Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.

Words of wisdom! :) Jeg klagde en stund, mens jeg ennå var chode. Så snakket jeg med to av vennene mine som var lei av det, og skjerpet meg på det. Nå har det blitt mye bedre for meg, folk liker som oftest å ikke høre om andres problemer. Om man gjør det selv, så kan det hende folk merker at du har prøvd å endre på deg og klart det. Og, når det skjer; så er det en vakker følelse som er tung å beskrive...

 

Selvin:

Gå tur, og ta piknik er klassiker. Men, husk KINO og ikke intervju henne!

Lenke til kommentar
Ehm, en tiger, et basseng som sprenger og Michael Bay.. Det der var jo faktisk awesome. Helt latterlig awesome. Den neste som bruker ordet i denne tråden uten at en eksplosjon, en tiger ELLER I DET MINSTE EN HANDJOB (kom igjen folkens, en av dere må da klare å sjekke opp en jente snart?) har forekommet får en død rotte i posten.

Deal. Sender deg like greit addressen på PM, så får vi se om jeg ikke får en rotte i posten. Bare sørg for at du pakker den ordentlig inn i en boks eller noe, ting blir litt most på vei til kirkenes : )

 

Kult å se at nikon poster igjen, og håper at den sinnsvakt kule hunden din fortsatt lever.

Lenke til kommentar

Nå er det to ting som dukker opp i hodet mitt (egentlig 3, men døde rotter er vel allmenneie). Bor du i Kirkenes? Hvordan i huleste fungerer det som sjekkearena?

 

Med all respekt, Dorian... hvorfor får vi aldri FR's fra deg? Personlig så sjekker jeg ikke jenter opp for tiden, av to primære grunner; A. Jeg har så mye skolearbeid den siste tiden, at det bokstavelig tyter opp av nesen min, B. Jeg er ikke i humør til å sjekke opp random jenter, før jeg har ordent oppmed et par personer som jeg må ordne opp i ting med.

Lenke til kommentar
- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

 

Her ser du at du vedkommede har alternativer. Får du avslag på ditt første tilbud, må du kunne umiddelbart kunne gi et nytt.

 

Litt grisete:

 

Bli med hjem til meg i natt?

Er du gal?

Hehe, var bare for å undersøke. Jeg har det så jævlig rotete at vi heller drar til deg..

 

Poenget er at når man overveier alternativer vil man kunne lettere få aksept. Man kan også variere løsningene man ender opp med i løpet av natten :)

 

Lykke til, og husk at alternativer er ofte like bra som "ønsket situasjon" :)

 

Dette har du misforstått ganske fundamentalt. Du skal gi alternativene på FORHÅND. "Skal vi gjøre A eller B?"

 

Du skal ikke vente til vedkommende har avslått for SÅ å komme med et alternativ. Det burde jo være ganske opplagt. Og ihvertfall ikke ved å si at du egentlig ikke mente det du sa først. Da virker det som om du ikke eier ryggrad.

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt fra jenter hvor lite de setter seg inn i sex, så er det veldig få som virkelig vet hva de driver med. Synes synd på ingen av de.

 

Kan snues flere veier ;)

Dessuten mener jeg at man først og fremst er ansvarlig for sin egen glede. Og hvis man er i et forhold burde man finne ut/vite hva partner liker/tenner på :)

Come again? Hvem går du etter, egentlig?

Vel, etter min erfaring er det guttene som ikke gidder. Både selv-erfart og historier fra venninner. Den derre "jeg er sliten" finnes i gutteversjon også, gitt. Jeg blir sliten jeg også (prøv å ha en agurk i munnen i 10 min), men hallo.. Det stopper meg ikke for den grunn.

 

Det er gøy å lære nye ting og det er gøy å være flink. Men desverre er det ofte slik at gutter ikke har peiling på kvinnens anatomi i det hele tatt, fordi - lets face it, ABC-regelen gjelder ikke for alle.

 

Det virker som om jenta skal svelge og klatre og tøye og bøye i alle himmelens retninger, mens gutta tror at jenta får like stor nytelse som dem. FEIL. Er det noen GUTTER som vireklig setter seg inn i det jenta liker?

 

Jeg er helt enig i at begge er ansvarlig for egen glede, men ærlig talt, man trenger vel ikke gjør alt selv heller?

 

Og jeg generaliserer nå, jeg vet det, men det er fordi Seth_pua også gjorde det..

Lenke til kommentar

Nå er det to ting som dukker opp i hodet mitt (egentlig 3, men døde rotter er vel allmenneie). Bor du i Kirkenes? Hvordan i huleste fungerer det som sjekkearena?

Jeg avtjener førstegangstjenesten min der, eller på GSV. Nøyaktig hvor i Sør-varanger vil jeg ikke si, men det får du bare leve med.

 

Som sjekkearena tror jeg egentlig at kirkenes er et bra sted, fire steder med alkohol servering, havna pub (med plaststol inventar og fulle russiske sjømenn og lokale alkiser), rallaren hvor jeg ikke kommer inn som militær, Ofelas (veiviseren, en anbefalt film forøvrig) som er et sted samtlige vernepliktige på GSV "vorser", men en halvliter (som er en halvliter!) for 40kr og hvor bardamene gjerne lar deg mikse egne cder og til slutt har du Ritz. Ritz er i to etasjer, pizzaservering frem til åtte, disko med fast DJ (som var med på norges talenter og norges herligste eller hva det heter som gikk på vg.no), chill out lounge x2 og innimellom pianist og ett (muligens to, en gang per inrykk) strippeshow i året. Er du lokal tror jeg muligheten er gode for å få seg et napp her og der, er du militær, er det værre.

 

Slik gikk en samtale jeg hadde:

"Hei"

"æ lik itj militærgutta"

"samme faen, jeg har bare et spørsmål"

"Æ E LESBISK"

"bare svar på hvorf"

"Æ E HAR MANN!"

 

Lettere overdrevent, men anyhow. Kirkenes er eneste stedet jeg virkelig har blitt burna stygt, og hardt mens jeg åpner. Ingen av forrige kontigent fikk seg noe med lokale, og ingen i min heller, så vidt meg bekjent. Ellers fikk jeg tips av ei om at for å få seg noe, går man for de over 40 eller under 16 - og at de jentene som vil ha seg noe med en militærgutt, får seg det enkelt, bare å stå utenfor når bussen til GSV går og si "noen som vil pule" og så er det å velge å vrake.

 

Med all respekt, Dorian... hvorfor får vi aldri FR's fra deg?

 

For å være helt oppriktig så har det blitt så lite FR's her inne at jeg vurderer å slå meg selv i ballene - med en spade.

Sto om ei dame i gårsdagens VG om ei dame i 40 årene som ble tauet inn for å ha sparket flere menn i skritten i helga, kanskje det er damen for deg?

 

Men for å bli seriøst og være på, det er flere ulemper med FRs her:

1: Sannsynligheten for at jenta, eller andre skal kjenne seg igjen er svært mye høyere her enn på lukkede fora

2: Sannsynligheten for at du selv skal bli callet ut av noen du kjenner er svært mye større her enn på lukkede fora

3: Her er andelen KJs og idioter (som meg selv) større enn på tidligere nevnte lukkede fora

 

Fordeler:

1: større e-penis på diskusjon.no

2: flere som leser og kan gi tilbakemeldinger

Lenke til kommentar

Nå er det to ting som dukker opp i hodet mitt (egentlig 3, men døde rotter er vel allmenneie). Bor du i Kirkenes? Hvordan i huleste fungerer det som sjekkearena?

 

Med all respekt, Dorian... hvorfor får vi aldri FR's fra deg? Personlig så sjekker jeg ikke jenter opp for tiden, av to primære grunner; A. Jeg har så mye skolearbeid den siste tiden, at det bokstavelig tyter opp av nesen min, B. Jeg er ikke i humør til å sjekke opp random jenter, før jeg har ordent oppmed et par personer som jeg må ordne opp i ting med.

Det er lov å spørre, for all del. (: Jeg ligger med FBs som jeg kjenner fra før av, så mine FRs hadde vært så spennende som "Jeg ringte henne og hun kom bort". Det nærmer seg derimot sommertider som er en god grunn til å dra ut, men akkurat nå drar jeg ikke på byen. Jeg har fest hjemme, inviterer en person som jeg vet har et godt øye til meg og sender alle andre enn jenten hjem når det blir for sent for meg.

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt fra jenter hvor lite de setter seg inn i sex, så er det veldig få som virkelig vet hva de driver med. Synes synd på ingen av de.

 

Kan snues flere veier ;)

Dessuten mener jeg at man først og fremst er ansvarlig for sin egen glede. Og hvis man er i et forhold burde man finne ut/vite hva partner liker/tenner på :)

Come again? Hvem går du etter, egentlig?

Vel, etter min erfaring er det guttene som ikke gidder. Både selv-erfart og historier fra venninner. Den derre "jeg er sliten" finnes i gutteversjon også, gitt. Jeg blir sliten jeg også (prøv å ha en agurk i munnen i 10 min), men hallo.. Det stopper meg ikke for den grunn.

 

Det er gøy å lære nye ting og det er gøy å være flink. Men desverre er det ofte slik at gutter ikke har peiling på kvinnens anatomi i det hele tatt, fordi - lets face it, ABC-regelen gjelder ikke for alle.

 

Det virker som om jenta skal svelge og klatre og tøye og bøye i alle himmelens retninger, mens gutta tror at jenta får like stor nytelse som dem. FEIL. Er det noen GUTTER som vireklig setter seg inn i det jenta liker?

 

Jeg er helt enig i at begge er ansvarlig for egen glede, men ærlig talt, man trenger vel ikke gjør alt selv heller?

 

Og jeg generaliserer nå, jeg vet det, men det er fordi Seth_pua også gjorde det..

Tror nok dem fleste uansett kjønn stryker på dem greiene der, men egentlig mest gutter (siden dem har den vanskligste oppgaven?). Ihvertfall er det jenter som klager mest over at guttene dem har hatt seg med er ubruklige, og alle har nok godt av å lese litt om det. Sex er så mye mer enn hva man er klar over før man setter seg inn i det. Har nå lest en god del og prøvd ut masse. Det er faktisk et jævlig interessant tema, og samtidig er det digg

 

Fordeler:

1: større e-penis på diskusjon.no

2: flere som leser og kan gi tilbakemeldinger

3. Folk kan ta lærdom av hverandres erfaringer
Lenke til kommentar
Etter å ha hørt fra jenter hvor lite de setter seg inn i sex, så er det veldig få som virkelig vet hva de driver med. Synes synd på ingen av de.

 

Kan snues flere veier ;)

Dessuten mener jeg at man først og fremst er ansvarlig for sin egen glede. Og hvis man er i et forhold burde man finne ut/vite hva partner liker/tenner på :)

 

Come again? Hvem går du etter, egentlig?

Vel, etter min erfaring er det guttene som ikke gidder. Både selv-erfart og historier fra venninner. Den derre "jeg er sliten" finnes i gutteversjon også, gitt. Jeg blir sliten jeg også (prøv å ha en agurk i munnen i 10 min), men hallo.. Det stopper meg ikke for den grunn.

 

Det er gøy å lære nye ting og det er gøy å være flink. Men desverre er det ofte slik at gutter ikke har peiling på kvinnens anatomi i det hele tatt, fordi - lets face it, ABC-regelen gjelder ikke for alle.

 

Det virker som om jenta skal svelge og klatre og tøye og bøye i alle himmelens retninger, mens gutta tror at jenta får like stor nytelse som dem. FEIL. Er det noen GUTTER som vireklig setter seg inn i det jenta liker?

 

Jeg er helt enig i at begge er ansvarlig for egen glede, men ærlig talt, man trenger vel ikke gjør alt selv heller?

 

Og jeg generaliserer nå, jeg vet det, men det er fordi Seth_pua også gjorde det..

 

Flott at du reagere :)

 

Jeg er helt enige at gutter har som oftest har dårlig kjennskap til en kvinne anatomi. Men det gjelder også for kvinner flest. De "opplyste" vet hvordan de selv kan få en orgasme og det er veldig veldig bra. Men anatomien til kvinner inneholder langt mer enn bare en klitoris og g-punkt. Les gjerne mer om min tanker om det her.

 

Det med at gutta ikke gidder er mer ukjent dessverre, da min og mine venners sex drive som regel er langt høyere enn noe dame jeg har truffet. Det med at jenta skal tøyes og bøyes er kanskje å dra det litt langt, men jeg vet at det finnes flere gutter som ofte lar jenta avgjøre alt. Og ja, det finnes flere mannfolk som virkelig setter seg inn i hva jenter liker :) Jeg har så langt ikke møtt en kvinne som har satt seg såpass mye inn i sex som det jeg har.

 

Det er lov til å generalisere litt her og der ;)

Lenke til kommentar

Nå er det to ting som dukker opp i hodet mitt (egentlig 3, men døde rotter er vel allmenneie). Bor du i Kirkenes? Hvordan i huleste fungerer det som sjekkearena?

 

Med all respekt, Dorian... hvorfor får vi aldri FR's fra deg? Personlig så sjekker jeg ikke jenter opp for tiden, av to primære grunner; A. Jeg har så mye skolearbeid den siste tiden, at det bokstavelig tyter opp av nesen min, B. Jeg er ikke i humør til å sjekke opp random jenter, før jeg har ordent oppmed et par personer som jeg må ordne opp i ting med.

Det er lov å spørre, for all del. (: Jeg ligger med FBs som jeg kjenner fra før av, så mine FRs hadde vært så spennende som "Jeg ringte henne og hun kom bort". Det nærmer seg derimot sommertider som er en god grunn til å dra ut, men akkurat nå drar jeg ikke på byen. Jeg har fest hjemme, inviterer en person som jeg vet har et godt øye til meg og sender alle andre enn jenten hjem når det blir for sent for meg.

Gi meg en lyd neste gang dere har fest :p Jeg er vekke til du skal besudle den utvalgte.

Lenke til kommentar

Bare prat om alt mellom himmel og jord da vel? Ergo down to earth, men samtidig varier, vær spontan og om du sliter med å snakke om ting bare si det første du kommer på om du selv syns det er morsomt. Sistnevnte fungerer utrolig bra for meg hvertfall. Om du har en helt vill fantasi som bare du i hele verden skjønner deg på er det nok like greit å droppe sistnevnte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...