Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg driver og sjekker opp en dude jeg egentlig ikke kjenner. Tilbydde han snapen min for å sende han noen dirtysnaps og se om interessen er der, men han driver og er skikkelig kald og stonefaced. Vanskelig å få eskalert her, kjenner jeg.

 

Hvordan bør man gå frem når man ikke har det fysiske aspektet inni bildet? Imlekk? Tips?

 

:p

Hmm, fascinerende. Det kan jo være mange grunner til at han er kald. Kanskje han er en kald og ufølsom person, eller later som for å skjule sin usikkerhet. Eventuelt så er personen litt naiv, og skjønner ikke hva du egentlig tenker på. Du må huske på at det er mange rare mennesker der ute, som ikke alltid ser sosiale koblinger så godt som andre.

 

Når du ikke har det fysiske inne så har du samtidig lite å tape på å være litt vågal, men samtidig så burde du vurdere om dette virkelig er noe du vil. Jeg syns du burde kjøre på og vise tydelig hva du vil, og se hva som skjer.

 

Lykke til :)

Endret av Imlekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig vil hva da? Sjekke opp en ukjent kar? Du skjønte at det med dirtysnaps var en spøk?

 

Var en kjekk fyr på stamina i dag. Jeg feiget dessverre ut og droppet å si hei. Ble skikkelig irritert på meg selv etterpå. Hadde blikkontakt og smilte til ham, men så ble jeg for pysete og fant ikke noe naturlig måte føre en samtale på. Jeg var uansett ferdig med økten min, og siden trappen var rett ved siden av så var det litt for enkelt å bare stikke med halen mellom beina.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Er det noen som har tanker rundt RSD sitt program" Blueprint decoded"?

 

Dette er jo i utgangspunktet et 4 dager langt seminar som er filmet.Har til nå sett ca 5 timer og må si at jeg ikke har kjedet meg et sekund. Tyler er utrolig flink og snakker på en meget engasjerende og inspirerende måte. Får dessverre ikke anledning til å se mer enn en time om dagen, så håper hvertfall at noe fester seg og at jeg har litt utbytte av dette :)

Endret av spøkelset
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe. Jeg kan da ikke hjelpe for at Imlekk ikke skjønner min sære form for humor ;)

Da tror jeg du misforsto. Jeg skjønte at det var en spøk, men svarte med så tørr humor fordi jeg antok at du skjønte at jeg skjønte at du spøkte.

Joda. Jeg antok at du skjønte det, men tok ikke helt den biten med at jeg måtte være sikker på at jeg virkelig ville eller hva det nå var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde en fin kveld på lørdag, men vil snakke mest om han jeg var ute sammen med.

Han traff jeg for første gang første skoledag på videregående, han var da en litt småchubby nerd med nesten ingen selvtillit.

Med årene har han blitt den beste sjekkeren jeg kjenner, og alt startet med han leste boken (ja, du vett hvilken) og så div. klipp på Youtube.

Ikke minst så har han gått ned en del kilo og lagt igjen en del timer på treningsstudioet.

Han har også opparbeidet masse erfaring, og har funnet noe som fungerer for han.

For han er forsatt seg selv, en litt nerdete (og muligens en smule harry) type, men selvtilliten hans gjør at han kan sjamere de fleste damer i senk.

 

Så på lørdag fikk begge øyene opp for ei som var den desidert peneste på nattklubben, umiddelbart var tanken min at hun greier han ikke å sjekke opp, så jeg dyttet han avgårde.

Tok 2 minutter før de stod å klina, og kvelden endte med full klaff for han.

Har lite tro på at jeg skulle greid det samme selv, og det i seg selv er vel nettopp nok til at det neppe hadde gått for min del. :w00t:

 

Min kveld derimot bestod derimot av å underholde 3 kvinner godt opp i 30 årene, 2 av de var ganske attraktive (og så yngre ut enn de var) og fikk grei gang på hun ene, helt til jeg fant ut at hun hadde samboer (apropos det som blir diskutert), så jeg valgte å ikke ta det noe videre.

Det blir litt utenfor min komfort-sone, selv om andre her syns det er helt OK.

 

Bestilte noe champagne, styrta den og våknet hjemme dagen etterpå uten å huske så mye av hvordan jeg kom meg hjem :wee:

Og jeg som trodde jeg ikke fikk ølbriller, bare dårlig beslutningsevne.

 

Fikk se noen bilder av hun dama kompisen hooka opp med, var overbevist om at hun var 7er, muligens en 8er, men nå som jeg fikk se bilder av hun edru er hun max en svak 5er.

 

Lenke til kommentar

Traff fyren på Stamina igjen i dag. Smilte til han og hadde blikkontakt, men ble ikke noe mer i dag heller. Jeg begynte å tenke at han sikkert hadde dame, og hjernen min synes det var en passende unnskyldning til å ikke ta kontakt. Vi deltok på samme saltime. Tror det var en ny opplevelse for oss begge. Haha... Han så rimelig kjørt ut etterpå. Jeg måtte stoppe flere ganger underveis fordi jeg måtte le av hvor "tungt" det var til tross for at jeg er ganske greit trent. Var som en fuckings crossfit-time :p Vi ble lurt med begge to av instruktøren/PT'en. Nei, må se og bli litt tøffere i trynet og få kvinnet meg opp til å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...