Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Yo players n pimps!

 

Måtte sjekke ut RSD etter alle anbefalingene og fant denne saken her:

 

http://www.rsdnation.com/ryan%C2%AE/blog/b...okies-get-stuck

 

 

Beskriver ikke dette sånn ca hvordan 99% av norske menn ter seg på byen?

 

Det der var jo en veldig random statistikk, men nei. Jeg synes dere skal gi norske menn og gutter litt mer cred enn det som har vært tendensen i tråden hittil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der var jo en veldig random statistikk, men nei. Jeg synes dere skal gi norske menn og gutter litt mer cred enn det som har vært tendensen i tråden hittil.

99% er et for stort tall, men etter at jeg har drevet med PUA aktivt så merker jeg at mange der ute ikke har peiling på det de gjør. Jeg kjenner en fyr, som er virkelig god venn med en jente. Hun ene sier til ham; hvis du taper veddemålet må du ligge med meg. Hun har et glimt i øyet, som sier meg at han burde ta den sjansen. Fyren vrir seg unna, og unngår hele hendelsen. Jeg fikk vondt i meg av det...

 

Siste dagene har jeg drevet med litt basic stoff, og jeg brente meg som faen forleden dag. Noen folk som jeg henger med hadde ikke invitert meg på fest (litt emosjonell var jeg i øyeblikket), og jeg var oppriktig irritert på venninna mi som burde ha sagt det til meg. Jeg hater når folk skal være venner, og ikke åpner seg rundt enkelte ting. Så jeg tror at hun bare vil utnytte meg for skole og shit, jeg unngår henne fullstendig (det er jeg som styrer min verden, og liker ikke å ha negativitet der). Så kommer hun på MSN, og vi snakker casual (vil ikke være pissy chode). Plutselig sier hun at hun ikke har sagt dette til mange, så får jeg vite at moren får et tilbakefall av kreft...

 

Det var som å få en murstein i huet, jeg var helt lammet den neste halvtimen. Det forklarte meg en del ting, og plutselig fikk jeg et av mine kraftigste aha-øyeblikk noensinne. Lev hver dag som den siste, for du vet ikke når slutten kommer. Det ga meg motivasjonen jeg trengte, og jeg brøyt endelig komfortbobla mi på to steder. Ser ut som jeg klarte å begrense min fear of approach som faen, og at jeg har den livsmotivasjonen jeg manglet.

 

Så husk mine venner; dere vet aldri når slutten kan komme, så nyt livet så godt det går... og faen heller, jeg har vært med i to kriger og døden nær mange ganger nok. Alikkevel var det dette som skulle til for å bli kvitt forbannelsen min.

 

Over and out

Lenke til kommentar

Igår var jeg i Drammen på et møte med en som skal hjelpe meg med å bygge opp stilen min og skaffe meg et nettverk. Og han hadde et hovedmål for seg selv, som han ville med meg :p

Nemlig at jeg skulle bli "klassens vinner", "den som bare skal kunne gå forbi ei jente og trusene vil falle" var vel også noe han sa ;)

Gleder meg enormt til å samarbeide med han ;)

Lenke til kommentar
Lev hver dag som din siste? Skal jeg virkelig rane banker, voldta supermodeller og hoppe i fallskjerm hver dag?

Ikke slik, men jeg mener at du bør gjøre ting du ønsker å gjøre. Ser du noe morsomt, og vil gjøre det så sett i gang. Selvfølgelig innen rimelighetens grenser... men nyt livet for det det er verdt :) Føler du deg fornøyd med deg selv, eller er det ting du vil gjøre fremdeles? Gjør dem, før det er for sent... det er det jeg mener. Ikke tenk for mye på "om tre år 5 dager, og 26 minutter skal jeg hoppe basehopp". Nyt livet så godt du kan, og aksepter alt rundt deg...

 

Skjer med å mistolke innleggene mine? Skulle være motiverende den posten, ikke bidra til å gjøre verden mer gal... enn det den allerede er...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Jeg likte posten, jeg. Lev livet, du vet ikke hva du har før det er borte, dette er det eneste livet man har. Har ikke lest noe så dypt siden jeg rotet gjennom lommene i russebuksen og fant kortene til alle jentene jeg misbrukte.

Uffameg :blink: Aner ikke hva jeg skal si til det der...

 

Hele den hendelsen traff meg veldig dypt, og ga meg svaret jeg var ute etter en stund. Jeg lette en liten stund etter noe som manglet i gamet mitt, det var ikke noe stoff som manglet... ettersom jeg sjekket alt av mine notater. Heller var det ikke noe med jenter, det var bare som om jeg på en måte hadde gradvis mistet noe i meg. Når hun sa det først, så var jeg lei på hennes vegne... men paradoksalt nok ble jeg glad for det senere, slike ting er ikke noe man sier til envher. Og jeg skjønte at det dreide seg om at jeg ikke hadde levd i hensikt med det jeg lever etter, og at jeg nå fant det. Det førte til at jeg nå kan si at jeg er mye mindre redd for visse ting nå, og at jeg kan forsette å være fornøyd med meg selv ;)

 

Forøvrig lurte jeg på det med stemme, det sies at en skal bruke NR... men at du skal være dominant. Når dere har sånn dominant stemme, prøver dere å virke lekne? Siden jeg gjorde det med en jente i dag, og jeg fikk en ganske grei reaksjon... så noe må ha vært riktig.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Faen, skal opp tidlig imorra og leke idrettsutøver, så måtte forlate et target, og istedenfor noe action fikk jeg en stoor klem, vennefelle på g her.. >.< Hun er sånn halvveis LTR-target, og jeg har kjørt det litt slow i og med at jeg bare har møtt henne i litt vanskelige situasjoner, aldri ute før i kveld, med masse andre folk tilstede så det hadde blitt litt awkward og kjørt fult løp foran alle, så tror jeg har ramla langt ned i vennefella nå, men er vel ikke helt håpløst enda, forhåpentligvis. har kjørt en del c/f, kino øyekontakt osv på hu så har ikke choda helt ut ihvertfall.

 

Skjønner meg fortsatt ikke helt på hvor den vennegrensa går heller, i og med at det har skjedd flere ganger at jeg (og andre) har blitt kjent med jenter først og så closa etterpå.. Er jo litt forskjell på social circle gaming og nightgame og..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Gjest Gjesten
Hvordan funker gaming på skolen? Erfaringer? VG1 Allmen.

 

du bare sender kameraten din bort til target, og får han til å spørre hu om dere vil bli sammen

Hehe, VG1, sa jeg. :p

Lenke til kommentar
Hehe, VG1, sa jeg. :p

Da gjør du som oss andre, finner deg noe materiale... går og tester det. Etterpå luker du ut det som ikke funker for deg, og forsetter med ditt oppdaterte liv.

 

Erfaring, tja. Kan vel si at det krever en viss social value på VGS, det kan ta lenger tid å "varme opp" jenta og du må våge å være annerledes. Ta mer på jenta enn det andre gutter gjør, og vær mer spennende enn dem. Ellers så er det ikke så forskjellig fra annen daygame...

 

Edit:

Gratulerer Nikken, høres ut som en genial plan! Rock on ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hvordan funker gaming på skolen? Erfaringer? VG1 Allmen.

Skolegame er nesten aldri velfungerende fordi social value betyr så ufattelig mye i en skolegang full av pubertal ungdom. Sjekking i denne alderen begrenser seg mest til fest. Dog, det kan fungere bedre enn jeg har erfart selv.

 

Hvis du prøver deg, husk at de fleste jenter og gutter på VG1 har en tendens til å tro på alt de hører, så hvis du har noen skumle rykter hengende over deg kan det bli mye utspørring fra jentas side. Lykke til! :)

 

Edit: Græts med 20, Nikken! :D

Endret av GardinFantomet
Lenke til kommentar

VGS-game er vanskelig, men samtidig dritt gøy! ;) Noe av det viktigste er at du skaper din egen identitet, og viser de andre at du er the man. Befriend venninnene til target, i det hele tatt forsøk å sosialiser med de aller fleste, så skal du se at det andre kommer av seg selv.

 

De aller fleste jentene på VGS vil unngå et stempel som "hun som roter med feil fyr", og vil derfor være veldig varsomme med hva de gjør, og ikke minst med hvem de gjør det med :)

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...