Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Datamaskinen min bruker 14 sekunder på å starte opp og den kostet fem tusen og jeg har ikke engang SSD.

 

Men nå går vi off-topic.

 

Det gjør meg hyggelig og glad at jeg har en datamaskin som funker bedre enn andre dyrere dårlige maskiner, samtidig som jeg jobbet fram pengene til den selv. Ingenting er bedre enn et godt kjøp av et godt produkt man kan være stolt over å ha betalt for selv.

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet hva svaret er.

 

Jeg liker det.

Såklart liker du det. Det er bare et bevis på hvor fucked up hele dette systemet kalt samfunnet, egentlig er...

 

Jeg må også spørre, hvordan føler du deg når du ser andre som får sin første bil til 20k som de har jobbet og spart opp helt selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du vet hva svaret er.

 

Jeg liker det.

Såklart liker du det. Det er bare et bevis på hvor fucked up hele dette systemet kalt samfunnet, egentlig er...

 

Jeg må også spørre, hvordan føler du deg når du ser andre som får sin første bil til 20k som de har jobbet og spart opp helt selv?

 

Edit: skal svare på spørsmålet ditt først. Jeg misunner de.

 

Ok, for å si det slik;

 

Jeg hadde aldri kjøpt en så dyr Mac med mine egn penger, jeg har ikke bedt om den. Når jeg kjøpte min 21" iMac ventet jeg noen måneder ekstra til "Black friday" slik jeg kunne få den 1k billigere. Egne oppsparte penger.

 

Når det kommer til bil så har jeg i mange måneder sittet på finn.no og sett på biler til rundt 6-70 000, som betydde at jeg måtte låne noe av mormor for det meste av pengene mine kan jeg ikke bruke. Før jeg slår til på bilen får jeg beskjed at slike biler ikke er sikre, og min mor og mormor vil sponse meg fordi jeg alltid gjør det jeg skal, og jeg alltid er tilstede for min mormor når hun trenger meg for den minste ting.

 

Jeg vet hvordan verden er, jeg ligger ikke å griner meg til tingene, det havner i fanget mitt. Du kjenner meg ikke og kan kun dømme meg på det jeg skriver. Ligger mye bak det arrogante.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke problemstillingen, selvfølgelig vil foreldre som kan betale uten å tenke seg om kjøpe en så ny og trafikksikker bil som mulig til poden.

 

Er jo ikke no racerbil heller og om ulykken er faktum er han nok 1000 ganger tryggere i en sånn enn i en vanlig ungdomsbil til 20 000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...