Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en del studenter i byen, og tar meg en fest med dem i ny og ne.

 

Dro med meg en halvliter tequila på utvekslingsfest, og ble etter hvert veldig full. Gladfull.

 

Ei jente fra Italia som jeg har kjent en stund, som liker meg, og visa versa, men som har type, finner ut at hun skal gjøre det slutt med typen så hun kan deite meg.

 

Der og da brydde jeg meg ikke særlig, men jeg ser jo at hun har forventninger jeg antagelig ikke kan stille opp for nå.

 

Vel vel. Jeg stikker på byen alene en tur, da resten av folket på festen ikke vil ut enda. Der treffer jeg noen venner og en gammel venninne jeg ikke har sett på en stund.

 

Hun har greit med alkohol innabords, og komplimenterer meg veldig, hvor jeg kjenner jeg blir mindre og mindre engasjert. Hun foreslår taxi hjem til henne, men jeg sier jeg må treffe en kompis, og at vi får snakkes.

 

Jeg stikker tilbake til festen, hvor jeg etter en stund ender til sengs med jenta fra Italia.

 

Eg morsom kveld da.

 

Egentlig forakter eg sånne folk som deg.

Klarer ikkje å tenke lengre enn med pikken og la fyren hjemme få en sjangs.

Nei, en egoistisk tulling er karakteren du er i sånne situasjoner..

 

Håper og krysser fingrene for at din fremtidige kjerring knuller en annen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjenner en del studenter i byen, og tar meg en fest med dem i ny og ne.

 

Dro med meg en halvliter tequila på utvekslingsfest, og ble etter hvert veldig full. Gladfull.

 

Ei jente fra Italia som jeg har kjent en stund, som liker meg, og visa versa, men som har type, finner ut at hun skal gjøre det slutt med typen så hun kan deite meg.

 

Der og da brydde jeg meg ikke særlig, men jeg ser jo at hun har forventninger jeg antagelig ikke kan stille opp for nå.

 

Vel vel. Jeg stikker på byen alene en tur, da resten av folket på festen ikke vil ut enda. Der treffer jeg noen venner og en gammel venninne jeg ikke har sett på en stund.

 

Hun har greit med alkohol innabords, og komplimenterer meg veldig, hvor jeg kjenner jeg blir mindre og mindre engasjert. Hun foreslår taxi hjem til henne, men jeg sier jeg må treffe en kompis, og at vi får snakkes.

 

Jeg stikker tilbake til festen, hvor jeg etter en stund ender til sengs med jenta fra Italia.

 

Eg morsom kveld da.

Egentlig forakter eg sånne folk som deg.

Klarer ikkje å tenke lengre enn med pikken og la fyren hjemme få en sjangs.

Nei, en egoistisk tulling er karakteren du er i sånne situasjoner..

 

Håper og krysser fingrene for at din fremtidige kjerring knuller en annen.

Leste du resten? Typen hennes var på festen.

 

Og å håpe på noe sånt er jo bare latterlig. Sier mer om deg enn hva du vet om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, bare for å se om eg har forstått det rett..

 

Akse kom på festen, der var denne damen og typen.

 

Damen ville ha akse, men hun var i ett forhold.

 

Damen ville gjøre det slutt med typen så hun kunne date akse

 

Akse drar så på en annen fest, men retunerer senere til den første festen.

 

Damen har forhåpentligvis gjort det slutt med typen i løpet av denne tidsperioden ??

 

Akse sluker agnet med engang og knuller denne damen ?

 

Om dette stemmer så sier eg fortsatt at Akse hadde ingen respekt for typen som nettopp hadde mistet en som han kanskje var veldig glad i.

 

Hadde akse hatt noen form for respekt for typen så hadde Akse kanskje kunne ventet til dagen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke kriminelt å ligge med folk som er i et forhold eller nylig har gjort det slutt. Jeg hadde - unnskyld meg (eller ikke) - gjort det samme som Akse om jeg hadde vært i samme situasjon. Man gir vel blanke faen i den andre sin forhenværende kjæreste eller om personen faktisk er opptatt, det er jo ikke Akse sitt problem at hennes (eks)partner måtte bli såret? Hvorfor skal man gidde å bry seg med noe som egentlig ikke angår en? Hva hadde det hjulpet eksen om Akse venter et døgn? Hadde hun ikke ligget med Akse, så hadde hun vel funnet noe annet.

Lenke til kommentar

Klarer ikke sånne folk jeg heller. Jeg kan til en viss grad forstå at det går an å bli totalt betatt av folk i et forhold osv. Vanskelig å styre det, men for et enkelt knull så virker det ganske så idiotisk.

 

Det er en tredje person inne i bildet her og, og det er typen hennes. Selvfølgelig er det mest hennes skyld, men ikke bare, det er også din.

 

Kjenner folk som bevisst går på damer på byn som de vet har type. Blir rett og slett kvalm av sånt. Finnes massevis av villige, single, flotte jenter der ute man heller kan gå på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klarer ikke sånne folk jeg heller. Jeg kan til en viss grad forstå at det går an å bli totalt betatt av folk i et forhold osv. Vanskelig å styre det, men for et enkelt knull så virker det ganske så idiotisk.

 

Det er en tredje person inne i bildet her og, og det er typen hennes. Selvfølgelig er det mest hennes skyld, men ikke bare, det er også din.

 

Kjenner folk som bevisst går på damer på byn som de vet har type. Blir rett og slett kvalm av sånt. Finnes massevis av villige, single, flotte jenter der ute man heller kan gå på.

Slike ting har jeg absolutt ingen respekt for. En av grunnene til at jeg sjeldent gidder å prøve å sjekke noen er at de fleste på utestedene er med typen eller en flokk av venninner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke kriminelt å ligge med folk som er i et forhold eller nylig har gjort det slutt. Jeg hadde - unnskyld meg (eller ikke) - gjort det samme som Akse om jeg hadde vært i samme situasjon. Man gir vel blanke faen i den andre sin forhenværende kjæreste eller om personen faktisk er opptatt, det er jo ikke Akse sitt problem at hennes (eks)partner måtte bli såret? Hvorfor skal man gidde å bry seg med noe som egentlig ikke angår en? Hva hadde det hjulpet eksen om Akse venter et døgn? Hadde hun ikke ligget med Akse, så hadde hun vel funnet noe annet.

Å gud hjelpe meg.. Skjerpings mister!

Hvem snakker om kriminalitet ?

Klart Akse kan få knulle hvem han vil og når han vil.

 

Eg snakker om karakter og respekt, noe Akse sin type personlighet mangler.

 

Du spør om det er Akse sitt problem om eksen blir såret, og så klart er det ikkje hannes "problem", så han skal slippe å måtte trøste han og at eksen blir en byrde for Akse om det er det du tenker på ??

Men igjen så handler dette om respekt, er du f.eks så svak at du må slå en liggende mann også ?

 

Og bare for å trøste deg litte granne så er det ingen som kan "tvinge" deg til å bry deg, helst hadde eg sett at du VALGTE det :)

 

Du spør hva det kunne hjulpet eksen hennes om Akse ventet ett døgn.

Vel, for det første så kan det godt hende det at eksen ikkje hadde fått vite noe særlig om det, derav " det du ikkje vet har du ikkje ondt av"

 

for det andre så kan det godt hende at dagen etter så hadde typen mannet seg opp til å ta en prat med hun og alt ordnet seg for de.

En vet aldri..

 

Og så til den siste setningen din, en setning eg finner meget irriterende.

 

Du sier at hadde hun ikkje funnet Akse så hadde hun funnet en annen, og det kan godt hende.

 

Men Akse hadde ihvertfall vist at han var en stolt mann som hadde baller nok til å ta sjangsen på ett tapt knull ved å si at om hun mente alvor så kunne de vente, av RESPEKT for eksen..

 

Men istedenfor så velger han å nærmest å gjøre narr av eksen og trakke på stoltheten til denne mannen som akkurat har blitt dumpet..

 

Folk som må kjøre over andre finner eg på rangstigen under både lowlife og scumbags!

Og eg er faktisk glad for at Akse tiltrekker seg slike frøkener som dette, for da vil det garantert skje han ved en senere anledning..

 

Eg var en kuk før, men er jaggu glad eg vokste opp og lærte meg å behandle folk med respekt!

Endret av Villfaren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde en fin kveld på lørdag, men vil snakke mest om han jeg var ute sammen med.

Han traff jeg for første gang første skoledag på videregående, han var da en litt småchubby nerd med nesten ingen selvtillit.

Med årene har han blitt den beste sjekkeren jeg kjenner, og alt startet med han leste boken (ja, du vett hvilken) og så div. klipp på Youtube.

Ikke minst så har han gått ned en del kilo og lagt igjen en del timer på treningsstudioet.
Han har også opparbeidet masse erfaring, og har funnet noe som fungerer for han.

For han er forsatt seg selv, en litt nerdete (og muligens en smule harry) type, men selvtilliten hans gjør at han kan sjamere de fleste damer i senk.

 

Så på lørdag fikk begge øyene opp for ei som var den desidert peneste på nattklubben, umiddelbart var tanken min at hun greier han ikke å sjekke opp, så jeg dyttet han avgårde.

Tok 2 minutter før de stod å klina, og kvelden endte med full klaff for han.
Har lite tro på at jeg skulle greid det samme selv, og det i seg selv er vel nettopp nok til at det neppe hadde gått for min del. :w00t:

 

Min kveld derimot bestod derimot av å underholde 3 kvinner godt opp i 30 årene, 2 av de var ganske attraktive (og så yngre ut enn de var) og fikk grei gang på hun ene, helt til jeg fant ut at hun hadde samboer (apropos det som blir diskutert), så jeg valgte å ikke ta det noe videre.

Det blir litt utenfor min komfort-sone, selv om andre her syns det er helt OK.

 

Bestilte noe champagne, styrta den og våknet hjemme dagen etterpå uten å huske så mye av hvordan jeg kom meg hjem :wee:

Lenke til kommentar

Var på en skikkelig laidback date i går (ikke kiropraktoren). Skulle møtes for en kebab, ble til kebab + kjøretur + kino (vi bare slang oss på en film).

 

Nå vet jeg at det er en viss Henrik som sitter og drar seg i håret over det jeg kommer til å skrive nå, men here goes:

 

For meg var det ganske tydelig at han var ganske bevisst på kroppskontakt og bruk av dette. Han la hånden rundt livet på meg for å føre meg dit vi skulle gå, la hodet tett inntil når vi snakket sammen på kinoen, og la hånden inntil låret mitt på kinoen. Jeg regner med andre ord med at han prøvde ganske bevisst å eskalere.. Det endte dog kun med å holde hender på kinoen, og at han holdt rundt livet mitt da vi gikk tilbake til bilene.

 

Dette er et ganske absurd spørsmål, men jeg liker ikke å bli "playet" og da begynner varselsbjellene mine å ringe. Oppfører dere dere likt når det er en date dere kun ønsker å få til sengs vs. en man ønsker å date mer seriøst?

Lenke til kommentar

Det generelle svaret på spørsmålet er nei, men om en kvinne hold meg i hånda og holdt armen sin rundt livet mitt ville jeg ikke tatt det som et tegn på "jeg vil knulle".

 

Spørsmålet er ikke hvordan du ville ha tolket det hvis en kvinne gjorde det. Spørsmålet er hvilke tanker du hadde lagt bak det hvis du gjorde det selv på første date.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...