Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Mulig jeg er en merkelig skrue i forhold til mange andre her, men disse sex historiene ovenfor her fra iambanana og PUA, virker merkelige (ikke negativt ment), altfor vågale og rett og slett litt skumle i mine øyne :ermm: vet ikke hvorfor men, er litt for mye, eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det jeg..

 

ikke for å dømme, være slem eller ekkel mot noen her da, tvert i mot! jeg bare tenker høyt og lufter tankene mine..

feks. iambanana sin historie er ganske drøy for meg liksom..

og PUA sin historie også, 2 tvillinger?? det er altfor drøyt mener nå jeg..

 

det jeg lurer på er vel om dette er vanlig blandt gutter og jenter, og ha slike (som jeg kaller det) "drøye" sex opplevelser..? :ermm:

jeg er jente og synes at dette hørtes skummelt ut nesten :p vet ikke hvordan jeg skal få sagt det jeg da men.. :)

 

håper ikke dette blir altfor OT.. og må selvsagt ikke svare heller :)

 

edit: med drøyt, så mener jeg at det er noe jeg aldri ville vært med på eller hadde turt eller hatt lyst til fordi det er for ekstremt for min smak.. prøver bare å forstå andre sine tanker om dette.. kanskje feil tråd å spørre i men :cool:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er visst vanlig for "noen".. Har hørt flere historier, men har vel aldri trodd på dem noe særlig før jeg kom inn på rommet mitt på en fest vi hadde, der lå det 2 jenter og 2 gutter og holdt på i senga mi, så ja. Det er nok en del historier som er sanne :)

 

Hører folk som snakker om trekant osv helt ned i 13-14 års alderen på bussen osv. DET vet jeg ikke om jeg skal tru på men, begynner jo å lure.

 

Det er sikkert spennendes for noen å oppleve trekant/firkant/femkant, men det blir jo flere å "holde styr på", mange baller i lufta.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er en merkelig skrue i forhold til mange andre her, men disse sex historiene ovenfor her fra iambanana og PUA, virker merkelige (ikke negativt ment), altfor vågale og rett og slett litt skumle i mine øyne  :ermm:  vet ikke hvorfor men, er litt for mye, eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det jeg..

 

ikke for å dømme, være slem eller ekkel mot noen her da, tvert i mot! jeg bare tenker høyt og lufter tankene mine.. 

feks. iambanana sin historie er ganske drøy for meg liksom..

og PUA sin historie også, 2 tvillinger?? det er altfor drøyt mener nå jeg..

 

det jeg lurer på er vel om dette er vanlig blandt gutter og jenter, og ha slike (som jeg kaller det) "drøye" sex opplevelser..?  :ermm:

jeg er jente og synes at dette hørtes skummelt ut nesten  :p  vet ikke hvordan jeg skal få sagt det jeg da men..  :)

 

håper ikke dette blir altfor OT.. og må selvsagt ikke svare heller  :)

 

edit: med drøyt, så mener jeg at det er noe jeg aldri ville vært med på eller hadde turt eller hatt lyst til fordi det er for ekstremt for min smak.. prøver bare å forstå andre sine tanker om dette.. kanskje feil tråd å spørre i men  :cool:

9575697[/snapback]

 

Ser det kan virke litt merkelig hvis man ikke har vært der selv, og jeg tenkte Akkurat det samme som deg før Melisma.

Saken er det at når man får såpass god kjennskap til seksualitet, sjekking, psykologi etc, så blir ikke slikt merkelig lengre. Men isteden spennende. Nå skal det sies at slikt er noe jeg ikke opplever ved enhver suksessfull Pick-Up, og i 99% av tilfellene er det normal guy-on-girl sex. Jeg dro fram denne historien for å vise hvor ekstremt ting kan gå noen ganger, og jeg har flere om det er noe ønske om det.

Saken er det at de fleste av kvinnene jeg har vært borti lignende med er av den typen du Aldri kunne se for deg i en slik situasjon. Og det er ofte de som er de mest ekstreme.

Personlig foretrekker jeg den vanlige typen sex. Men det kan være moro å oppleve slike ting som trekanter, blowjob i full offentlighet på Nesoddbåten osv...

 

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

når dere gutta kaller det for en "Pick-up" så høres det så formelt ut! og når dere snakker om 1'ere og 10'ere og har laget deres egne "faguttrykk" for å gi referat fra et såkalt "Pick-up - møte", så kjenner jeg at jeg blir litt opprørt på jentenes vegne!

 

høres ut som at dere bare er ute etter å få mest mulig jenter i senga :ermm: stemmer dette?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Har du og venninene dine aldri rangert gutter?

9576450[/snapback]

 

 

vi sier bare at ting som "han var sinnsykt fin" eller "han var ikke no særlig" osv.. men ikke til det punktet hvor vi har delt opp i terningkast og poeng og heller omtalt guttene som nummer slik som jentene blir omtalt i historiene ovenfor.. blir så veldig upersonlig og snur heller jentene om til seksual-objekter istedet for personer.. :ermm: finner det litt forstyrrende egentlig..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Nopp! Langt i fra. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg virkelig ELSKER kvinner. På alle mulige måter.

Grunnen til at vi rater kvinnene, er fordi en 10er er vanskeligere å "Game" enn en 7er. Man må bruke litt hardere skyts på en måte da en 10er er mer vant til å bli lagt ann på enn en normal 7er.

9576464[/snapback]

 

 

men når du forklarer det på den måten at en 10er er vanskeligere enn en 7er, hva mener du da? at du må jobbe mere for å få 10ern til sengs? eller er jenta en 10er fordi hun er mere tiltrekkende enn 7ern?

 

dere skjønner at når dere gutta snakker slik, så lyser det "PLAYER" over hele gutten!

 

vet ikke hvordan jeg skal si det, men håper dere skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar

En tier, altså en kvinne med et PERFEKT utseende, har blitt lagt ann på så mange ganger fra omtrent før hun nådde puberteten, at hun antar at hver eneste mann som snakker med henne forsøker å legge ann på henne. Og det er realiteten hun lever i. En 7er (som også er en pen kvinne), har også blitt lagt ann på mye oppover årene, men ikke på langt nær like mye som en 10'er. Dette kalles "sosialisering" eller "social conditioning" og alle går igjennom denne fasen.

Når en kvinne blir sjekket opp mange titalls ganger hver dag (har ofte med meg en 9er venninde av meg ut, og det er SKREMMENDE mange som prøver seg), så kommer hun opp med forskjellige taktikker for å bli kvitt disse beilerne fort. Hun MÅ det da hun fysisk sett ikke har tid til å snakke med alle. Hun er jo tross alt på utestedet for å komme i humør (pumpe state) og danse med venninder, så hun er ikke interessert i å bli forsøkt sjekket opp av folk som ikke har det minste fnugg av peiling på hva de driver med.

Det er derfor man har forskjellige strategier som passer bedre på en 10'er enn en 7'er,5'er osv...

Så når jeg sier til en av mine wingmen at "jeg fikk en solid close på en 9'er i går" så vet de at hun var et vanskelig target. Istedenfor at jeg sier "jeg hadde sex med en deilig dame i går" som blir mer et personlig synspunkt på hvor fin hun var.

 

Håper dette bidro til litt mer forståelse.

Lenke til kommentar
når dere gutta kaller det for en "Pick-up" så høres det så formelt ut! og når dere snakker om 1'ere og 10'ere og har laget deres egne "faguttrykk" for å gi referat fra et såkalt "Pick-up - møte", så kjenner jeg at jeg blir litt opprørt på jentenes vegne!

 

høres ut som at dere bare er ute etter å få mest mulig jenter i senga  :ermm:  stemmer dette?

Det kommer veldig ann på person til person, finnes nok mange som bare skal få en nytt merke i belte. Men det går ann å se det på en annen måte. Og der går alt dette ut på å øve seg opp til å bli flink rundt kvinner (Og ha det jævlig fett mens man gjør det). Slik at når man endelig treffer ei man virkelig liker (Noen kaller det 'The one'), så har man kunnskapen og personligheten til å få henne.

Uansett syns jeg ikke det er noe å bli opprørt mot, kvinnfolk kan være like fæle dem også i sjekkeverdenen.

 

Grunnen til at de har alle disse uttrykkene er fordi det at dem som startet denne 'bevegelsen' er/var en gjeng nerder. Og som du sikkert har oppdaget så liker nerder godt slikt :p I tillegg så var det viktig for dem å sette navn på ting for å kunne lettere diskutere blandt seg, og for å få en orden på det hele.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

jo mere du forklarer dette søte PUA, jo mere høres det ut som at dere legger en slagplan før dere skal ut i felten i militæret.. og dere bruker kodeord for å forklare hendelser med jenter.. hva skjedde med god gammeldags norske verb og adjektiv da?? blir så upersonlig å kalle jentene for nummer! :no:

 

Det er derfor man har forskjellige strategier som passer bedre på en 10'er enn en 7'er,5'er osv...

 

høres ut som at man skal ut i kamp for å ta noen, og på en måte så stemmer jo det virker det som.. :ermm:

 

Så når jeg sier til en av mine wingmen at "jeg fikk en solid close på en 9'er i går" så vet de at hun var et vanskelig target.

 

kan du utdype hva/hvem "wingmen" er? er det kompisene dine?

 

og hva er "close" ? hva menes med det? er det "ferdig pult" ?

 

ps. jeg vil bare ha litt mere klarhet i ting jeg er blitt forvirret av i denne tråden :)

Lenke til kommentar
jo mere du forklarer dette søte PUA, jo mere høres det ut som at dere legger en slagplan før dere skal ut i felten i militæret.. og dere bruker kodeord for å forklare hendelser med jenter.. hva skjedde med god gammeldags norske verb og adjektiv da?? blir så upersonlig å kalle jentene for nummer! :no:

 

Det er derfor man har forskjellige strategier som passer bedre på en 10'er enn en 7'er,5'er osv...

 

høres ut som at man skal ut i kamp for å ta noen, og på en måte så stemmer jo det virker det som.. :ermm:

 

Så når jeg sier til en av mine wingmen at "jeg fikk en solid close på en 9'er i går" så vet de at hun var et vanskelig target.

 

kan du utdype hva/hvem "wingmen" er? er det kompisene dine?

 

og hva er "close" ? hva menes med det? er det "ferdig pult" ?

 

ps. jeg vil bare ha litt mere klarhet i ting jeg er blitt forvirret av i denne tråden :)

9576846[/snapback]

 

Jepp, vi legger faktisk en slagplan. Akkurat som man gjør seg forberedt til et viktig forretningsmøte, forbereder PUA'ene seg til "felten". Grunnen til at vi bruker denne "game" metaforen er at hvis man ser på det som et spill, og ikke legger noe personlig i det, er det lettere å komme seg over den første fasen når man blir avvist mye.

Close er når du går for en avslutning i interaksjonen. Vi har "Number close" (tlf nret) "Kiss close" og "Fuck close".

Etterhvert så bryr man seg lite om number og kiss da dette blir en selvfølge i hver eneste kveld på byen, så da regner man bare "F-close" som den eneste virkelige closen.

 

"Wingmen" er en term hentet fra filmer som "top gun" og "pearl harbour". På lik måte med en jagerflywingman har PUA's wingmen som assisterer i setene (grupper med folk) som PUA'en kjører.

Dvs at hans oppgave er å holde "Cockblocks" (venninder osv) ute av veien. Sørge for at PUA'en får være i fred i Isolasjon med "Target" (altså hun PUA'en forsøker å close). I tillegg til dette er Wingmanen den beste vennen du har i felt da hans oppgave er å sørge for å pushe deg ut i sets, komme med tilbakemeldinger osv. Og min jobb som PUA og Wing er å gjøre det samme for han.

 

Blir en del tekniske ord og uttrykk her, men det er den beste måten å ordlegge seg på, selv om jeg forsøker hardt for å ikke snakke med så mye tekniske ord.

(Ps: Du burde høre oss når vi står i felten å diskuterer en Pick-Up. Du hadde ikke forstått et kvekk av ordene vi sier... :p )

Lenke til kommentar
Det kommer veldig ann på person til person, finnes nok mange som bare skal få en nytt merke i belte. Men det går ann å se det på en annen måte. Og der går alt dette ut på å øve seg opp til å bli flink rundt kvinner (Og ha det jævlig fett mens man gjør det). Slik at når man endelig treffer ei man virkelig liker (Noen kaller det 'The one'), så har man kunnskapen og personligheten til å få henne.

Uansett syns jeg ikke det er noe å bli opprørt mot, kvinnfolk kan være like fæle dem også i sjekkeverdenen.

9576823[/snapback]

 

 

hvor er romantikken og kjærligheten i alt dette da.. virker så kaldt dette "spillet" .. mulig jeg er altfor følsom nå idag, hehe,, jeg vet ikke.. :blush: men såpass kan jeg si at hvis jeg en dag (sikkert hundre år til) treffer en gutt, så er det veldig turnoff at han har mange jenter på cv'n.. spesielt når det bare har vært masse "one-night stands" o.l

 

og ja, er mange jenter som også har hatt altfor mange sexpartnere, er nok likt på begge sider der ja..

Lenke til kommentar

Over nettet kan det virke veldig kald, motorisk og rett og slett manipulerende.

Men når man er der, in the moment, og du mer eller mindre gir et fantastisk menneske en perfekt kveld, så er det langt i fra det som det kan virke som.

Jeg har en oppriktig og ærlig interesse i hvert eneste "target" jeg snakker med. Jeg gidder ikke å bruke verdifull tid på kvinner jeg ikke er interessert i.

Lenke til kommentar

ja åkkei.. da er jeg litt mere ombord igjen på hva dette handler om.. :p men ikke ligg med så innmari mange damer da gutter, det kan fort bli at man blir stemplet som "oppbrukt" og løs etterhvert.. :ermm:

 

og den dama dere etthvert ender opp med, kanskje ikke liker at hun er nr 100 i rekka av mange jenter opp igjennom årene da..

 

men godt å vite at dere ikke bare ser jentene som noe dere kan skryte av til kompisene deres da :cool:

 

og husk! "if your gonna do some humping, you better put on something"!

Lenke til kommentar

Fordelen med å "gå igjennom" mange damer, er jo at man blir mer selektiv og man blir klar over nøyaktig hva man vil ha. Det gjør det så utrolig mye lettere å evt finne den ene spesielle, og beholde henne! ;)

Selv om jeg personlig ikke skal slå meg til ro før jeg er 50 eller no...

Det er utrolig lett å stemple PUA's som manipulerende, falske og "manwhores", men det ligger så ufattelig mye mer bak dette en den delen der.

 

Btw Melisma. Takk for debatten. Du virker som en kvinne med hodet skrudd på rett plass.

;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Det er utrolig lett å stemple PUA's som manipulerende, falske og "manwhores", men det ligger så ufattelig mye mer bak dette en den delen der.

 

Btw Melisma. Takk for debatten. Du virker som en kvinne med hodet skrudd på rett plass.

;)

9576989[/snapback]

 

 

ja, ligger nok mere arbeid bak det enn jeg opprinnelig fikk inntrykk av.. bare virket som ett kaldt spill først, men skal trekke den konklusjonen og heller tenke at dette er en hjelp for gutter som gjerne vil finne "den rette" :yes:

 

takk selv for debatten PUA :) og hodet mitt ble skrudd enda mere på plass nå :cool:

Lenke til kommentar

Ikke noe mål, men heller det at jeg på ingen måte er ute etter noe fast long term nå. Kom ut av et i fjor og vil ha noen single, "ville" år fremover.

Med mindre jeg treffer en perfekt en med akkurat de egenskapene jeg ser etter i en kvinne. Det er jo langt mellom hver av de, så jeg har et større håp når jeg flytter til statene snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...