Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å legge bak seg en flott helg, anerkjennelse fra primærrelasjoner, være et opplyst menneske, være et selvstendig menneske, samtale med et likesinnet menneske og til slutt lese om løvetannbarna. Det er mange av de der ute, og disse har en mot og innstilling jeg beundrer. Best av alt: Jeg kan identifisere meg med beretningene om disse barna i fagboka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer! :)

 

Det gjør meg veldig glad at sommerferien 2011 er sikret. :wee: Bestilte akkurat fly for meg og dama. Først flyr vi til Edinburgh, og i løpet av de ni neste dagene skal vi reise ned gjennom UK og til Wireless Festival i London, før turen går med Eurostar til Paris. Og etter et par dager i Paris blir det fly hjem til Norge igjen. Kan ikke gjøre annet enn å massivt glede meg! :w00t:

 

Og enda blir det av at Ryanair skulle ha hele 1,- for flybiletten til Edinburgh (dog, gebyrene kom på 350,- pr. pers :p).

Når du først er i Skottland, så kan du komme å besøke meg i Greenock! 25min med tog utenfor Glasgow. :]

Lenke til kommentar

Dette har blitt nevnt litt for mange ganger her i tråden, men jeg sier det igjen, likevel.

 

Et fantastisk toalettbesøk er utrolig hyggelig. Passelig varmt toalett, perfekt.. ja.. du vet...

 

Alt er bare helt fantastisk! Elsker å gå på do!

 

/voksen og moden

Endret av Diskutant
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette har blitt nevnt litt for mange ganger her i tråden, men jeg sier det igjen, likevel.

 

Et fantastisk toalettbesøk er utrolig hyggelig. Passelig varmt toalett, perfekt.. ja.. du vet...

 

Alt er bare helt fantastisk! Elsker å gå på do!

 

/voksen og moden

 

Jeg vet hva du mener! Toalettet er en varm, god og stille plass der man kan la tankene fly mens man gjør sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har byrja å gå ein liiten fjelltur nesten kvar dag saman med ein kamerat. og etter nokre veker har eg merka ein betydeleg skilnad få da eg starta. Trur eg har gått ned ein par-tre kilo óg. For ikkje å snakke om kor god kjennsle eg har etterpå. Godt samvett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...