Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)

Dette er et ganske absurd spørsmål, men jeg liker ikke å bli "playet" og da begynner varselsbjellene mine å ringe. Oppfører dere dere likt når det er en date dere kun ønsker å få til sengs vs. en man ønsker å date mer seriøst?

Ja, jeg oppfører meg likt. Oppsøker bevisst fysisk kontakt med de jeg er på date med - ikke nødvendigvis som et forsøk på å manipulere, men fordi jeg syns det er så mye koseligere å kunne røre og småflørte litt med de jeg er ute med. Hvor bevisst forhold jeg har til det er nok derimot litt... varierende.

 

...og lykke til på dagens stevnemøte :)

Endret av Imlekk
Lenke til kommentar

Ikke sikker på ironisk eller ikke... :p

 

Jeg kan infomere om at jeg for andre gang dette året er megabetatt i ei jente jeg overhodet ikke har noen sjangs i helvette og bli sammen med, ser ut som det er felles nevner for meg.. Men jaja, skal nyte det så lenge det varer, deiligste dama jeg har fått til sengs i mitt liv, så konsekvenser mtp følelser osv tar jeg når den tid kommer. Får ta en bønn til GUD himself før jeg legger meg, og be han væresåsnill og la neste dame jeg faller pladask for, om være litt mer tilgjengelig for gf-matriale...

Lenke til kommentar

 

Er jo innlagt på psykiatrisk sykehus, så litt begrenset med hvor mye game det blir. Prøver å holde momentum oppe da.

 

Hva faen har skjedd med deg a?

 

Skulle på bootcamp, men måtte reboote istedefor?

 

Noe slikt ja. Er mye bedre enn Tyler, vil jeg påstå. Skal ta en bootcamp med han, så lære han opp til å bli en "natural".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på byen selv i helga, masse bra damer.. Holdt det enkelt og greit og bare avslutta med "Putt ditt nr. i min telefon", fikk en på fredag og en på lørdag, så nå er det snart planlagt date med hu ene :D

 

edit: De som sier alkohol ikke er veien å gå, vel i det minste littegrann må være det.. Har aldri vært mer sosialt smørt enn når jeg har fått ett par drinks innabords :)

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Jeg driver og sjekker opp en dude jeg egentlig ikke kjenner. Tilbydde han snapen min for å sende han noen dirtysnaps og se om interessen er der, men han driver og er skikkelig kald og stonefaced. Vanskelig å få eskalert her, kjenner jeg.

 

Hvordan bør man gå frem når man ikke har det fysiske aspektet inni bildet? Imlekk? Tips?

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...