Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

 

Det som skjer er at etter ca 5min, sier begge to at de skal stikke på do, og at de selvfølgelig kommer tilbake, noe som i dette tilfellet ikke skjer.

 

Hva burde vi gjort annerledes i denne situasjonen? Jeg har nemlig vært ute for dette før(andre jenter), og da har de nemlig kommet tilbake..

Angrer ILLE på at jeg ikke isolerte henne nå, bør man alltid gjøre det i slike situasjoner?

:cool:

Greit, jeg vet dette er klisjé å si, meeen: herregud, vi jenter er ikke ikke-tenkende alltid single dyr som "burde blitt isolert litt tidligere da hadde hun blitt med hjem altså".

 

At vi kliner betyr ikke at vi vil noe mer. Om vi vil kline litt fordi det er digg og vi føler oss digge eller evt vil hevne oss på en kjæreste som ikke bryr seg om oss så gjør vi det. Om vi ikke er interessert i noe mer, så er vi care om vi stikker og kommer ikke tilbake. Om vi hadde cared hadde vi kommet tilbake. Jenter er dessuten ikke alltid ute etter ONS, og om de tror dere er kun det, da kan det være greit å stikke med en gang istedet for å oppholde dere hele kvelden for så å "skuffe" dere.

 

Make us care, ikke kun prøv å isoler. XP Yes, det rimte.

 

Men ja, det kan godt hende at hun var interessert og kanskje du er en super fyr, men at hun f.eks. er forelska i noen andre/har type, og ikke ville virke tøsete. Eller at du virket litt player og det er hun lei av, mange muligheter. :)

Endret av dkny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest cockblock

Jeg var ute i går og traff ei skikkelig fin ei. Hu virka ganske interresert hu også, vi dansa og stod i. Så kommer det en annen fyr som skal prøve seg på samme jenta. Forskjellen er at han er bare kåt og viser det jævlig tydelig. Han går mellom meg å hu når vi danser, det finner jeg meg ikke i selvfølgelig. Så jeg går inn i igjen og sperrer han ute. Da kommer han opp bakifra og begynner å klå osv. Du ser godt at jenta ikke liker, men han skjønner ikke det og fortsetter, jeg synes det bare blir kleint når 2 gutter danser på samme dame så jeg gidder ikke mer og stikker til kameratene mine igjen. Jeg treffer jenta seinere på kvelden ( gutten henger på hu enda ) og jeg sier at jeg skal danse en siste gang med deg før hu drar. Hu er med på det, og vips så står han jævlen og danser på hu igjen. Jeg har klart å fått gutter vekk fra jenter jeg prøver på før, men han her var helt jævlig. Han hang på hu hele kvelden, jenta ble lei hu også.

 

Det jeg lurer på, hva skal jeg si eller gjøre for å få han vekk? Dette er noe av det mer ekstreme jeg har vært borti på kåte og innpåslitene folk. Snakket med noen venninner samme kveld som også var jævlig irritert på han fordi han klådde osv.

Lenke til kommentar

Jeg var ute i går og traff ei skikkelig fin ei. Hu virka ganske interresert hu også, vi dansa og stod i. Så kommer det en annen fyr som skal prøve seg på samme jenta. Forskjellen er at han er bare kåt og viser det jævlig tydelig. Han går mellom meg å hu når vi danser, det finner jeg meg ikke i selvfølgelig. Så jeg går inn i igjen og sperrer han ute. Da kommer han opp bakifra og begynner å klå osv. Du ser godt at jenta ikke liker, men han skjønner ikke det og fortsetter, jeg synes det bare blir kleint når 2 gutter danser på samme dame så jeg gidder ikke mer og stikker til kameratene mine igjen. Jeg treffer jenta seinere på kvelden ( gutten henger på hu enda ) og jeg sier at jeg skal danse en siste gang med deg før hu drar. Hu er med på det, og vips så står han jævlen og danser på hu igjen. Jeg har klart å fått gutter vekk fra jenter jeg prøver på før, men han her var helt jævlig. Han hang på hu hele kvelden, jenta ble lei hu også.

 

Det jeg lurer på, hva skal jeg si eller gjøre for å få han vekk? Dette er noe av det mer ekstreme jeg har vært borti på kåte og innpåslitene folk. Snakket med noen venninner samme kveld som også var jævlig irritert på han fordi han klådde osv.

Ta med deg damen vekk eller snakk til fyren. Ikke vær feig å la hun stå igjen med en kåtbukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det av dere her som har tips til LMR eller generelt hvordan man raskest skal eskulere til sex når man enten får med ei jente hjem eller blir med de hjem?

 

Sliter med at de skal spille så jævlig kostbare, og det er fryktelig turnoff og irriterende.

 

F.eks i går når jeg ble med ei hjem for ONS, sa ho hvertfall 5 ganger at vi ikke skulle ha sex sammen selv om ho tok initiativ til å suge meg. Jeg tenkte jo at dette var bare noe hun sa, og forsøkte flere ganger å eskalere men da var det full stopp og vi gjorde det ikke før morningen etterpå, da ga hun seg.

 

Uken før var det samme greia( annen jente), da måtte jeg overbevise ho om at ho ikke var billig etc og masse styr tok hvertfall 30min.

 

Hva lønner det seg å gjøre? Har mer lyst til å si: " Ser jo at du har like lyst som meg, hvis du skal spille så jævlig kostbar drar jeg hjem igjen".

Lenke til kommentar

Hvorfor er det helt uaktuelt å vente til jenta faktisk føler seg klar? For min del er det ikke noe problem hvis en jente ikke er keen på sex akkurat der og da. Jeg liker å ha det, men det er ingen nødvendighet for å ha en god kveld. Chillax. Å flippe ut fordi hun ikke automatisk spriker for deg skriker ikke akkurat modenhet og stabilitet, heller umodenhet og desperasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det av dere her som har tips til LMR eller generelt hvordan man raskest skal eskulere til sex når man enten får med ei jente hjem eller blir med de hjem?

 

Sliter med at de skal spille så jævlig kostbare, og det er fryktelig turnoff og irriterende.

 

F.eks i går når jeg ble med ei hjem for ONS, sa ho hvertfall 5 ganger at vi ikke skulle ha sex sammen selv om ho tok initiativ til å suge meg. Jeg tenkte jo at dette var bare noe hun sa, og forsøkte flere ganger å eskalere men da var det full stopp og vi gjorde det ikke før morningen etterpå, da ga hun seg.

Uken før var det samme greia( annen jente), da måtte jeg overbevise ho om at ho ikke var billig etc og masse styr tok hvertfall 30min.

 

Hva lønner det seg å gjøre? Har mer lyst til å si: " Ser jo at du har like lyst som meg, hvis du skal spille så jævlig kostbar drar jeg hjem igjen".

Du har klasse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest usikker 16

Hadde et skikkelig pinlig øyeblikk i går. Jeg møtte en veldig søt jente på en fest i helgen. Gjorde ikke stort annet enn å prate med henne, men jeg la henne til på MSN dagen etterpå. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne, så i går hoppet jeg i det og prøvde å prate med henne på MSN. Det ble en flau og kort samtale.

 

Meg: Hei :)

Henne: Hallo :)

Meg: Skjer?

Henne: Ikke noe spesielt. Der?

Meg: Ikke stort her heller. ;)

Etter dette kom det en pinlig stillhet, før moren min kom inn på rommet mitt og sa at det var middag.

Meg: Men du, nå var det visst middag. :p Hadet!

Henne: Ok, snakkes :)

 

Det første jeg tenkte etter det var at jeg hadde dritet meg skikkelig ut. Jeg sliter med dårlig selvtillit, og jeg har en tendens til å bare tenke negativt om meg selv. Men nå vet hun hvertfall at jeg er interessert i å prate med henne.

 

Dret jeg meg ut? Burde jeg prøve å ta kontakt igjen, eller burde jeg vente å se om hun tar kontakt med meg? Hvis hun var interessert hadde hun vel prøvd å fortsette samtalen når den "pinlige stillheten" oppstod?

 

Jeg fikk også en liten åpenbaring i går. Jeg er en elendig sjekker. Hvis jeg ikke forbedrer det, kommer jeg aldri til å få meg dame. Derfor søkte og lette jeg litt rundt på nettet, og fant en bok som heter The Game av Neil Strauss. Burde jeg prøve å skaffe meg denne?

Lenke til kommentar

Hadde et skikkelig pinlig øyeblikk i går. Jeg møtte en veldig søt jente på en fest i helgen. Gjorde ikke stort annet enn å prate med henne, men jeg la henne til på MSN dagen etterpå. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne, så i går hoppet jeg i det og prøvde å prate med henne på MSN. Det ble en flau og kort samtale.

 

Meg: Hei :)

Henne: Hallo :)

Meg: Skjer?

Henne: Ikke noe spesielt. Der?

Meg: Ikke stort her heller. ;)

Etter dette kom det en pinlig stillhet, før moren min kom inn på rommet mitt og sa at det var middag.

Meg: Men du, nå var det visst middag. :p Hadet!

Henne: Ok, snakkes :)

 

Det første jeg tenkte etter det var at jeg hadde dritet meg skikkelig ut. Jeg sliter med dårlig selvtillit, og jeg har en tendens til å bare tenke negativt om meg selv. Men nå vet hun hvertfall at jeg er interessert i å prate med henne.

 

Dret jeg meg ut? Burde jeg prøve å ta kontakt igjen, eller burde jeg vente å se om hun tar kontakt med meg? Hvis hun var interessert hadde hun vel prøvd å fortsette samtalen når den "pinlige stillheten" oppstod?

 

Jeg fikk også en liten åpenbaring i går. Jeg er en elendig sjekker. Hvis jeg ikke forbedrer det, kommer jeg aldri til å få meg dame. Derfor søkte og lette jeg litt rundt på nettet, og fant en bok som heter The Game av Neil Strauss. Burde jeg prøve å skaffe meg denne?

 

Er vel ikke akkurat noen guide for å sjekke damer, men jeg fikk hvertfall kjempeselvtillit etter å ha lest boka :p Den motiverer deg veldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...