Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvem har sagt at jeg er ute etter fast følge? Det blir vel litt dumt å bedømme suksess utifra faste forhold? For min del så leter jeg ikke etter drømmedama nå. Jeg er ute etter å ha det mest mulig moro, og få mest mulig erfaring under beltet så når jeg en gang er klar for å slå meg ned med drømmedama, så kan jeg finne den perfekte, og faktisk få henne istedenfor å surre rundt hun som en møll mot en flamme som alle andre gjør

 

PUA

9361413[/snapback]

 

Om målet er å få drømmedama, hvilke kriterier mener du da man skal bedømme suksessen utifra? Å være "på dealeren" med mange damer fører såvidt jeg husker i snitt til at folk har vanskligere for å holde et langvarig forhold. Derfor er påstanden om at det hjelper med å ble sammen med drømmedama relativt tynt fundamentert i mine øyne.

 

AtW

9361947[/snapback]

 

Jeg måler min suksess utifra reaksjonene jeg får fra folk som jeg lar komme inn i livet mitt.

Ikke utifra antall lays, damer, eller damer som jeg klarer å dra hjem fra byen. Men heller utifra reaksjonene deres etter at jeg blir kjent som dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om målet er å få drømmedama, hvilke kriterier mener du da man skal bedømme suksessen utifra? Å være "på dealeren" med mange damer fører såvidt jeg husker i snitt til at folk har vanskligere for å holde et langvarig forhold. Derfor er påstanden om at det hjelper med å ble sammen med drømmedama relativt tynt fundamentert i mine øyne.

9361947[/snapback]

Det hjelper deg å vise frem dine gode sider til drømmedama, så hun blir tiltrukket av deg og vil være med deg.

 

Man kutter selvsagt ut å være på "dealeren" med andre damer når man bestemmer seg for å satse på éi. Men at man er attraktiv videre fremover for andre damer også gjør at konkurranseinnstinktet til dama di vekkes, så hun gjerne prøver enda hardere å holde på deg.

9361966[/snapback]

 

Det hjelper deg ja, men hjelper det å være vant til å stadig plukke opp damer? Det er mye som tyder på at det gjør det vanskligere å opprettholde forhold. Hjelper det videre å fokusere så sterkt på utseende som det gis inntrykk av i postene? Om man er veldig opptatt av det, så såklart, men hva om man ikke er det? Hva om drømmedama er lynende intelligent, men kanskje ikke mer en snittet pen?

 

AtW

9362011[/snapback]

 

Selvsagt hjelper det å være vant til å plukke opp damer... Man får en mer bevisst holdning til hva man vil ha, og hva man skal se etter i en "Drømmedame", så når man ser denne dama en dag, så vet man akkurat hva man skal gjøre for å få henne. Erfaring er det ikke noe galt med.

Grunnen til at vi fokuserer så mye på utseende ATW, er fordi kvinner blir bedømt etter sitt utseende hele tiden.

Man må bruke andre strategier og ha mer kunnskap for å sjekke opp en 10'er, i forhold til en vanlig 6er...

Derfor fokuserer vi på utseende hele tiden. En 10'er har blitt sjekket opp siden hun var 13, og vil være mye mer vanskelig enn en vanlig dame...

Lenke til kommentar
Poenget er at sjekkingen fokuserer på utseende, og hvordan man skal sjekke opp pene damer. Det er forskjell på hvordan damer oppfører seg, og tenker.

9362074[/snapback]

 

Selvsagt. Og en ting jeg er virkelig taknemmelig at PU har gitt meg, er at jeg har fått standarder. Høye standarder... Det gjelder både mht personlighet, intelligens og utseende. Alt dette har noe å si.

Lenke til kommentar
Poenget er at sjekkingen fokuserer på utseende, og hvordan man skal sjekke opp pene damer. Det er forskjell på hvordan damer oppfører seg, og tenker.

9362074[/snapback]

 

Selvsagt. Og en ting jeg er virkelig taknemmelig at PU har gitt meg, er at jeg har fått standarder. Høye standarder... Det gjelder både mht personlighet, intelligens og utseende. Alt dette har noe å si.

9365242[/snapback]

er du god trenger nødvendigvis ikke utseende å ha så mye å si.

Lenke til kommentar

PUA: Så du er altså en SA? Og du har begynt med workshoper? Landets Neil Strauss, med andre ord?

Må bare spørre: Er du en Sjekkeartist eller er du bare en MFK (Middels frustrert kjøtthue, som det kalles), som alle oss andre?

 

Selve greia er egentlig veldig interessant, og jeg anbefaler folk til å lese blant annet Art of Seduction.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Poenget er at sjekkingen fokuserer på utseende, og hvordan man skal sjekke opp pene damer. Det er forskjell på hvordan damer oppfører seg, og tenker.

9362074[/snapback]

 

Selvsagt. Og en ting jeg er virkelig taknemmelig at PU har gitt meg, er at jeg har fått standarder. Høye standarder... Det gjelder både mht personlighet, intelligens og utseende. Alt dette har noe å si.

9365242[/snapback]

er du god trenger nødvendigvis ikke utseende å ha så mye å si.

9367273[/snapback]

 

 

Siterer hun i ene i klassen min : Man puler ikke personligheten.

 

Tror veldig lite på at en veldig heit dame, som kan finne de fleste menn går på en svett nerd med briller og krøllete hår som kan forføre litt, enn en kjekkas som trener godt og er ellers "riktig" for å si det slik.

 

Jeg holder meg utenfor PUA; ikke fordi jeg ikke tror på det, for har man et godt utseende og klarer faget, har man definitivt en hit, og jeg tror heller ikke det er noe mer manipulering enn hva andre ellers gjør.

 

 

Og jeg skal innrømme : Jeg kunne godt tenkt meg å lese Neil Straus sin "The Game", da det visstnok skal være en morsom bok, såfremt som historie og informasjon om PUA, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
PUA: Så du er altså en SA? Og du har begynt med workshoper? Landets Neil Strauss, med andre ord?

Må bare spørre: Er du en Sjekkeartist eller er du bare en MFK (Middels frustrert kjøtthue, som det kalles), som alle oss andre?

 

Selve greia er egentlig veldig interessant, og jeg anbefaler folk til å lese blant annet Art of Seduction.

9373514[/snapback]

Leser du litt av hva PUA sier så bør du jo fatte at han faktisk ikke er bak mål iallefall..

Lenke til kommentar
PUA: Så du er altså en SA? Og du har begynt med workshoper? Landets Neil Strauss, med andre ord?

Må bare spørre: Er du en Sjekkeartist eller er du bare en MFK (Middels frustrert kjøtthue, som det kalles), som alle oss andre?

 

Selve greia er egentlig veldig interessant, og jeg anbefaler folk til å lese blant annet Art of Seduction.

9373514[/snapback]

Leser du litt av hva PUA sier så bør du jo fatte at han faktisk ikke er bak mål iallefall..

9373774[/snapback]

 

Jeg leste ikke alt, men det kan se ut som om PUA er en vanlig fyr som kun har lest et par bøker, og deretter sitert de store gutta.

Jeg har selv en interesse for forføringskunsten og har lest en del om det, og mye av det han skriver i tråden her stammer blant annet fra bøkene fra de store . Det eneste jeg lurer på er om han virkelig er en sjekkeartist eller en MFK (forklaring står i forrige innlegg - stammer fra boken The Game av Neil Strauss). Neil Strauss, Ross Jeffries, Mystery og David DeAngelo er sjekkeartister. Mener du at du er oppe i det sjiktet, PUA?

Lenke til kommentar
Jeg leste ikke alt, men det kan se ut som om PUA er en vanlig fyr som kun har lest et par bøker, og deretter sitert de store gutta.

Jeg har selv en interesse for forføringskunsten og har lest en del om det, og mye av det han skriver i tråden her stammer blant annet fra bøkene fra de store . Det eneste jeg lurer på er om han virkelig er en sjekkeartist eller en MFK (forklaring står i forrige innlegg - stammer fra boken The Game av Neil Strauss). Neil Strauss, Ross Jeffries, Mystery og David DeAngelo er sjekkeartister. Mener du at du er oppe i det sjiktet, PUA?

9374006[/snapback]

 

De du ramser opp er jo i verdensklasse. :ermm:

Lenke til kommentar
PUA: Så du er altså en SA? Og du har begynt med workshoper? Landets Neil Strauss, med andre ord?

Må bare spørre: Er du en Sjekkeartist eller er du bare en MFK (Middels frustrert kjøtthue, som det kalles), som alle oss andre?

 

Selve greia er egentlig veldig interessant, og jeg anbefaler folk til å lese blant annet Art of Seduction.

9373514[/snapback]

Leser du litt av hva PUA sier så bør du jo fatte at han faktisk ikke er bak mål iallefall..

9373774[/snapback]

 

Jeg leste ikke alt, men det kan se ut som om PUA er en vanlig fyr som kun har lest et par bøker, og deretter sitert de store gutta.

Jeg har selv en interesse for forføringskunsten og har lest en del om det, og mye av det han skriver i tråden her stammer blant annet fra bøkene fra de store . Det eneste jeg lurer på er om han virkelig er en sjekkeartist eller en MFK (forklaring står i forrige innlegg - stammer fra boken The Game av Neil Strauss). Neil Strauss, Ross Jeffries, Mystery og David DeAngelo er sjekkeartister. Mener du at du er oppe i det sjiktet, PUA?

9374006[/snapback]

Man kan være en habil fotball spiller og spille i en annen klubb en Man United.

Lenke til kommentar
PUA: Så du er altså en SA? Og du har begynt med workshoper? Landets Neil Strauss, med andre ord?

Må bare spørre: Er du en Sjekkeartist eller er du bare en MFK (Middels frustrert kjøtthue, som det kalles), som alle oss andre?

 

Selve greia er egentlig veldig interessant, og jeg anbefaler folk til å lese blant annet Art of Seduction.

9373514[/snapback]

Leser du litt av hva PUA sier så bør du jo fatte at han faktisk ikke er bak mål iallefall..

9373774[/snapback]

 

Jeg leste ikke alt, men det kan se ut som om PUA er en vanlig fyr som kun har lest et par bøker, og deretter sitert de store gutta.

Jeg har selv en interesse for forføringskunsten og har lest en del om det, og mye av det han skriver i tråden her stammer blant annet fra bøkene fra de store . Det eneste jeg lurer på er om han virkelig er en sjekkeartist eller en MFK (forklaring står i forrige innlegg - stammer fra boken The Game av Neil Strauss). Neil Strauss, Ross Jeffries, Mystery og David DeAngelo er sjekkeartister. Mener du at du er oppe i det sjiktet, PUA?

9374006[/snapback]

 

SA? Som i "Sjekkeartister"? Så du har lest "The game" på norsk altså? Morro...

Hvis du har lest så mye som du skal ha det til, så bruk hvertfall akronymer som folk bruker i dette spillet.

De du nevnte er ikke pick-up-artister. De er pick-up-Guruer, PUG's.. Samme som å si at selv om man er en god kunstner, så blir man plutselig satt i samme bås som Michelangelo... Du ser selv hvor dumt det er? håper jeg.

 

Jeg har aldri på noen som helst måte satt meg selv i samme boks som de store gutta, eller sammenlignet meg med dem. Det kommer jeg også neppe til å gjøre på lenge. Men jeg sikter høyt, og det er ikke noe galt i det.

Nei, jeg har ikke bare lest bøker og sitert de store gutta. Da burde du pusse brillene dine et par ganger til og lese det jeg skriver litt grundigere.

Jeg startet med dette basert på flere andre PUG's modeller.Det følte jeg var den naturlige enden å starte i.

 

Før jeg begynte med PU hadde jeg på ingen måte problemer med damene. Jeg har flere suksessfulle langttidsforhold bak meg, og har alltid vært godt likt hos det motsatte kjønn. Men som jeg skrev tidligere i denne tråden syntes jeg det var mer interessant når jeg kunne snu spillet kvinner bruker på menn, mot dem. I tillegg har jeg alltid vært brennende interessert i psykologi og "hvordan ting fungerer". Dette har inkludert i en rekke merkelige hobbyer oppover årene.

 

Etter å ha skaffet nok felterfaring, og lært nok om sosial dynamikk (leste heller om det, enn bare rutiner da jeg er mer interessert i de "hvorfor-relaterte" spørsmålene enn "hvordan") begynte jeg og lage mine egne rutiner, egne metoder og egne Beliefs for å skreddersy denne gameplanen til min personlighet.

Jeg er ikke der helt ennå, men jeg har kommet såpass langt på vei at jeg kan undervise andre i dette. Jeg har per i dag 3 stykker under mine vinger som jeg lærer opp i dette. Og jeg har nok av suksesshistorier fra disse som jeg kan dele med deg, om du er interessert.

 

Nå om dagen jobbes det intenst med en internettside som kommer opp, så jeg kan begynne å sette opp bootcamps ("Kurs" for deg som liker de norske ordene bedre) rundt om kring i landet med mine tre veldig kvalifiserte wings.

Alle har erfaring fra den undervisende delen i dette faget, med foredrag og andre folk de har lært opp.

Så jeg er mer enn kvalifisert til jobben.

 

Tror dette svarte på spørsmålene dine... Nå tar det noen dager før jeg kommer på nett igjen, så du får i mellomtiden kan du prøve å tenke fram andre ting du vil vite om meg.

 

Love

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
[quote name=PUA' date='26/08-2007 : 20:31

Tror veldig lite på at en veldig heit dame, som kan finne de fleste menn går på en svett nerd med briller og krøllete hår som kan forføre litt, enn en kjekkas som trener godt og er ellers "riktig" for å si det slik.

 

[/quote]

 

Da burde du undersøke litt mer inn i dette. Jeg ble sjokkert, bokstavelig talt, da jeg gravde litt dypere i dette faget.

Jeg var akkurat slik som deg, og hadde kjøpt det du sa i innlegget ditt tvert for et par år siden.

Men etter å ha begynt med dette har jeg fått bakoversveis av noen av de damene "de gutta" klarer å dra like lett som å si "one-night-stand"...

 

Det er det flere inne på forumet her som kan bekrefte og.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
SA? Som i "Sjekkeartister"? Så du har lest "The game" på norsk altså? Morro...

Hvis du har lest så mye som du skal ha det til, så bruk hvertfall akronymer som folk bruker i dette spillet.

9379669[/snapback]

 

Det har tydeligvis du også. Enda morsommere.

 

Les igjen; jeg har aldri sagt at jeg har lest mye. Jeg har kun sagt at jeg syns hele spillet er en interessant greie.

 

Noe mer?

 

Det er bevist at selve greia funker, og nå er jeg også overbevist om at du har det som trengs, ettersom du har alle engelske akronymene plantet oppi toppen. Jeg ser opp til deg nå, PUA.

 

Det eneste jeg har gjort er å stille meg kritisk, noe jeg gjør til de fleste situasjoner.

Sånn, nå kan du skyte meg. Jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Siterer hun i ene i klassen min : Man puler ikke personligheten.

 

Tror veldig lite på at en veldig heit dame, som kan finne de fleste menn går på en svett nerd med briller og krøllete hår som kan forføre litt, enn en kjekkas som trener godt og er ellers "riktig" for å si det slik.

9373768[/snapback]

 

Måtte bare bry meg med denne, og jeg kan si det sånn - En god PUA med middels utseende vil gruse en godt utseende kar uten snøring når som helst. Får dama derimot valget mellom to PUAs med noenlunde likt ferdighetsnivå så vil nok den med best utseende stikke av med seieren.

 

Såklart, PU er ikke magi så hvis man er sjøstygg begrenser det valgmulighetene en del, men en god PUA kan utmerket godt sikte mye høyere enn utseende alene skulle tilsi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...