Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en fyr, som er virkelig god venn med en jente. Hun ene sier til ham; hvis du taper veddemålet må du ligge med meg. Hun har et glimt i øyet, som sier meg at han burde ta den sjansen. Fyren vrir seg unna, og unngår hele hendelsen. Jeg fikk vondt i meg av det...

 

God venn, ja, men hadde han lyst på henne? Står ikke noe her om at han faktisk er keen på henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God venn, ja, men hadde han lyst på henne? Står ikke noe her om at han faktisk er keen på henne.

Godt poeng, på mange måter tror jeg han er keen. Han henter ting for dem, han er med dem hele tiden. Han har god kroppskontakt med dem, de er svært åpne rundt sex osv. De leker på sammen på fester, de sover i samme seng frivillig... uten å gjøre noen ting. Så, jeg tror han burde være keen... eller så er han god til å sende feil vibber.

 

Tilbake til konspirasjonsteorier og svineinfluensa nå. Creepy greier :ermm:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Var dere alene når du prøvde å kysse hun?

 

Ja, vi var alene da.

 

SasaB: Det kan jo være, men første gang var det liksom at hun vek unna og andre gang jeg prøvde så gjorde hun det samme og så sa hun det med "ikke nå, en annen gang".

 

Da hun er så forsiktig av seg ville jeg liksom ikke kjøre på som jeg kunne ha gjort med jenter som er litt mer frampå. Må si jeg begynner å bli litt lei av dette fram-og-tilbake greiene nå. Er så utrolig mye arbeid med henne og nevnte frem og tilbake.

 

Det er nesten slik at jeg kommer til å kjøre chodevarianten snart og spørre hva i huleste det er hun vil. Jeg vet det ikke er lurt og dreper spenningen, men jeg blir rett og slett sliten av å holde på slik.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg vinner ikke jentene mine på å vise at jeg er verdens beste elsker, jeg vinner dem på å fortelle dem at jeg er verdens best elsker med en selvtillit man kun får av å faktisk være det.

 

Du vinner dem når du siterer mine eventyr. Jeg prøver ikke å være spydig, jeg har drukket for mye whiskey til det.

Jeg finner frem lille-Dorian og sier: "It's 21. It's been 21 for almost half a century"

post-37689-1240749677_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er bra, og jeg har ingen tvil om at du er en flott fyr. Emosjonelle øyeblikk er noe vi alle støter på, forskjellen er hvordan vi takler dem. Ikke la slike ting ta deg, hver gang du forhindrer hodet ditt å stanse all logikk... så er du et steg nærmere å bruke den energien som skilles ut til noe positivt.

 

Hvorfor skal en gjeng med bedrevitere skade boblen din? Det er din boble, og den skal være fantastisk. Good luck, man :)

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids kjøre Tims variant, vise henne hvordan du føler deg ;) Du har jo kommet godt inni hennes comfort zone nå, har du ikke?

 

Du kan kysse henne på munnen, ikke kline... men bare et følsomt kyss. Så ser du henne dypt inn i øynene, og sier det du føler for henne;

- Jeg liker deg, og jeg tror jeg har vist det nå. Føler du det slik, eller skal jeg forlate deg og vi skilles?

Eller noe... Dermed har du vist henne at du tar det du vil ha, at det ikke spiller noen overnaturlig stor rolle for deg. Det krever litt valnøtter, men det er en måte å gjøre det på.

 

Herregud, jeg er virkelig en klisjé på to bein... :roll:

 

Ja, det er jo en idé, vi får se om det blir noen "annen gang".

Lenke til kommentar
. Jeg vinner ikke jentene mine på å vise at jeg er verdens beste elsker, jeg vinner dem på å fortelle dem at jeg er verdens best elsker med en selvtillit man kun får av å faktisk være det.

 

Dette er faktisk sant. Jeg møtte ei i kveld som jeg ble med hjem for flere mnd siden, men det ble ikke noe uhm ja, penetrering(ingen av oss hadde skjekket oss siden forrige ONS, og null gummi). Uansett, poenget er at vi snakket om det, og når jeg sa at jeg hadde levert med selvsikkerhet så lyste hun opp og sa at hun likte når gutter sa slikt med selvsikkerhet.

 

Jenter prater da. Så snakker man dem opp og er en stor skuff så ville mange ytret det videre.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
nå skal det sies at PUA har gitt meg så mye selvtillitt jeg aldri har hatt før, og damene ser jeg bare på som en bonus.

jeg er ingen kald fisk, jeg kan innrømme at jeg er litt feig til tider og tar lett ting til meg. men jeg er fremdeles en fet fyr, som regelrett driter i småting som det der når jeg har opplevd verre ting i livet mitt

 

Hvordan kan du kalle deg en PUA?

 

Så på nettby'n din (veldig lett å finne frem etter det du har skrevet i diskusjon.no profilen din. Og jeg tenkte bare "NEEDY, NEEDY, NEEEEEEEEEEEDY!" Hvem er det som kaller seg pick-up-artist, og legger ut bilder som det står "Hva tenker du om meg." "Ville du 1. kysset meg. 2 gitt meg en klem" blabla. Verste bullshitte ever, som bare skriiiiker 'stakkars meg, jeg vil ha en jente ' En hver med Litt selvinnsikt og respekt for sitt eget individ opptrer ikke på en sånn måte hvis du kaller deg PUA!

 

Forøvrig anbefaller jeg alle (som vil være "anonym") til ikke å legge ut fullt navn/e-post/bosted osv. offentlig på forumprofilen sin.

Lenke til kommentar
nå skal det sies at PUA har gitt meg så mye selvtillitt jeg aldri har hatt før, og damene ser jeg bare på som en bonus.

jeg er ingen kald fisk, jeg kan innrømme at jeg er litt feig til tider og tar lett ting til meg. men jeg er fremdeles en fet fyr, som regelrett driter i småting som det der når jeg har opplevd verre ting i livet mitt

 

Hvordan kan du kalle deg en PUA?

 

Så på nettby'n din (veldig lett å finne frem etter det du har skrevet i diskusjon.no profilen din. Og jeg tenkte bare "NEEDY, NEEDY, NEEEEEEEEEEEDY!" Hvem er det som kaller seg pick-up-artist, og legger ut bilder som det står "Hva tenker du om meg." "Ville du 1. kysset meg. 2 gitt meg en klem" blabla. Verste bullshitte ever, som bare skriiiiker 'stakkars meg, jeg vil ha en jente ' En hver med Litt selvinnsikt og respekt for sitt eget individ opptrer ikke på en sånn måte hvis du kaller deg PUA!

 

Forøvrig anbefaller jeg alle (som vil være "anonym") til ikke å legge ut fullt navn/e-post/bosted osv. offentlig på forumprofilen sin.

 

er ikke noe problem for meg å fjerne de, er liksom fra før jeg ble pua så

Lenke til kommentar

Litt småenig, men ikke la det gå inn på deg samebror. Vær en mann og ikke bry deg om hva andre synes om det. Ikke gå inn i unødvendige diskusjoner. Så lenge du vet at det du gjør er rett, trenger du ikke å bevise det for noen. Abundance mentality.

 

Det hele handler om inner validation. Du får din selvtillit og alt fra deg selv, ikke fra hva andre synes om deg eller hva de synes om det du mener. Det kommer innenfra.

Lenke til kommentar
Litt småenig, men ikke la det gå inn på deg samebror. Vær en mann og ikke bry deg om hva andre synes om det. Ikke gå inn i unødvendige diskusjoner. Så lenge du vet at det du gjør er rett, trenger du ikke å bevise det for noen. Abundance mentality.

 

Det hele handler om inner validation. Du får din selvtillit og alt fra deg selv, ikke fra hva andre synes om deg eller hva de synes om det du mener. Det kommer innenfra.

 

Du AremenMinAU:

Dette er et kvinnfolk fra Oslo, som jeg ikke kjenner! Hvorfor skal jeg bry meg da?

Tok meg 10 sekunder å fjerne de gamle bildene

Lenke til kommentar
er ikke noe problem for meg å fjerne de, er liksom fra før jeg ble pua så

 

Jeg trodde du var ganske fersk i gamet. Er vel ingen som lar seg imponere av at du er "PUA" heller.

skulle starte før jeg startet med pua

sorry folkens, vil ikke skryte på meg noe enda

 

Bilder i bar overkropp, samt "kamera-bildet-i-speile-gjøre-til-fint-smil" er heller ikke spesielt heldig.

 

Ville bare opplyse deg om at det oser chode, ikke for å være slem.

 

bar overkropp?

hva snakker du om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...