Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest iambanana

Jeg er mildt sagt jævlig skeptisk til dette. Men jeg skal ikke bedømme deg, for alt jeg vet er du sikkert dritgod. Uansett, vil gjerne gi en feltrapport fra idag. Det er ikke uvanlig for meg å få rota med jenter, var bare at jeg nærmet meg en jente som var så regelrett i forhold til en SA's synspunkt at jeg bare må poste det.

 

Aight, så dette skjer på skolen. Jeg går i 2. klasse på en VGS. Jenta gikk i første. Jeg er som regel veldig imot å legge an på yngre jenter, men jeg har satt meg som mål å få et Jehovas Vitne i senga før jeg går ut av skolen. Og det har seg slik at jenta det er snakk om er en slik en, for jeg spurte en venninne av meg som kjenner henne. Men ikke tro at hun ikke er fin for det. Alle JV'ene (Jehovas Vitner) jeg kjenner er mer eller mindre dritfine, minst åttere. Denne var intet unntak.

 

Jeg og en kompis snakket endel om henne dagen før, og kødda med diverse fantasier osv. (Skal ikke gå inn på dem)

Derfor tenkte jeg at det ville være gøy å faktisk tilnærme seg henne, på en sann SA-måte.

Jeg var i skolegården, og så gjennom vinduene at hun stod like innenfor inngangsdøra. Jeg huska på tre-sekundersregelen (Tilnærm deg en dame innen tre sekunder etter at du har fått øye på henne) og spaserte mot byttet. I det jeg kom inn, så jeg at hun stod og prata med en annen venninne av meg. "Perfekt!" tenkte jeg og gikk bort til dem. Første strategiske valg her var plassering. Jeg ville ikke skremme jenta, så jeg plasserte meg på høyre side av venninna mi. Byttet stod på hennes venstre side. Jeg skal prøve å lage en tegning. :cool: er meg, :roll: er byttet og :p er venninna mi. Fra nå av kommer jeg til å omtale personene med disse tegnene.

 

 

------------------ :roll:

--------------- :p

---------------- :cool:

 

Jeg plasserte meg slik for ikke å presse jenta, og gjøre stemningen mer avslappet. Jeg spurte :p om noe, husker ikke hva, og det betyr heller lite uansett. Jeg konsentrerte meg kun på :p , og ignorerte :roll: . Jeg og :p kom inn på det temaet at hun er forferdelig dum (For hun er faktisk det.) og :roll: sa seg enig med meg. Jeg ga henne ingen oppmerksomhet, men etter litt begynte hun å gå (Måtte inn til timen). Neg henne, tenkte jeg. NEG HENNE! Så jeg sa til :p "Heh, vet ikke om hun venninna di skal snakke om hvem som er dumme her. For alt jeg vet kan hun være dum som et brød"

 

Jauda! Hun snudde seg og kom tilbake til oss. Nå virket hun faktisk interessert. Jeg sendte ut et par hagleneg til, og gikk og satt meg med vennene mine i kantina.

 

Er bare fornøyd med at jeg klarte å følge regelboka så godt:)

 

Woohoo, lengste post på diskusjon.no jeg noensinne har gjort.

Lenke til kommentar

Virker som du har satt deg veldig opp i negs. Det er veeldig vanlig når du er ny i gamet. Jeg hadde det på samme måten, det er lett å overnegge og bli sett på som en usikker drittsekk. Men dette går seg inn etter hvert.

 

:)

 

Edit: Ser ut som du gjorde det bra overall.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Virker som du har satt deg veldig opp i negs. Det er veeldig vanlig når du er ny i gamet. Jeg hadde det på samme måten, det er lett å overnegge og bli sett på som en usikker drittsekk. Men dette går seg inn etter hvert.

 

:)

 

Edit: Ser ut som du gjorde det bra overall.

9389748[/snapback]

 

Det spørs hvor fin dama er, er jo for å få di til å bli litt "usikkre" da. Du skal ikke peise på med negs med mindre dama er dritfin, og du skal ikke ha så mange da heller, rundt 3 er vel maks, skal jo ikke få dama til å hate deg...

Lenke til kommentar

Poenget med negs er jo at det skal være negative kommentarer med et glimt i øyet. Uansett hvem du sier "Ditt j**la feite hespetre" til (uten noe mer og med et surt ansiktsuttrykk), så vil du få en negativ reaksjon/sanksjon. ""Hehe, vet ikke om hun venninna di skal snakke om hvem som er dumme her. For alt jeg vet kan hun være dum som et brød"" - Dette er en god neg med tanke på at jenten må motbevise sjekkerens utsagn. Noe jenter tiltrekkes av å gjøre.

 

Negs har ikke såvidt jeg vet en grense på antall.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Trenger ikke egentlig å legge skjul på at det var jeg som var iambanana.

 

Cocky and funny gjør underverker. Begynte med å lese David D's nyhetsposter som regelmessig dukket opp i innboksen min, der han svarte på spørsmål fra sine tilhengere. Etter noen uker begynte jeg bare å dra c&f automatisk, og har gjort det siden.

 

En må vite forskjellen på å være arrogant og negge.

Men noen som kan si meg noe om hvor flink OP faktisk er i spillet?

Lenke til kommentar

Jeg kjøper boken "The Game" av Neil Straus, da jeg ikke vil ha en REN sjekkebok, men bare vil vite generelt om emnet i første omgang, hva andre bøker Innen PUA er å anbefale ?

 

Dette er virkelig intresant, da det er morro å sjekke opp damer, samtidig som psykologi er intresant, samt det kjapt kan bli digg å dra damer.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper boken "The Game" av Neil Straus, da jeg ikke vil ha en REN sjekkebok, men bare vil vite generelt om emnet i første omgang, hva andre bøker Innen PUA er å anbefale ?

 

Dette er virkelig intresant, da det er morro å sjekke opp damer, samtidig som psykologi er intresant, samt det kjapt kan bli digg å dra damer.

9396799[/snapback]

 

Personlig holder jeg David DeAngelos Double Your Dating-serie som nummer en. En av de få hakene den har er at hele serien henger sammen, hver bolk bygger på tidligere materiale, og Double your dating-boka (finnes bare som pdf-fil forøvrig) virker mer som en smakebit for å få deg igang enn noe selvstendig verk du kan jobbe med. Såklart, det går fint an å jobbe seg oppover kun med den og litt hardt arbeid, men siden det ligger en del nyttige tips spredd utover hele serien så sparer det en for mye pes å få tak i hele.

Det er særlig DYD-boka, søsterboka "Attraction isn't a choice" og lydbøkene/videoseminarene Advanced series, On being a man, Deep inner game og Mastery with women som utgjør selve kjernen i materialet hans. Body language er også kjekk å ha, samt Picking up women in bars and clubs hvis du er bysjekker.

 

Hvis du skal kjøpe alt dette så ryker du fort på 10 laken, men jeg har hørt løse rykter om at det meste ligger ute på nett. Dette hørte du selvsagt ikke fra meg, da nedlasting helt klart er ulovlig *host*

 

Skal du ha et komplett system som du pløyer gjennom så er Style/Neil Strauss' Annihilation Method, Mysterys Venusian Arts Handbook og Carlos Xumas Dating black book og Secrets of the alpha male bedre kandidater, da de gir deg alt på ett brett. Juggler/Wayne Elises Juggler Method er heller ikke så verst, selv om han har en del radikale ideer i forhold til hva som er "standard" hos de andre.

 

Selv liker jeg å plukke ideer hist og pist og kombinere de til min helt egne stil, men det er nå bare meg ;P

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Style@ Neil Straus sin bok, The Game ble jeg veldig positivt overasket over! Morsom, såfremt som utrolig intresant!

 

Lest 78sider i strekk, i en _BOK_ :p

 

Men tingne er : Jeg hører Neil Straus kommentere det i boksen konstant " det fungerer, jeg tror det ikke, det går bare ikke, utrolig" osv osv osv , men skeptisk er jeg fortsatt.

 

 

Dette skal prøves ut i kveld!

 

Herregud, det fungerer.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...