Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Reddit og geniale tråder som:

 

What was the most embarrassing moment in your life? Example inside.

 

After my grade 12 prom, one of the rich guys threw a massive party and we all slept outside in tents. I got absolutely dickered and ended up blacking out and pissing all over the "popular" girl's tent. And by over I mean in - and by in, i mean all over them.

 

Back in High School during Chemistry I had to fart really bad, but we were in the middle of taking an exam and I was sitting in the very front row so I tried to move around in my seat and hold it in as long as I could but it slipped out somewhere in the middle of the test. It must have been the loudest and longest fart I have ever taken and everyone immediately looked at me. In a quick effort to cover myself I turned around and started shaking my head at this hot girl who happened to be sitting behind me and got a full face of it and began to shake my head as if to say 'how could you have done something like that during class?'. Everyone preceded to look at her. I probably ruined her life, and it ruined my day.

 

:!:

Endret av handerrre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Traff på en hyggelig politimann i dag. Han skulle stoppe meg for feil lysbruk (kjørelys + grøftelys). Jeg skrudde av tåkelysene rett før jeg svingte inn slik at han så det så det eneste han sa var:

"Hehe, du skjønte at det var lysene, da er det bare å fortsette!"

 

Godt noen i denne verden ikke tar ting så viktig. :)

Lenke til kommentar

Reise på ferie, eller bare reise vekk. Selv om det blir en dagstur til nærmeste storby. Alt som ikke foregår her hvor jeg bor er hyggelig. Det gjør at jeg kan legge problemene mine bak meg en stund.

Jeg har det aller best på ferie i syden eller på ferie i Oslo hos nære slektninger. Da slipper jeg å se meg over skulderen, slipper å være urolig for å treffe på visse personer, slipper å sitte alene hjemme, slipper å være trist.

Borte bra men hjemme best stemmer ikke for meg.

 

Noe annet som gjør meg glad er de få gangene jeg får meldinger av "venner" eller bekjente og de spør om vi skal finne på noe eller om jeg vil besøke de. Da føler jeg meg verdsatt. Og spesielt hvis de skriver "glad i deg" i sms'en. Da blir jeg rørt og gråter.

Endret av Mislykket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...