Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 14 år. Jeg fant selfølgelig tråden fordi jeg liker noen og vil gjerne lære det der med jenter. Hun bor i nabobyen, men kommer hit på sommeren.

 

Kan noen lage en ordbok?? Fårstår ikke mye av det som blir sagt i enkelte tråder.

 

Har det vært en oppsummering av det klokeste og viktigste som har blitt sagt de 500 siste sidene? Hadde vært utrolig greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hei, er en gutt på 14 år. Jeg fant selfølgelig tråden fordi jeg liker noen og vil gjerne lære det der med jenter. Hun bor i nabobyen, men kommer hit på sommeren.

 

Kan noen lage en ordbok?? Fårstår ikke mye av det som blir sagt i enkelte tråder.

 

Har det vært en oppsummering av det klokeste og viktigste som har blitt sagt de 500 siste sidene? Hadde vært utrolig greit.

 

http://www.pualingo.com

 

Mitt råd er å bruke ordboken til å forstå mye av teorien der ute. For all del hold deg til norsk i dagligtalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Finnes "The Game" på norsk? Hvor får man eventuelt tak i den?

Hvilke filmer anbefaler dere en skikkelig AFC som vil prøve dette?

 

Jeg har et tips til deg: Ikke les The Game. Kjøp heller Alfa av Jakob Løvstad. Bakerst i boken hans står en listen over anbefalt materiale, hvis du synes det er interessant. Bottom line: The Game er en underholdningsbok, men dette er det tydeligvis en rekke tenåringer som ikke har skjønt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Finnes "The Game" på norsk? Hvor får man eventuelt tak i den?

Hvilke filmer anbefaler dere en skikkelig AFC som vil prøve dette?

 

Jeg har et tips til deg: Ikke les The Game. Kjøp heller Alfa av Jakob Løvstad. Bakerst i boken hans står en listen over anbefalt materiale, hvis du synes det er interessant. Bottom line: The Game er en underholdningsbok, men dette er det tydeligvis en rekke tenåringer som ikke har skjønt.

Tusen takk.

 

Da kjøper jeg ikke The Game. Skal skjekke litt om denne Alfa.

Men hvilke filmer bør jeg se for å lære noe?   

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Finnes "The Game" på norsk? Hvor får man eventuelt tak i den?

Hvilke filmer anbefaler dere en skikkelig AFC som vil prøve dette?

 

Jeg har et tips til deg: Ikke les The Game. Kjøp heller Alfa av Jakob Løvstad. Bakerst i boken hans står en listen over anbefalt materiale, hvis du synes det er interessant. Bottom line: The Game er en underholdningsbok, men dette er det tydeligvis en rekke tenåringer som ikke har skjønt.

Gleder meg til å lese den boken. Ble oppringt av en av coachene til jakob i dag. Skal være med som instruktør for dem nå til helgen. Awesome!

Lenke til kommentar
Hva med å sette opp en poll med beste PU produkter?

 

Det vil alltid være rent subjektivt siden hver person har behov for forskjellige teori-impulser. Dvs at mystery method kn få en tier i min bok, men en 5er i din bok siden det ikke fungerer for din del.

 

Mine favoritter blir uansett:

 

Carlos Xuma's "Secrets of the Alpha Male" som jeg sikkert har lest 5 ganger.

Juggler - Conversational Jujitsu og How to become a pick-up-artist (Tidenes tacky tittel men fet bok)

Jeffy show

Transformations

The selfish gene - Richard dawkins (Ikke en PU bok, men om evolusjon som gav meg MYE. Er veldig tunglest men verdt tiden)

Lenke til kommentar

JFM, du trenger ikke å se og lese så mye. Get the basics og kom deg ut!

 

Du kan lese Tyler's post om vibing, du kan sjekke ut "Secrets of the Alpha Male" av Carlos Xuma, Real World Seduction av Swingcat, Foundations fra RSD, Flawless Natural fra RSD.

 

Ikke les for mye teori, du ender bare opp forvirret.

 

Les posten om vibing og stikk ut for å teste det. Et konsept om gangen, og når du har gitt hvert konsept en sjanse, så vet du om det er noe som passer inn i din stil eller ikke :)

 

 

 

Velkommen tilbake Chosen! På tide å ta tråden til nye høyder!

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
JFM, du trenger ikke å se og lese så mye. Get the basics og kom deg ut!

 

Du kan lese Tyler's post om vibing, du kan sjekke ut "Secrets of the Alpha Male" av Carlos Xuma, Real World Seduction av Swingcat, Foundations fra RSD, Flawless Natural fra RSD.

 

Ikke les for mye teori, du ender bare opp forvirret.

 

Les posten om vibing og stikk ut for å teste det. Et konsept om gangen, og når du har gitt hvert konsept en sjanse, så vet du om det er noe som passer inn i din stil eller ikke :)

 

 

 

Velkommen tilbake Chosen! På tide å ta tråden til nye høyder!

 

For å bygge litt på det der:

 

Lær deg de mest basic konseptene du trenger (åpne+litt om kvalifisering/vibing), og test ut det en helg. Så analyserer du etterpå hva du gjorde dårlig og bra. Det er her denne tråden blir gull. Da kan du skrive her hva som skjedde, så vil du få svar/henvendelse til teori.

 

Når du begynner å bli bedre, er det greit å kunne teorien, og få forståelse forbi "hvis jeg gjør x, vil y skje", men heller "y skjer FORDI", altså en dypere forståelse...

 

Så lær deg å krabbe først, før du går videre på å pugge bøker

 

Velkommen tilbake Chosen! På tide å ta tråden til nye høyder!

 

Thanks babe! Må si jeg har savna dere! På tide å få til noe sosialt utenom tråden her snart føler jeg.

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
JFM, du trenger ikke å se og lese så mye. Get the basics og kom deg ut!

 

Du kan lese Tyler's post om vibing, du kan sjekke ut "Secrets of the Alpha Male" av Carlos Xuma, Real World Seduction av Swingcat, Foundations fra RSD, Flawless Natural fra RSD.

 

Ikke les for mye teori, du ender bare opp forvirret.

 

Les posten om vibing og stikk ut for å teste det. Et konsept om gangen, og når du har gitt hvert konsept en sjanse, så vet du om det er noe som passer inn i din stil eller ikke :)

Tusen takk for tips :D 

 

Har lest litt i et annet forum nå, har sett noen filmer på youtube og jeg leste denne posten om vibing.

 

Skal også se litt til på dette, men tror jeg skal teste det jeg har lest først. Skal garantert ut til helga så jeg ser på det som en gylden mulighet  :thumbup:

 

 

Men et lite spm: Noen plasser jeg finner ordliste på de forskjellige forkortelsene? Har funnet masse, masse forkortelser som jeg ikke har peil på hva er :p

 

 

Igjen; Takker for tips!

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...