Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diskusjoner rundt syklister i veibanen gjør meg fascinert. Utrolig for noen kommentarer det kommer fra begge parter.

En annen ting jeg humrer over er når f. eks. syklistene snakker om alle reglene de må overholde på gang- og sykkelstier som gjør at de ikke kan sykle effektivt nok og de ville dessuten skremme livet av andre gående osv., men når de er i veibanen så er det liksom greit å bryte noen regler i ny og ne og det er jo for eksempel ikke så farlig å kjørt på rødt lys. :wee:

 

Personlig gidder jeg ikke engasjere meg lenger, jeg har gitt opp, men det er moro å lese slike diskusjoner nå og da. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn.

Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger.

Lenke til kommentar

Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn.

Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger.

 

Du kommer veldig langt med Audi om det er stereotyper du tenker på! :wee:

Lenke til kommentar

Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn.

Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger.

 

Dere trenger sånne hjul:

 

chariot.jpg

 

Da får dere tatt knekken på de jævla folka som på død og liv skal gå i veibanen på motorveiene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke enda, tenkte å prøve på panseret etterpå. Men jeg kan trygt allerede si at det er vannvittig forskjell på billigvokser og dyrere vokser. Særlig på beading og sheeting, dog kanskje ikke like mye på glansen, men en entusiast vil nok lett se forskjellen.

Derimot er ikke forskjellen særlig stor mellom denne og en til 4-5000kr.

 

 

Edit*

Hvordan tørke bilen med vann:

th_VIDEO0022.jpg

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Jobber på gjenvinningsavdelingen av et lager, og jobben min er å mate en maskin med bokser og flasker.

Det blir mye ekkel dritt overalt, hvertfall av pilsen.

Stinker ganske mye av gulvet etterhvert.

 

Så jeg gikk og spurte han som lærte meg opp om hva han bruker for å vaske gulvet.

Han svarte bare at "Pleier å vaske gulvet annenhver fredag..."

Nå hadde det bare gått tre dager med nyvasket gulv, og det var allerede et forbanna helvete!

Jeg stod på mitt, og sa "men det stinker sånn!"

Da svarte han igjen, snurt: "Sånn blir det! Vi vasker annenhver fredag."

 

Jeg ble litt sint inni meg. Gikk tilbake og vaska gulvet med det jeg fant av ting som kunne brukes.

Ingen kan tvinge meg til å jobbe i sånne omgivelser.

 

Det føltes godt å trosse ordre for å gjøre ting bedre for seg selv.

Følte jeg tok et steg i riktig retning med tanke på det å stå opp for seg selv.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jobber på gjenvinningsavdelingen av et lager, og jobben min er å mate en maskin med bokser og flasker.

Det blir mye ekkel dritt overalt, hvertfall av pilsen.

Stinker ganske mye av gulvet etterhvert.

 

Så jeg gikk og spurte han som lærte meg opp om hva han bruker for å vaske gulvet.

Han svarte bare at "Pleier å vaske gulvet annenhver fredag..."

Nå hadde det bare gått tre dager med nyvasket gulv, og det var allerede et forbanna helvete!

Jeg stod på mitt, og sa "men det stinker sånn!"

Da svarte han igjen, snurt: "Sånn blir det! Vi vasker annenhver fredag."

 

Jeg ble litt sint inni meg. Gikk tilbake og vaska gulvet med det jeg fant av ting som kunne brukes.

Ingen kan tvinge meg til å jobbe i sånne omgivelser.

 

Det føltes godt å trosse ordre for å gjøre ting bedre for seg selv.

Noen folk har møkkajobber, er jo frivillig å jobbe. Er det så fælt, slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...