Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Om målet er å få drømmedama, hvilke kriterier mener du da man skal bedømme suksessen utifra? Å være "på dealeren" med mange damer fører såvidt jeg husker i snitt til at folk har vanskligere for å holde et langvarig forhold. Derfor er påstanden om at det hjelper med å ble sammen med drømmedama relativt tynt fundamentert i mine øyne.

9361947[/snapback]

Det hjelper deg å vise frem dine gode sider til drømmedama, så hun blir tiltrukket av deg og vil være med deg.

 

Man kutter selvsagt ut å være på "dealeren" med andre damer når man bestemmer seg for å satse på éi. Men at man er attraktiv videre fremover for andre damer også gjør at konkurranseinnstinktet til dama di vekkes, så hun gjerne prøver enda hardere å holde på deg.

9361966[/snapback]

 

Det hjelper deg ja, men hjelper det å være vant til å stadig plukke opp damer? Det er mye som tyder på at det gjør det vanskligere å opprettholde forhold. Hjelper det videre å fokusere så sterkt på utseende som det gis inntrykk av i postene? Om man er veldig opptatt av det, så såklart, men hva om man ikke er det? Hva om drømmedama er lynende intelligent, men kanskje ikke mer en snittet pen?

 

AtW

9362011[/snapback]

 

Selvsagt hjelper det å være vant til å plukke opp damer... Man får en mer bevisst holdning til hva man vil ha, og hva man skal se etter i en "Drømmedame", så når man ser denne dama en dag, så vet man akkurat hva man skal gjøre for å få henne. Erfaring er det ikke noe galt med.

Grunnen til at vi fokuserer så mye på utseende ATW, er fordi kvinner blir bedømt etter sitt utseende hele tiden.

Man må bruke andre strategier og ha mer kunnskap for å sjekke opp en 10'er, i forhold til en vanlig 6er...

Derfor fokuserer vi på utseende hele tiden. En 10'er har blitt sjekket opp siden hun var 13, og vil være mye mer vanskelig enn en vanlig dame...

9365229[/snapback]

 

Problemet er at det ikke holder å "få" noen for å slå seg til ro med denne drømmedama. Man må må ogås beholde vedkommende, og det er det ting som tyder på at folk som har rotet med mange damer har større problemer enn snittet å gjøre, jeg slo opp hvem som regnes som kjente pick-up-artister på wikipedia og fikk denne listen:

 

Neil Strauss

David DeAngelo

Juggler

Mystery

Ross Jeffries

Lance Mason

Zan Perrion

 

Ut av nysgjerrighet, hvor mange av disse er gift feks?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er at det ikke holder å "få" noen for å slå seg til ro med denne drømmedama. Man må må ogås beholde vedkommende, og det er det ting som tyder på at folk som har rotet med mange damer har større problemer enn snittet å gjøre, jeg slo opp hvem som regnes som kjente pick-up-artister på wikipedia og fikk denne listen:

 

( ... )

 

Ut av nysgjerrighet, hvor mange av disse er gift feks?

9411148[/snapback]

Det eneste dette kan hjelpe deg med, er å holde dama interessert så hvertfall ikke hun stikker av. Om man selv er interessert i å holde sammen til man dør, spørs jo på ens egen innstilling.

 

Og hva har det å si om noen av disse er gift? Man blir ikke en berømt PUG/PUA om man sjarmerer ei dame i senk og gifter seg.

Lenke til kommentar
Problemet er at det ikke holder å "få" noen for å slå seg til ro med denne drømmedama. Man må må ogås beholde vedkommende, og det er det ting som tyder på at folk som har rotet med mange damer har større problemer enn snittet å gjøre, jeg slo opp hvem som regnes som kjente pick-up-artister på wikipedia og fikk denne listen:

 

( ... )

 

Ut av nysgjerrighet, hvor mange av disse er gift feks?

9411148[/snapback]

Det eneste dette kan hjelpe deg med, er å holde dama interessert så hvertfall ikke hun stikker av. Om man selv er interessert i å holde sammen til man dør, spørs jo på ens egen innstilling.

 

Og hva har det å si om noen av disse er gift? Man blir ikke en berømt PUG/PUA om man sjarmerer ei dame i senk og gifter seg.

9411222[/snapback]

 

Man kan jo fint være berømt pga sine skills, og så pensjonere seg fordi man er fornøyd, nettopp fordi man har funnet drømmedama. Om det er slik at det hjelper deg veldig med det å være PUA, så burde vel det ha skjedd med endel av de?

 

Og angående ens egen innstilling, porblemet, om man skal kalle det det, er at ens engene handlinger endrer seg selv. Øker det dine sjangser til å holde på en dame når man driver på slik i lengre tid? I mine øyne, neppe, og om jeg ikke husker feil er det vel også vist at folk som er invilvert med mange har større problemer med å opprettholde langvarige forhold.

 

AtW

Lenke til kommentar
Og angående ens egen innstilling, porblemet, om man skal kalle det det, er at ens engene handlinger endrer seg selv. Øker det dine sjangser til å holde på en dame når man driver på slik i lengre tid? I mine øyne, neppe, og om jeg ikke husker feil er det vel også vist at folk som er invilvert med mange har større problemer med å opprettholde langvarige forhold.

 

AtW

9411246[/snapback]

Jeg tror PUAs klarer seg veldig godt fordi de klarer å være interessante mennesker, og at damene gjerne blir interessert og har mer lyst å finne ut mer om personen.

 

Men hvis man oppfører seg som en arrogant kjekkas i lang tid mot samme person, tror jeg personen det er snakk om vil bli litt lei til slutt. Men hva vet vel jeg.

 

Folk som vet de kan få en hvilken som helst dame blir sikkert forferdelig kresne til slutt. De vet at det alltids finnes noe bedre.

 

Og til deg Zethyr: En dame du vil dele resten av livet ditt med er den dama som liker den du er bak C&F-høysosialverdi-skallet ditt. Hvis hun stikker av da hun blir bedre kjent med deg, er hun ikke noe å samel på.

 

Dette er en enig-med-deg-post, AtW :)

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Og til deg Zethyr: En dame du vil dele resten av livet ditt med er den dama som liker den du er bak C&F-høysosialverdi-skallet ditt. Hvis hun stikker av da hun blir bedre kjent med deg, er hun ikke noe å samel på.

9412109[/snapback]

Det er ikke snakk om å spille skuespill, det er snakk om å endre seg selv.
Lenke til kommentar
SA? Som i "Sjekkeartister"? Så du har lest "The game" på norsk altså? Morro...

Hvis du har lest så mye som du skal ha det til, så bruk hvertfall akronymer som folk bruker i dette spillet.

9379669[/snapback]

 

Det har tydeligvis du også. Enda morsommere.

 

Les igjen; jeg har aldri sagt at jeg har lest mye. Jeg har kun sagt at jeg syns hele spillet er en interessant greie.

 

Noe mer?

 

Det er bevist at selve greia funker, og nå er jeg også overbevist om at du har det som trengs, ettersom du har alle engelske akronymene plantet oppi toppen. Jeg ser opp til deg nå, PUA.

 

Det eneste jeg har gjort er å stille meg kritisk, noe jeg gjør til de fleste situasjoner.

Sånn, nå kan du skyte meg. Jeg er ferdig.

9381444[/snapback]

 

Jepp! Hele baksiden av coveret på narvesen! :)

 

*pang-pang*

Lenke til kommentar

jeg tror nok at PUA "walks the walk" også(i mangel av et bedre uttrykk...), i motsetning til en annen her, som mer eller mindre bare oversatte avsnitt fra David DeAngelo sine ebøker og framstilte det som om det var hans egne opplevelser. husker ikke hvem det var,men samme kan det være.

 

tviler på at PUA hadde påstått at han skal begynne med PU-kurs og greier hvis han ikke har no erfaring selv, men bare lest på nettet. KAN jo være at han er en svindler da,men så langt lar jeg tvilen komme han til gode ihvertfall.

apropos, åssen går det med kurset, PUA? har du noen dato klar snart?

 

en ting til, er det sånn at jo flere av teknikkene man allerede klarer å bruke før man tar kurset,jo mer vil man få ut av det?

vil folk som har lest absolutt null og niks om PU, og har selvtilliten helt på bånn, og er helt elendige til å sjekke damer også merke stor framgang etter kurset?

Endret av audunk
Lenke til kommentar
en ting til, er det sånn at jo flere av teknikkene man allerede klarer å bruke før man tar kurset,jo mer vil man få ut av det?

vil folk som har lest absolutt null og niks om PU, og har selvtilliten helt på bånn, og er helt elendige til å sjekke damer også merke stor framgang etter kurset?

9415094[/snapback]

 

Heisann!

 

Det som er saken, og det hører jeg nesten alle som underviser andre i dette på, og det er at alle som først vil bli introdusert i dette, vil lære alle triksene først.

Eller slik som david deangelo sier: "The quick fix". Og det er faktisk sant.

Vi prøver å rette kurset mer mot beliefsendringer, mindsets, states og frames, og så vurdere hvilke rutiner og slikt vi tror vil være best for hver enkelt elev.

 

Vi har ikke satt noen dato ennå. Vil ha opp nettsiden før vi starter med kurs, så alle elevene og instruktørene har et fast samlingspunkt både før og etter kursene.

 

Til det siste spørsmålet ditt:

 

Det kommer helt ann på om personen er villig til å ta til seg den kunnskapen vi lærer dem. Det er mange "seminarjunkies" rundt om kring i verden, som drar på slikt kun for å føle seg bedre i et par dager etterpå, men fremdeles ikke jobber med å faktisk bruke det de blir lært. Derfor kommer vi til å ta med studentene ut i felten på kveldstid. På den måten så vil de få noe erfaring under beltet.

Er faktisk oppe på Gol nå med en student som ikke kunne en crap om dette fra før av, og etter å ha brukt en del tid nå det siste døgnet, så begynner han å mykne opp. Elsker å se folk forandre seg slik.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Har noen hundre, om ikke tusen negs skrevet ned i diverse dokumenter på pcen, men jeg vil ikke legge de ut da jeg bruker mange av disse i set på byen.

Det førsteinnlegget mitt er jo som jeg sa i starten, bare en innføring i mindsettet man må ha for å lykkes på byen. Og det er sterkt sensurert.

Hvis dere samler opp en haug med negs, så kan jeg sikkert slenge de inn i førsteposten, men mitt personlige materiale legger jeg ikke ut her.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Det er lørdag, DET ER LØØØRDAG! :D

 

Noen som skal ut på sjekkern i kveld?

 

Er i Bodø nå, så jeg skal sjekke ut diverse steder der og ha det konge!

 

Kos dere i kveld alle sammen! :D

9499172[/snapback]

Hadde en morsom en på lørdag faktisk, var egentlig dårlig så skulle tidlig i sengs.

 

Min søster hadde vors så det skulle være noen hjemme hos oss.. Var vell 7-8 jenter i hus da jeg kom hjem, ingen gutter...

 

Så fant jeg ut at jeg måtte ha det morro, fant fram en malibu flaske og juice. Sa ut høyt til alle "Jeg har en flaske malibu og juice her" Dere kan få, men kun på en betingelse "At dere gir meg et kyss på kinnet" lattern fra disse ungene kvinnene stod i taket ;) Noen var jo kjedelig og sa "det liker jeg ikke" all in all ble det livlig av det der.

 

Fant etterhvert også frem et par håndjern så jeg lenket fast en i meg. Ikke fordi jeg likte hun eller noe sånt men kun for morroskyld...

Endret av brutti
Lenke til kommentar

HAHA! Konge!

 

Hadde den villeste kvelden på byen noensinne på lørdag. Tok med en kar jeg skulle lære game ut, og han brilierte over alle forventninger. Så det blir nok enda en aspiring PUA i rekkene nå, og jeg har fått meg enda en god wing. Konge!

 

Skal ikke legge ut for mye om detaljer her i frykt for at noen jeg closet på lørdag er på forumet, men det tok bra av for å si det sånn

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...