Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

KINO - HVOR LENGE FOR MAKS NYTELSE

 

Måtte bare dele den linken med dere :)

 

Når det er sagt vil jeg ta for meg noe enhver wanna-be, eller en som driver med selvutvikling å være klar over:

 

Alternativer!

 

Japp du leste rett: AlTERNATIVER.

 

Hva mener jeg egentlig med dette? Jo når du skal ut å sjekke må du ha alternativer, og jo flere alternativer du har deste høyere sosial verdi oppnår du, samt at viljen til å treffe deg igjen er større. For alle vet at en vellykket date måles i viljen motparten har for å møte deg igjen....

 

 

Så når du går ut må du kunne tilpasse deg situasjonen til enhver tid. Eks: Ei jente sier: Vi må jo bare treffes neste fredag...

 

Du kan komme opp med følgende forslag:

 

- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

 

Her ser du at du vedkommede har alternativer. Får du avslag på ditt første tilbud, må du kunne umiddelbart kunne gi et nytt.

 

Litt grisete:

 

Bli med hjem til meg i natt?

Er du gal?

Hehe, var bare for å undersøke. Jeg har det så jævlig rotete at vi heller drar til deg..

 

 

Poenget er at når man overveier alternativer vil man kunne lettere få aksept. Man kan også variere løsningene man ender opp med i løpet av natten :)

 

Lykke til, og husk at alternativer er ofte like bra som "ønsket situasjon" :)

 

 

 

Husk KINO is the SHIT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk KINO is the SHIT!

 

Og rollespill FTW!

 

Har begynt å åpne tilfeldige sett med å presentere meg som en deleier av Statoil hvor jeg eier 49%. Drar selvsagt andre inn ala *Kornelius her er økonomiansvarlig og Josefine er min personlig sekretær som liker å jobbe overtid, flink er hun også*

 

Prinsen fra Botswana funker konge også!

 

Ingen ny ide, men det gjør at du bare gliiiiir rett inn uten å bli et mål på radaren.

Lenke til kommentar

Ni kon: Det går imot min natur å si "Jeg har lyst å prøve ut den nye indiske restauranten nedi gaten" - "Jeg liker ikke indisk mat" - "Ikke jeg heller". Så svak klarer jeg rett og slett ikke å fremstå, selvrespekten slår inn. Jeg får kanskje ikke daten, men hva er attraktivt med "Hehe, nei, nå som jeg vet hva du mener så mener jeg det også"?

Lenke til kommentar
Gardinfantomet og BadBeer, hvor i landet holder dere til?

Ski, Akershus. why? :)

Ski, bor du der eller gamer du der? Hoho, er jo det eneste stedet som duger her i mils omkrets... alt er i Ski, selv om Ås har UMB...

 

Forøvrig sitter jeg fast i tentamenshelsikke, har hatt en i dag (nr.3 på rad nå) og en i morgen. Pluss at jeg har mista nettverket hjemme, så jeg burde bruke tiden til noe produktivt nå. *lete*

 

Edit:

Angående kino, si meg har dere noen spesiel rekkefølge på det? Claw of glory, så mer intime soner? Det er det bildet i hode jeg har...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Angående kino, si meg har dere noen spesiel rekkefølge på det? Claw of glory, så mer intime soner? Det er det bildet i hode jeg har...

Haha, hva faen? Claw of glory? Jeg pleier å åpne med The Jaws of State og eskalere til The Clamp of Awesomeness. Hvis alt annet feiler anbefaler jeg The Pinch of Woo.

Endret av tesla does the astro
Lenke til kommentar

Greit, innrømmer det der kom dumt ut :lol:... skylder på at jeg brukte for mye tid på Tim tidligere, men det er jo et artig utrykk :wee: RSD-terminologi er så latterlig noen ganger, at jeg sprekker...

 

Greit, oversett til vanlig språk nå :) Hørte at det å ta i nakken viser dominanse, så var bare nysgjerrig.. før jeg ikke klarer å styre mitt spontane hode og tar en random jente i nakken...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gardinfantomet og BadBeer, hvor i landet holder dere til?

Ski, Akershus. why? :)

Ski, bor du der eller gamer du der? Hoho, er jo det eneste stedet som duger her i mils omkrets... alt er i Ski, selv om Ås har UMB...

 

Forøvrig sitter jeg fast i tentamenshelsikke, har hatt en i dag (nr.3 på rad nå) og en i morgen. Pluss at jeg har mista nettverket hjemme, så jeg burde bruke tiden til noe produktivt nå. *lete*

 

Edit:

Angående kino, si meg har dere noen spesiel rekkefølge på det? Claw of glory, så mer intime soner? Det er det bildet i hode jeg har...

Bor der. Litt heldig sånn sett kanskje, men helt latterlig dårlig uteliv her. To og en halv pub. En hvor det er 80 % gutter i helger og bare 18-20 åringer (forsåvidt greit det, men veldig samlede gjenger der, få som drar ut for å få seg noe her), og den andre er streng 21 års grense på så kommer ikke inn der. Forsåvidt henger faren min der og folk i hans alder så er ikke noe god sjekkarena det heller. Den siste er på storsenteret og den har jeg ikke kål på siden den er helt ny.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

 

Her ser du at du vedkommede har alternativer. Får du avslag på ditt første tilbud, må du kunne umiddelbart kunne gi et nytt.

 

Hvis jeg skal se på denne situasjonen gjennom PUA-brillene som ligger slengt på gulvet her:

 

Du lar henne lede.

Du har ikke oppnådd høy nok BT.

Du er desperat.

Du har tydeligvis spist på restauranten før med tanke på at du vet at en nyåpnet restaurant er "nydelig". Ergo så er du enten en manwhore eller en taper som spiser på restaurant alene.

Den siste setningen oser TR.

 

*ta av seg brillene*

 

For all del, det er sikkert en normal måte å gjør det på, men for de mange aspirerende RSD-disiplene her inne, så er det totalt bakvendt.

 

Personlig synes jeg ikke det du beskriver er "feil" måte å gjøre det på, jeg bare vet at den ikke er spesiell effektiv i de fleste sammenhenger. Den funker helt sikkert for deg, men i utgangspunktet er det en dårlig oppskrift imho.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Ni kon: Det går imot min natur å si "Jeg har lyst å prøve ut den nye indiske restauranten nedi gaten" - "Jeg liker ikke indisk mat" - "Ikke jeg heller". Så svak klarer jeg rett og slett ikke å fremstå, selvrespekten slår inn. Jeg får kanskje ikke daten, men hva er attraktivt med "Hehe, nei, nå som jeg vet hva du mener så mener jeg det også"?

Stusset også over den der. Hvis man hadde sagt dette hadde man enten foreslått noe man ikke likte, noe som ikke gir noe mening, eller så beviser man at man skifter mening om en ting for å gjøre andre til lags. Hverken første eller andre alternativ stiller deg i godt lys.

 

Men Ni kon er inne på noe når han påpeker at man ikke burde tolke litt motstand som en avvisning. Gjør man dette viser man implisitt at avvisning er det man forventer, noe som ikke akkurat sier underverker om selvtilliten din.

 

Angående RSD-lingoen: Hele poenget med formuleringene er jo at de er så latterlig overdrevne. Å påpeke at begrepene er latterlige blir litt som å parodiere en komedie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uavhengig av RSD-briller så er det en svak personlighet som endrer mening når jenten han liker er uenig med den.

 

Det er jeg forsåvidt enig i, men jeg kom til å tenke på en post jeg leste på mASF. Det var en fyr som hadde spist lunsj med to venninner. Han oppførte seg som en skikkelige nice guy som ikke stod på en eneste mening. Begge jentene synes det var positivt fordi de visste hvordan han egentlig var (tenk Jeffy) og syntes at han, med sin nice guy-oppførsel, demonstrerte et bredt spekter av følelser. Likevel vil jeg i 95% av tilfellene konkludere med det samme som deg. For å fortsette min versjon av samtalen:

 

- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

Hun: ja, ok.

- Seriøst? Du liker ikke krydret mat, men du er med på en date på en tacky burgerkjede? Du vet de serverer salat på thai-restauranter, sant?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

Hun: Vent litt, hvorfor foreslo du det da?

- Hehe, nei, du vet.

Hun: Nei, seriøst. Hvorfor foreslo du et sted du ikke ville dra på?

- Hehe, hehe, altså.

Hun: Jeg ringer Dorian, dette blir for teit.

 

Dette er en realistisk samtale, btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

Hun: ...

- Hva sier du?!

Hun: Eh...

- Hva da...?

Hun: Vakt...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
- La oss spise thai på en nydelig nyåpnet restaurant i Vika.

Hun: jeg liker ikke krydret mat

- Hehe, ikke jeg heller. Men hva med en bedre bruger på macern neste fredag?

Hun: Vent litt, hvorfor foreslo du det da?

- Hehe, nei, du vet.

Hun: Nei, seriøst. Hvorfor foreslo du et sted du ikke ville dra på?

- Hehe, hehe, altså.

Hun: Jeg ringer Dorian, dette blir for teit.

 

Dette er en realistisk samtale, btw.

 

Haha! Likte den.

Lenke til kommentar
Edit:

Angående kino, si meg har dere noen spesiel rekkefølge på det? Claw of glory, så mer intime soner? Det er det bildet i hode jeg har...

Lær deg massasje.

 

Jeg er flink til å massere, og jenter digger det! De nærmest ber deg om å beføle dem ^^ Om man i tillegg kan litt om erogene steder + kombinerer lett ankring = win :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...