Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fantastisk utvikling i tråden de siste dagene!

 

Gode FR's som har kommet inn, og Wh1te som kommer med en ganske bra link. Gud, den kom virkelig på riktig tidspunkt. Nesten så jeg blir rørt her jeg sitter, men i morgen er det en slags skjebnesvanger dag for meg. Jeg skal game mitt LTR-target, som gir meg AA til tusen grader. På tide å se om jeg takler mine demoner, da jeg har vært god til det den siste tiden.

 

Uansett, keep the FR's coming... flott å se at folk jobber ute i feltet :)

 

Gjest:

Du er klar over at du kvalifiserte deg for henne? Personlig ville jeg ha pushet på og holdt framen min, noe som innebærer at jeg negget henne på en eller annen måte.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi går automatisk langs skogen

-har du tatt kongla ennå?, spør hun

-nei.

-Du er så fordømt ærlig du! Ikke mange som ville svart det!

Var ikke dette, sett med pu-øyne, en direkte invitasjon til å si "kom så tar vi den sammen", eller "hvorfor tror du jeg går tur med deg langs skogen?"? :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Vi går automatisk langs skogen

-har du tatt kongla ennå?, spør hun

-nei.

-Du er så fordømt ærlig du! Ikke mange som ville svart det!

Var ikke dette, sett med pu-øyne, en direkte invitasjon til å si "kom så tar vi den sammen", eller "hvorfor tror du jeg går tur med deg langs skogen?"? :p

Kanskje det, kanskje ikke, men hvis jeg ikke husker riktig var Mirgrot så borte at han klarte å stumpe røyken sin i armen min allerede klokka 6 xD Så alt kan man ikke observere underveis :p

 

Conflict:

Leste ikke etter om du tok med dama på noe date enda, men hvis du ikke har gjort det:

-Dra henne med til nærmeste McDrive

-Bestill en milkshake

-Ta milkshaken og smør den utover brystene hennes

-Slikk opp restene av milkshaken

 

Russeknute DONE! Det er en liten fordel at hun vet hva dere skal gjøre, men det er ikke et absolutt krav ^.^

Lenke til kommentar

Haha det ville vært jævlig moro! Synd jeg har konstant badepikk når den ikke er hard(I'm luckily a grower), og det ville blitt litt kjipt å kjøre mac drive naken med hu da. Men hadde vært jævlig moro! Om vi i tillegg hadde kjørt handlevogn så ville det vært EPIC!

 

Litt nyheter: En barndomsvenninne fortalte meg at det absolutt ikke er uaktuelt at vi hooker opp i fremtida, så mulig FB er ordna. Fett!

Ellers, jeg dreit meg ut med hu jenta jeg prøver meg på(som Jeffy ville sagt "I said stupid shit"). Så nå skal jeg ta min lite triumferende kropp i senga sove hardt til langt på dag i morra.

 

Videre, så har jeg prøvd å overtale Smurstafa om å dele sine FRs med oss, men jeg tror han trenger litt oppmuntring fra dere. Så spam innboksen hans med ønsker om FR, så får vi nok lese om mye fett framover :D

 

En siste ting: Emblazer, vi får jo nesten møtes på tryvann da. Ettersom jeg skal stalke Mirgrot, og du sikkert henger med han. Om du er hypp på det, så send meg en PM med msn, så blir vi kjent før festen;)

Lenke til kommentar

Ah herlig! ENDELIG nett hjemme :)

 

I'm back... this time it's for good!

 

Litt updates fra mitt liv:

 

Har startet en mastermindgruppe i oslo, der jeg og 7 andre svært dedikerte gamere møtes en gang i uka og setter knallharde mål for progressjon. Syke resultater blir det hvertfall :D

 

Har vært en del ute og mer eller mindre kuttet ut alkoholen. Ettersom jeg har fokusert helt enormt mye på økonomi/nettverk/sosialisering har jeg vært veldig blaut med å cold approache i år. Den tiden er forbi.

 

Ditchet samtlige av mine fb's en måned tilbake for å starte med helt blanke ark, og satt meg mål om ti fb's innen utgangen av juli, hvorav 4 er fra sosialsirkler (de er pekt ut allerede og en er allerede i boks) og 6 er fra cold approaches. minst 1 skal være en fullblods cougar.

Slingringsmonn på den der er selvsagt lov, men bare for å ha noen former for parametere rundt det og pushe meg hardere på cold approachen min, som jeg trenger å blåse litt støv av.

 

Videre fremover vil det bli pushet hardt på hired guns gamet mitt, som trenger en finpuss, men alt i alt er jeg ikke langt unna der jeg var for et halvt år siden.

 

Videre har jeg tenkt å gi totalt FAEN i å holde tilbake når det kommer til å skrive LR's. Jeg har jobbet ganske hardt med å distansere meg fra communityet i min sosialsirkel, av den grunnen at jeg virkelig ønsker å poste mer detaljerte LR's her inne uten å miste potensielle FB's på det.

 

Årsaken til at det har blitt sånn er at jeg er sentrert i en meget spesiell sosialsirkel, der alle kjenner alle, og det mer eller mindre spruter damer... Så hvis jeg blir busta med å oute en av jentene her på forumet, kan det medføre at jeg mister mye av kredibiliteten jeg har som "god gutt" (ironi altså) nå...

 

Så full disclosure!!! :)

 

Håper dere får et SINNSYKT fett år! Jeg har tatt ut ferie i hele juli og skal kun fokusere på gaming og å ha det sykt fett, så ønsker med dette å si at jeg er tilbake for godt :)

 

Fred og kjærlighet

Lenke til kommentar
Gjest Qurios

Er det flere her som har sett David Ds "man transformation"?

 

Jeg har aldri likt David D noe særlig men dette programmet er virkelig the shit.

 

Trolig det beste produktet der ute ved siden av blueprint decoded, som imo ble litt for analytisk og heavy.

 

Det burde vært en egen produkt-review her, egentlig.

Lenke til kommentar
Vi går automatisk langs skogen

-har du tatt kongla ennå?, spør hun

-nei.

-Du er så fordømt ærlig du! Ikke mange som ville svart det!

Var ikke dette, sett med pu-øyne, en direkte invitasjon til å si "kom så tar vi den sammen", eller "hvorfor tror du jeg går tur med deg langs skogen?"? :p

Elsker deg toth, dette er definitivt no jeg må ta meg til, grew some balls etc.

og ja, emblazer har rett i at jeg var ganske wasted:)

Lenke til kommentar

Er helt enig med toth. Mirgrot har jo så mye AA at han ikke engang turte å approache meg :D

 

Neida, men utvikling i saken med *jenta*. Kort sagt, vi snakka om paradise, og hu sa at mats var hot. Jeg sa jeg var enig, og svarte at jeg hadde sett et bilde bakfra av han, og tenkte "lene har ikke på seg bh!!:O". Og hvis han likner på lene, og lene er hot, så må jo også han være hot. Hu sa at jeg var gay-boy. Jeg kan vel ikke se på dette enn noe annet som en utfordring til å være med frampå? Hvis det blir tryvann til helga, så skal jeg faenmeg vise hu :ph34r:

Endret av conflict
Lenke til kommentar
. Hu sa at jeg var gay-boy. Jeg kan vel ikke se på dette enn noe annet som en utfordring til å være med frampå? Hvis det blir tryvann til helga, så skal jeg faenmeg vise hu :ph34r:

 

"Ja, så synd jeg er gayboy, hvis ikke hadde du vært såå min! ;)" Som en skrev tidligere, må si det er jævla bra gjort å klare og huske på PU under russetida. En buddy av meg dro opp til et ei jente han likte, og spurte "HEI, KONGLE?" Begge edru, BAM, instant close!

 

Vet det er flere enn meg som har hatt vansker med å fokusere på PU midt oppe i kjøret med lekser,tentamner eksamner og helvete, men nå som det går mot bedre tider skal det bli andre boller ;)

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Høres bra ut. Er vanskelig å fokusere på noe i det hele tatt. Sliter som faen med hu jenta her. Hu gir meg shit tests hele tida, og det er sjukt vanskelig å komme inn på hu. ( http://www.fastseduction.com/cgi-bin/fswiki.cgi?Shit_Tests ). Men jeg gir ikke opp! Skal stå i mot og vise at jeg er min egen mann! Ikke faen om hu får bestemme over meg! I'll show her. :D

 

Hvis dere har noen tips ang. shit tests, så bring 'em. Stikker på jobb nå, men lurer på om jeg skal ta hu med på date i morra. Så da trenger jeg tips!

Lenke til kommentar

Det med shit-test er vel hovedsakelig å vise at du ikke blir satt ut av dem, og gjerne hvis du klarer så snu framen.

 

Eks 1.

Hun: Du er for snill for meg.

Du: Nei, jeg lover deg jeg er skikkelig badboy!!!!

Hun: Whatever...

 

Failed!

 

Eks 2.

Hun: Du er for snill for meg.

Du: Jeg vet! :D (bytte tema)

 

Passed!

 

Eks 3.

Hun: Du er for snill for meg.

Du: Det er du som er for slem for meg! ;)

Hun: *Kvalifisere seg / fortsette med rollespill*

 

Passed!

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Nå begynner jo faen meg tråden å utvikle seg til noe her, og det som også er bra nå er at det er såpass mange her som er i samme situasjon som meg, nemlig at de er russ i år!

 

 

Sinnssykt interessant å lese alle field rapportene her fra diverse russetreff. Dere får det liksom til å høres så enkelt ut, og jeg veit jo egentlig at det faktisk er det, men det er helt annerledes å gjøre det ute i felten. Og særlig uten noe alkohol i blodet som jeg har prøvd meg på i det siste, mye vanskeligere å komme i state da.

 

Men fortsett med alle disse nyttige postene som det har blitt en del av i det siste, så får jeg se om jeg får bidratt litt jeg og. Jeg har tross alt fulgt med i denne tråden helt fra starten av, og sitter inne med ganske mye teori og shit.

Lenke til kommentar

Kjerneverdien i russetiden burde være baller av stål. Det absolutt verste som kan skje i enhver sjekkesituasjon er at noen sier "Hørte du prøvde deg på xyz i går og failet, rimelig pinlig!". Skal de si "Hørte du var full og prøvde deg på en medruss.."? Er det flaut? Det stemte før og det stemmer nå, bare kjør på.

 

Eller som wh1te sa til meg den skjebnesvangre dagen for mange år siden - "Kjør hardt kjør stil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...