Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Lest endel av Style & Mystery samt sett endel av Mystery sine DVD'r, begynner bli morro nå samt at jeg har fått en venn ganske into dette her. Planlegger kanskje dra ut på en real crash and burn til helgen.

 

Han er ikke 20 enda blir heldivis det snart så da blir det iallefall bånn gass, men fortsatt en haug av steder vi kommer inn.

 

Litt vanskelig dra noe Neg's på disse som er 18 kanskje, men 19-21 burde vel fungere? Noen som har erfaring rundt dette?

 

 

 

 

Leste om en artig litt orginal sak nemlig om klistremerker på byen.

 

Du kjøper et lite kalas med klistremerker på Nille/lekebutikk. Tar med disse ut på byen. Om en jente gjør seg fortjent til det, dette er viktig hun må for all del ikke få noe gratis da faller poenget bort. Når hun ene får et klistremerke vil sannsynligvis hennes vennine® også bli interresert i dette og vil jage dette. Jenter er eksperter i å jage ting når de ikke får noe gratis, denne skal prøves, men kanskje ikke med engang.

 

 

En sak til: Det hender OFTE jeg ser f. eks en fin dame alene, eller et 2 set på vei hjem fra f. eks jobb.

(Hender også jeg ser noen på buss / t-bane noen ganger, det som er jævlig vanskelig her er at enten er vognen/bussen full, da er det flaut om ikke umulig komme bort til personen. Og om det er fult står det jo et å annet nek omtrent oppi deg og da blir det uunnværlig høre hva som foregår..(flaut!)

 

Er det få på bussen / banen så er det jo sjeldent noen som er noe for deg.. Skal jo klaffe litt, da er jo muligheten der om det så skulle komme noen som er OK, har aldri skjedd meg...

 

(Aner ikke hvordan man rater HB 1-10?) Uansett er det akseptabelt kjøre små frekke openers på folk som dette ute i det fri? Hvordan bruker jenter reagere på dette?

 

Greit nok at jeg kanskje driter meg loddrett ut 101 ganger før jeg kommer noen vei, men alle PUA's har jo tydeligvis vært der ;)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble en del spørsmål nå, men jeg kan prøve å svare på det jeg kan:

 

Belønning for at de prøver å sjekke deg opp, er noe av essensen i det å være en PUA. De skal aldri få noe gratis av deg, siden du allerede har så mange options hos kvinner at det skal litt til for at de får fortjent seg til å komme inn i livet ditt. Det er nettopp dette kvinner tenker om seg selv, så hvorfor ikke snu det til din fordel?

 

De samme openerne fungerer like bra i en club som på t-banen. Grunnen til at PUA's frekventerer Clubs oftere enn sarging andre steder, er fordi det er mye mer valgfrihet der. Hvis man C&B med et set, trenger du ikke å gjøre noe annet enn å snu deg så har du neste set du kan åpne.

Dette har ført til at mange har fått AA når det kommer til day/street sarges. De tror de må komme opp med "noe annet" enn det de bruker på utestedene. Men det trenger du ikke. Gå for en situational opener med en transition rett inn til en instant date. Bruker å fungere greit det.

 

Negs skal du være litt forsiktig med i starten. Mange leser feks "The game" og tror hele greia går ut på å negge, for deretter å crashe big time på byen. Negging er en måte å diskvalifisere deg på som en potensiell beiler. Hverken mer eller mindre. Hun skal ikke få inntrykket av at du forsøker å sjekke henne opp (les: Gli under radaren).

Dette fungerer bedre på kvinner som er mer sosialiserte, og mer vant til at menn sjekker de opp.

en 9-10er har blitt sjekket opp siden de var 13 år gamle, så de er mye mer sosialisert enn feks en 7er. Dermed må du kalibrere negs etter det.

Men husk at hvis du skal negge, så er det viktig at du viser interesse ovenfor obstacle. Hvis target ser at det ikke er hun som er senteret i universet, vil hun forsøke å sjekke deg opp.

 

Peace

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Faen ass. jeg er så lei av å ikke tørre å ha øyekontakt med noen på gata engang. Hvor har du lært alt dette? Jeg gidder ikke å kjøpe noe bøker eller no, er ikke så glad i å lese. Trenger å komme meg ut mer tror jeg. Bor du i oslo? Må legge meg så jeg får ikke lest svaret før i morgen. Ps, jeg har lest the game og prøvde noen av triksene et par ganger men jeg ble så flau og gav meg.

8916653[/snapback]

 

Var boka morsom ? Jeg haddde/har tenkt til å kjøpe den, men er ikke intr i en ren sjekkebok, da jeg klarer meg bra nok som det er.

 

Pua : Ikke negativt, men det virker ikke som du er vant til å regulere språket ditt helt. Vi som ikke er heeelt inne i PUA shitt kan ikke de du prater om i innlegget over, det blir som å prate om hvor mye mhz en Dobbeltkjerna AMD cpu har, med bestemor.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Har lest The game snart to ganger, bare for det det er utrolig god lesning.

Godt fortalt og spennende å se hvordan "Style" utvikler seg.

Syns PUA er utrolig spennende. Har alltid hatt en kjærlighet for sosialdynamikk og lest mye forskjellig rart. Men det er ingenting som pinpointer temaet like hardt og godt som PUA stoff.

 

Har ikke lest igjennom hele posten, eller første post for den del. Siden jeg er godt kjent med basics ;)

Jeg lurer dog på en ting, to faktisk.

Hvor gammel er du PUA og hvor mye tar du for kursene dine?

 

-.Recovering AFC- QBab over og ut.-

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Faen ass. jeg er så lei av å ikke tørre å ha øyekontakt med noen på gata engang. Hvor har du lært alt dette? Jeg gidder ikke å kjøpe noe bøker eller no, er ikke så glad i å lese. Trenger å komme meg ut mer tror jeg. Bor du i oslo? Må legge meg så jeg får ikke lest svaret før i morgen. Ps, jeg har lest the game og prøvde noen av triksene et par ganger men jeg ble så flau og gav meg.

8916653[/snapback]

 

Var boka morsom ? Jeg haddde/har tenkt til å kjøpe den, men er ikke intr i en ren sjekkebok, da jeg klarer meg bra nok som det er.

 

Pua : Ikke negativt, men det virker ikke som du er vant til å regulere språket ditt helt. Vi som ikke er heeelt inne i PUA shitt kan ikke de du prater om i innlegget over, det blir som å prate om hvor mye mhz en Dobbeltkjerna AMD cpu har, med bestemor.

9336118[/snapback]

 

Den meldingen var til brutti, og hvis han har vært igjennom det han sier, så vet han hva jeg sa! ;) That's all that matters

Lenke til kommentar

Det er slik det funker i virkeligheten. Testet litt online pickup i går, siden jeg bor på en minimal plass. Der ingen er ute på en fredag, kun lørdager. Og jeg må si det gikk laangt. Har ikke prøvd online pickup før.

Det skal sies at online er mye lettere da siden man får tenke seg om man før svarer. Men etterhvert sitter det jo automatisk i fielden også.

 

:)

Lenke til kommentar

Var ute på en liten snurr igår, ikke PUA opplegg eller noe sånt. Var ekstremt mange jeg visste hvem var som jeg ikke hadde sett på en stund så gadd rett og slett ikke kjøre på med noe DHV historer eller noe annet, eneste jeg egentlig prøvde være bevisst på var kroppspråket mitt...

 

Gå med hevet hodet og smile mye, virker jo som mange flere jenter ser deg når du gjør dette... ;)

 

Greit nok det i og for seg, det morsomme var vell at de fleste av disse påpekte at jeg så ut som en dørvakt samt at jeg flere ganger fikk høre dæven du har fått muskler, du trener eller? Motivasjon er fint, hva enkelte mente med dørvakt vet jeg ikke..

 

Det oppstod dog en sitasjon der jeg hilste på en søt jente, da jeg sa mitt navn xxx, sa hun "åhhh jeg elsker det navnet" og smilte. Jeg så henne bare i øynene og smilte tilbake, og pratet med folk rundt..

 

Det jeg lurer på er hva mener hun fortelle når hun sier dette?

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Det oppstod dog en sitasjon der jeg hilste på en søt jente, da jeg sa mitt navn xxx, sa hun "åhhh jeg elsker det navnet" og smilte. Jeg så henne bare i øynene og smilte tilbake, og pratet med folk rundt..

9360534[/snapback]

 

Det er en klar IOI, da burde du svare med en C&F type neg.

Ikke en ren neg, men noe dreid mer over i C&F stil.

Lenke til kommentar
Det oppstod dog en sitasjon der jeg hilste på en søt jente, da jeg sa mitt navn xxx, sa hun "åhhh jeg elsker det navnet" og smilte. Jeg så henne bare i øynene og smilte tilbake, og pratet med folk rundt..

9360534[/snapback]

 

Det er en klar IOI, da burde du svare med en C&F type neg.

Ikke en ren neg, men noe dreid mer over i C&F stil.

9360623[/snapback]

Hva er CF stil ? Har du noen eksempler på hva jeg kunne svart med?

 

IOI vet jeg hva er iallefall :)

Lenke til kommentar
Det oppstod dog en sitasjon der jeg hilste på en søt jente, da jeg sa mitt navn xxx, sa hun "åhhh jeg elsker det navnet" og smilte. Jeg så henne bare i øynene og smilte tilbake, og pratet med folk rundt..

9360534[/snapback]

 

Det er en klar IOI, da burde du svare med en C&F type neg.

Ikke en ren neg, men noe dreid mer over i C&F stil.

9360623[/snapback]

Hva er CF stil ? Har du noen eksempler på hva jeg kunne svart med?

 

IOI vet jeg hva er iallefall :)

9360628[/snapback]

 

Cocky/Funny.

Du kunne svart med noe som: "Søtt, men ikke tro at det automatisk blir noe på deg".

Når en kvinne sier noe slikt, så betyr det egentlig "jeg vil kommunisere med deg".

Samme som at en mann finner på en grunn til å komme opp å snakke med en kvinne: "Hey, liker skoene dine"...

Skjønner du?

Lenke til kommentar
Har nå sett noen få episoder av "The Pickup Artist" og må si jeg ble ganske så imponert og utrolig nysgjerrig. Er dette slik det fungerer i den virkelige verden eller er bare hele serien bygget på et samansurium av bullshit?

9356073[/snapback]

 

Det er slik det fungerer... Det du så av de PUAene, er et perfekt spill der de trykker på alle de riktige knappene på en gang. Du så jo selv hvordan kvinnene reagerte...

Lenke til kommentar
Med mindre dere slutter med alle forkortelsene så stenger jeg tråden.

 

Dette er ikke en intern-tråd for "gjengen".

9360629[/snapback]

Gud, det er forkortelser over hele forumet her på diverse deler av det alle bruker det. Blir litt dumt stenge tråden for det, uansett så finnes det en liste av forkortelser her:

http://www.altseductionfast.com/terms2.html

 

 

Det oppstod dog en sitasjon der jeg hilste på en søt jente, da jeg sa mitt navn xxx, sa hun "åhhh jeg elsker det navnet" og smilte. Jeg så henne bare i øynene og smilte tilbake, og pratet med folk rundt..

9360534[/snapback]

 

Det er en klar IOI, da burde du svare med en C&F type neg.

Ikke en ren neg, men noe dreid mer over i C&F stil.

9360623[/snapback]

Hva er CF stil ? Har du noen eksempler på hva jeg kunne svart med?

 

IOI vet jeg hva er iallefall :)

9360628[/snapback]

 

Cocky/Funny.

Du kunne svart med noe som: "Søtt, men ikke tro at det automatisk blir noe på deg".

Når en kvinne sier noe slikt, så betyr det egentlig "jeg vil kommunisere med deg".

Samme som at en mann finner på en grunn til å komme opp å snakke med en kvinne: "Hey, liker skoene dine"...

Skjønner du?

9360642[/snapback]

 

Yepps, litt drøyt si det der når det står mange rundt, dog har jeg lite hemninger folk betegner meg ofte som litt rappkjeftet og frekk. Så har vell ingen problemer ved å si noe slikt ;)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...