Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PUA: Du var ikke 'redd' for å bli gjennomskuet som sjekker når du sjekket mens du hadde dame? Bor på en liten plass, surt å få rykte på seg..

Men om jeg ikke har missforstått fullstendig skal du vel ikkje gjennkjennes som sjekker, så spørsmålet svarer jo egentlig seg selv..?

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

I grunn ja.

Jeg var aldri nervøs for å bli "tatt" i å sjekke kvinner. Kjærsten min visste om det, og jeg rettferdiggjorde det fordi hun også sjekket menn. Men hverken hun eller jeg gikk så langt som å kysse eller ha sex. Og da fungerte det greit for begge to.

Bor også på en relativt liten plass, men heldigvis er det ikke lange veien til Oslo.

Lenke til kommentar

Forskere har funnet ut at kvinner er like opptatt av utseende som menn. Det kommer egentlig ikke som noe sjokk - et pent utseende betyr bedre helse samt flere positive personlighetstrekk.

 

Sitat (VG) Jon Manner, førsteamanuensis ved Florida State University:

 

Eksperimentene ble utført ved hjelp av spørreskjemaer og en test som inkluderte fotografier av svært pene og gjennomsnittlige menn og kvinner. Det viste seg blant annet at testdeltagerne brukte lengre tid på å flytte blikket fra de svært attraktive personene.

 

Du tenker kanskje at dette er typisk menn? I så fall tar du feil! Det var nemlig nesten ingen forskjell mellom kjønnene, konstaterer Manner overrasket.

 

- Kvinner viet menn like mye oppmerksomhet som omvendt. Det var også overraskende at sjalu menn var så opptatt av attraktive menn."

 

Selvfølgelig betyr det ikke at du må være råpen, men at et pent utseende automatisk kvalifiserer deg og gir deg potensiale. Vær obs på at for pene mennesker kan gi stikk motsatt resultat. (ref. PUAs førstepost)

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Forskere har funnet ut at kvinner er like opptatt av utseende som menn.

Faktaene dine stemmer sikkert. Men konklusjonen er jeg ikke enig i. Selv om kvinner f.eks bruker mye mer tid forran speilet, så betyr ikke det at kvinner er "mer opptatt av utseende generelt sett". Det betyr bare at kvinner er mer opptatt av sitt eget utseende enn det menn er.

 

Og denne testen viser at på et annet område var begge kjønn ganske like. Alikevel er mannfolk mye mer opptatt av utseende når de velger partner, enn det kvinner er. Som betyr at menn er mer opptatt av utseende på det område som virkelig teller.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Hvordan tolker man en mer eller mindre ukjent jente som gir noen veldig merkbare smil og som søker øyekontakt hver gang hun går forbi?

Har skjedd 2-3 ganger når vi har støtt på hverandre i en korridor her på skolen(VGS).

 

Er det IOI eller begynner jeg rett og slett å bli paranoid? For alt jeg vet kan det jo bare være et forsøk på å være hyggelig.

 

For å vise nøyaktig hvor paranoid jeg er skriver jeg fra en gjestekonto. Tenk om damen skulle lese dette forumet og kjenne seg igjen! :p

9532220[/snapback]

 

Det hun gir deg er en "aproach invtitation." Det betyr at hun er bittelitt interessert og kunne tenke seg å prate med deg. Hun er nok høflig, men som regel er man høflige for en grunn.

Tror du hun hadde giddet og være høflig eller i det hele tatt sett på deg i mere enn et brøkdels sekund om hun fant deg komplett uinteressant?

 

Si hei til henne neste gang dere møtest og se hva som skjer. :)

9533515[/snapback]

 

What he said. :thumbup:

 

Det viktigste du gjør nå, er å ikke dra dette ut. Når du opplever noe slikt, så må du "åpne" hun med en gang. Uansett om du har noe smart å si eller ikke, så må du snakke med henne. Si "hei, hvordan har dagen din vært?" hvis du ikke kommer på noe bedre.

Grunnen til at jeg sier dette er at hvis du blir vant til å gjøre slikt som det der, så vil du gradvis bygge deg opp et stort sosialt nettverk. Folk vil kjenne deg igjen, hilse på deg, du har mer valg i forhold til at du kan snakke med alle, og plutselig begynner dører å åpne seg og du vil ha Valg.

 

Pick-Up-Artist

9533787[/snapback]

 

Var vel akkurat et slikt svar jeg var redd for å få, selv om jeg jo vet at det er jeg som må åpne om noe skal skje!

Kan bli hardt for en ganske ny keyboard jockey med et middels nivå selvtillit det her.

 

Burde vel også ha nevnt at damen går i samme klasse som meg i enkelte fag.

Kan bli et særdeles pinlig skoleår om jeg blåser dette. :blush:

 

I alle fall, takk for hjelp og meninger så langt - så får vi se om dette er noe jeg klarer å jobbe videre på.

Lenke til kommentar
(...)

Var vel akkurat et slikt svar jeg var redd for å få, selv om jeg jo vet at det er jeg som må åpne om noe skal skje!

Kan bli hardt for en ganske ny keyboard jockey med et middels nivå selvtillit det her.

 

Burde vel også ha nevnt at damen går i samme klasse som meg i enkelte fag.

Kan bli et særdeles pinlig skoleår om jeg blåser dette. :blush:

 

I alle fall, takk for hjelp og meninger så langt - så får vi se om dette er noe jeg klarer å jobbe videre på.

9539783[/snapback]

 

Øh...

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil her, men det virker som om du tenker altfor langt fram i tid. Hva er så flaut ved å si "hei" at det kan ødelegge et helt skoleår egentlig? Hvis hun hater deg resten av skoleåret for det, så...

Lenke til kommentar
Forskere har funnet ut at kvinner er like opptatt av utseende som menn. Det kommer egentlig ikke som noe sjokk - et pent utseende betyr bedre helse samt flere positive personlighetstrekk.

 

Sitat (VG) Jon Manner, førsteamanuensis ved Florida State University:

 

Eksperimentene ble utført ved hjelp av spørreskjemaer og en test som inkluderte fotografier av svært pene og gjennomsnittlige menn og kvinner. Det viste seg blant annet at testdeltagerne brukte lengre tid på å flytte blikket fra de svært attraktive personene.

 

Du tenker kanskje at dette er typisk menn? I så fall tar du feil! Det var nemlig nesten ingen forskjell mellom kjønnene, konstaterer Manner overrasket.

 

- Kvinner viet menn like mye oppmerksomhet som omvendt. Det var også overraskende at sjalu menn var så opptatt av attraktive menn."

 

Selvfølgelig betyr det ikke at du må være råpen, men at et pent utseende automatisk kvalifiserer deg og gir deg potensiale. Vær obs på at for pene mennesker kan gi stikk motsatt resultat. (ref. PUAs førstepost)

9536530[/snapback]

 

Stemmer nok det ja. Det er akkurat det jeg også sier i førsteposten. Et pent GENETISK utseende vil trekke opp, men et mindre pent genetisk utseende er ikke en hindring/unnskyldning alikevel. Det som betyr mest for kvinnene er at du tar vare på det du allerede har. I forhold til klær, sko, hår, hudpleie osv. At du er stolt av den du er, og viser det.

Lenke til kommentar

oppførsel og selvsikkerhet er det beste ved en gutt :love: er han trygg på hvem han er og liker seg selv, uansett hvem som snakker ned til han eller kødder med han, så er det gull verdt.. ihvertfall i mine øyne.. altså konklusjonen er, har han det godt og er glad og førnøyd med hvem han er, så er det utrolig tiltrekkende uansett utseende :dribble:

 

så det er jo en vinn-vinn situasjon egentlig.. ha det godt så lykkes man :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ble tipset av PUA om denne guiden på lørdag, og har lest gjennom hele tråden. Må si jeg er imponert! Jeg kan godt skjønne skepsisen mange har, men jeg som kjenner PUA personlig kan love dere at det fungerer. Selv synes jeg det er veldig interessant å se og prøve å tolke signalene han sender ut, for jeg vet så inderlig godt at ikke noe av det er tilfeldig. Nå venter jeg bare på å treffe han igjen så jeg kan få mer stoff om PU-konseptet.

 

Jeg ser også det kritikkverdige i dette, men i den verden vi lever i er det allerede så mye manipulering. Man blir manipulert av alt - helt fra det sekundet man blir født. Samfunnet forteller oss at hvis man ikke er "perfekt" får man ikke piker, vin og sang. PU-konseptet går ut på å lære mer om de indre mekanismene i menneskene, og utnytte dette til sin fordel. Det handler ikke om å gjøre seg selv til en annen, men å være bevisste på sine egen kvaliteter og utnytte de. Dette ligger naturlig hos kvinner, menn er et lite lysår bak - inntil de blir PUAs. ;)

 

Jeg er imidlertid enig i at når man finner på lange historier som har liten eller ingen rot i virkeligheten, beveger man seg over på et nivå som kan kalles manipulering. Om manipulering er greit må bli opptil hver enkelt, jeg føler meg i alle fall ikke komfortabel med renspikka manipulering. Hvis man ikke føler seg komfortabel med det, forsvinner hele poenget.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Melisma.Hva legger du i "oppførsel"?

Det kan jo være så mangt.

9556912[/snapback]

 

 

vel, de noen egenskapene jeg ser på som attraktivt er

 

- at han prøver å være så snill, ærlig og genuin snill som mulig, og at man ikke gjør noe med hensikt for å såre noen.

 

- veldig attraktivt om man liker seg selv og er tilfreds med hvordan man ser ut og ikke har dårlig selvtillit. Trives han med seg selv, så er det ett stort turn-on for meg ja.. uansett utseende!

 

- at man tåler å være uenig med noen uten å måtte gå til personangrep å snakke "ned" til noen bare fordi man er uenig om noe. som feks i en evt. krangel..

 

- Er veldig godt å vite at han setter pris på småting jeg gjør, som husarbeid, lage mat, vaske klærna hans.. det gjør jo vi jentene ut av kjærlighet, og hvis vi ikke får bekreftet at det blir lagt merke til og at det blir satt pris på, så mister man motivasjonen til disse tingene etterhvert..

 

- at han ikke prøver å forandre meg til den personen han vil at jeg skal være, og etterhvert som tiden går, så jeg må selv få lov til å forandre meg inn til en person som jeg trives med, og i mitt tempo.. ikke en han har "formet".

 

- veldig bra om han skjønner at hans meninger ikke er mere riktige enn mine.. men at det skal være rettferdighet og at begge respekterer hverandre på lik linje.. og at man er åpen for å lære nye ting, og ikke lar stoltheten stå i veien..

 

 

kunne jo selvsagt skrevet masse mer.. og alt det jeg ser etter i en gutt, er det jeg krever av meg selv også.. det er noen av mange egenskaper jeg mener at man blir en bedre kjæreste/person av, det er nå min mening pr.idag da :D

Lenke til kommentar

 

- veldig attraktivt om man liker seg selv og er tilfreds med hvordan man ser ut og ikke har dårlig selvtillit. Trives han med seg selv, så er det ett stort turn-on for meg ja.. uansett utseende!

 

Ok folkens. Se hva Melisma skriver her. Dette er akkurat det jeg har forsøkt å påpeke gang på gang her inne.

Det genetiske utseende er ikke på langt nær så viktig som at du tar vare på det utseende du har, og at du bærer deg på en stolt måte.

Lenke til kommentar
Gjest iambanana

Synes det er litt for mye bark og litt for lite bite her. Fortell historiene deres, VÆR SÅ SNILL!

Jeg kan kanskje begynne med å berette om lørdagen min. Poster forresten som gjest fordi jeg ikke vil at alle kompisene mine skal se det og si det til jentene nevnt nedenfor.

Så her kommet iambanana's andre feltrapport.

 

Okay, her er bakgrunnen: Jeg og noen kompiser ble invitert i bursdagsfest hos en annen venn av meg. Allerede før vi dro dit, hadde vi bestemt oss; Vi skulle faktisk gå inn for å lage en aldri så liten orgie. Vi hadde allerede to jenter som vi visste ikke kom til å være så vanskelige å overtale, men det ville blitt litt snaut med tre gutter og to jenter, så min jobb var å skaffe en tredje jente.

 

På festen drakk jeg, spiste og koste meg. Jeg hadde sett meg ut en jente jeg ville prøve å få med opp på rommet til de andre. En åtter.

 

Jeg satt meg ned med henne og en venninne, og prøvde å gi venninna litt mer oppmerksomhet enn hun jeg faktisk prøvde å få. Pratet mer med henne, smilte mer til henne osv. Etter hvert begynte jeg å gjøre noen tryllekunster for dem, som både sjokkerte og fascinerte dem. Jeg leviterte et kort mellom hendene mine og fikk mynter til å magisk forflytte seg fra kort til kort. Jeg skiftet oppmerksomheten min over på målet, i og med at det virket som at hun ville at jeg skulle fokusere mer på henne, etter at jeg kun hadde fokusert på venninna en stund.

Jeg småpratet litt med henne, før jeg bestemte meg for å bruke et knep jeg lærte av vår alles kjære Style. Han har en film på youtube der han beskriver "The Five Questions Game". Det er egentlig en metode for å få stemningen og humøret til å bedre seg, i tillegg til at man har noe gøy å holde på med. Jeg veddet en pils på at jeg kom til å vinne spillet.

Great success!

Jeg vant (Selvsagt, man vinner alltid på five questions game), og dermed skyldte hun meg en pils. Men hun var bitter fordi jeg hadde vunnet, så hun ba om å få spille igjen. Jeg sa nølende ja, siden det er vanskelig å ta noen med five questions game to ganger på rad.

Great success!

Utrolig nok klarte jeg å vinne igjen, og hun skyldte meg to pils. Hun beklaget, og sa at hun dessverre ikke hadde flere pils (Den jævla bitchen) men jeg sa at de to pilsene alltids kan byttes i et kyss. Det fikk jeg. Jeg avsluttet kysset og gikk min vei, kun for å få henne gira.

Jeg møtte på henne igjen noen minutter senere, dro hun til meg og kysset henne oppover nakken, pustet henne i øret og bet forsiktig i øreflippen hennes. Jeg vet av erfaring at slikt gjør jenter mer eller mindre gæærne, så jeg gikk min vei igjen (Aldri la jenta få det som hun vil med det første)

Jeg gikk opp på rommet der vi hadde avtalt å få med jentene. Der var kompisene mine og jentene allerede begynt å komme litt igang. Så jeg gikk bare ned, henta jenta og kom opp på rommet med henne. Hun nølte ikke engang, rota med både jenter og gutter. De to andre jentene hadde allerede fått av seg på overkroppen, og jeg og kompisene mine storkoste oss også. Folk begynte å gå i buksene på hverandre (ikke gutter og gutter, vi er ikke bi), klær ble kastet og det begynte rett og slett å bli ganske varmt i rommet.

Da skjedde det.

Tre duster kommer inn døra og sier at festen er over, og at vi må dra.

Fy faen ta dem.

Menmen, alt i alt var det en vellykket sjant.

Still gjerne spørsmål, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Jeg er ingen mestersjanter akkurat, men jeg kan kanskje gi et par tips.

Lenke til kommentar

Knall å høre! Det hadde funka fett som pokker hvis du ikke hadde blitt cockblocked.

Vil helst ikke dele så mye historier her da jeg poster de på lukkede PUA Forumer rundt om, og det er lite populært å poste slike tråder som dette her på åpne forums. Også grunnen til at jeg ikke bruker PUA navnet mitt her.

 

Men kan dele en historie jeg har fra i fjor, da jeg og bestekompissen min var i utlandet. Han er forresten en rå natural som også kan game, så han ikke blocker for meg i sets.

 

Kom inn på et mafiaeid utested via en kompis av meg som kjenner eierne.

Det var ca 4 kvinner for hver mann der inne, så dette lovet godt. Men i det landet vi var i så snakket svært få engelsk, så det var bodylanguage time! ;)

Stelte meg ved baren, åpnet en armensk kvinne ved siden av meg som overraskende nok snakket engelsk. Hun var kanskje en 7er, og hadde status som warm-up set.

Dro en kysserutine på henne, rotet med hun litt og fant ut at hun hadde med seg fire venninder (tre 8ere og en 9er). Joiner de og siden jeg hadde rotet med 7'eren allerede, så ville ikke hun blocke for meg og jeg hadde fri tilgang til vennindene. To av de var TVILLINGER! :D Og jeg tenker "Jackpot!:)".

Husker ikke helt alt som ble sagt og gjort, da dette er en god stund siden, men jeg rotet med begge to samtidig. Kompissen min kommer inn i mitt set med de to damene han hadde ordnet, og både han og jeg fikk vill attraction fra begge to. Jeg hadde planer om å bounce hele gruppen hjem til meg (hadde leilighet der nede på det tidspunktet) og kjøre på med hvertfall en trekant/firkant med de to tvillingene og så mange av vennindene vi kunne få med.

Selvsagt så hadde kompissen min akkurat fått seg dame i Norge, og han ville ikke være utro uansett.

Enden på visa var at han som ordnet oss inn (det er ikke smart å traske rundt i det landet uten en som er derfra) måtte dra, og regel'n var at vi måtte ha med oss han siden vi ikke snakket språket eller hadde snøring på hva det het der vi hadde leilighet.

 

Uansett så var det en kul kveld. Jeg fikk closet hun ene fra gruppen dagen etterpå, så det gikk i grunn greit.

 

Savner det stedet helt villt i grunn!

 

Til de som ikke skjønte akronymene:

 

Set = Gruppe med folk

7'er 8'er osv = Skala for å rate folkene. 1'er er bad, 10'ere er så fine at de omtrent ikke er å finnes! ;)

Close = Den skjønner du vel? ;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...