Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Jeg har igrunn funnet ut at jeg gamer bedre på egenhånd, enn og legge opp til "tyler" osv sine spill. Men det er vel kanskje fordi jeg har utviklet meg såpass sosialt sett at det er lettere og spille spillet mens man spiller det, enn bestemme alle trekk på forhånd..

 

Bra at du har funnet din egen stil.

 

Det snakkes mye om "modellering", altså "kopiere" andre, men det er jo ingen som er en tro kopi av en annen. I beste fall greier man å kopiere noen knep her og der, dette er min erfaring. Gjør det som fungerer for deg og drit i det som ikke fungerer

 

 

Skriver under på det. Føler det er vanskelig å få frem sin naturlige sjarm når man "tar på seg" en annen rolle ved å prøve å kopiere stilen til noen andre.

 

 

Noe helt annet jeg har stusset litt på i det siste: Når noen ber deg med hjem og sier fra at de ikke vil ha sex, men det er greit at man kan sove over. Er det en slags test for å se hvor interessen ligger, eller hva? For det har bare skjedd meg én gang på 10 år at det faktisk har blitt sånn og det har blitt sagt en del ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De mener sex, men de vil ikke bli sett på hu som har ons. Evt de vil ikke ha sex, siden det er første kveld, men du er såpass dreven på eskalering at hu blir så stoka at sex skjer.

 

Har forøvrig samme erfaring selv, men det var nok fordi jeg dreit totalt i eskalering hjemme hos hu, og bare la meg til og sove..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merkelig ting å si i så fall. Om jeg mot formodning hadde truffet en kvinne en kveld på byen som jeg faktisk trodde/håpet at det kunne blitt noe mer er jeg ganske overbevist om at jeg hadde klart å la vær. Enten i et rent skjær av selvdisiplin eller fordi jeg rett og slett hadde vært for redd for å "ødelegge" hvis jeg hadde elskalert det forbi et punkt som var komfortabelt for henne. Men hvis de faktisk tenker lenger enn den kvelden og heller vil prøve seg fremover i roligere tempo (møtes igjen senere, utenom fylla), hvorfor ikke da bare si det som det er? Det hadde jo gitt et mye klarere signal og vært realt å si.

 

Uansett, det ender jo stort sett opp som ONS alikevel. Det eneste de i så fall har oppnådd med å si det har vært å gjøre meg usikker når man ellers har hatt god kjemi og en viss eskalering gjennom kvelden og deretter får den slengt i trynet. Jeg husker sjelden så mye etter jeg har drukket, uansett om jeg bare er brisen eller full som et øsekar, så jeg er jaggu ikke sikker på hva jeg egentlig gjør som får det til å gå helt hjem alikevel :p

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det selv, men det er mest for at jeg skal ha muligheten til å trekke meg fra det vi begge egentlig vet skal skje. Har jeg sagt at det blir noe på han når vi kommer til en av oss, så er det ikke bare å si "sorry, ombestemte meg - du er ikke så digg likevel".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe helt annet jeg har stusset litt på i det siste: Når noen ber deg med hjem og sier fra at de ikke vil ha sex, men det er greit at man kan sove over. Er det en slags test for å se hvor interessen ligger, eller hva? For det har bare skjedd meg én gang på 10 år at det faktisk har blitt sånn og det har blitt sagt en del ganger.

Bare lag en grunn. Og ja, dere skulle bare "sove", lol. Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det selv, men det er mest for at jeg skal ha muligheten til å trekke meg fra det vi begge egentlig vet skal skje. Har jeg sagt at det blir noe på han når vi kommer til en av oss, så er det ikke bare å si "sorry, ombestemte meg - du er ikke så digg likevel".

Interessant å se det fra den andre siden.

 

______________

 

Jenter er sjalu, blir fort kalt hore av andre, derfor man ikke sier "Hei, la oss ta en ONS.", selv om de sikker hadde gjort det om det ikke var risiko involvert.

Lenke til kommentar

Artig hvor sykt mye selvtilitt har og si. Når jeg drar ut om dagen kan jeg stå hjemme og si til meg selv at det er en selvfølge at jeg får med dama jeg vil ha hjem. Og med det mindsettet så går det faen og.

Ut av ren nysgjerrighet, hvordan bestemmer du deg for hvem du vil ha med deg hjem?

 

Jeg har aldri verken blitt med noen eller tatt med meg noen hjem. Jeg blir stadig sjekket opp av unggutter, og veldig sjelden av voksne menn. Spørsmålet jeg stiller meg selv da er, hvor har disse ungguttene tenkt til å ta meg med? Hjem til mamma...?

Lenke til kommentar

De fleste flytter jo ut når de er 18-20. Hvor de tar deg med er jo en annen sak siden selv om få bor med foreldrene, er det mange som bor i kollektiv og det kan jo være tilsvarende kleint om man ikke er forberedt på det.

 

Det er jo forøvrig ikke noe galt i å bli med noen hjem, men av erfaring kan det være en idé å forhøre seg om hvor i verden dette er hen, og hva slags boforhold de har før man slår til.

Lenke til kommentar

 

Artig hvor sykt mye selvtilitt har og si. Når jeg drar ut om dagen kan jeg stå hjemme og si til meg selv at det er en selvfølge at jeg får med dama jeg vil ha hjem. Og med det mindsettet så går det faen og.

Ut av ren nysgjerrighet, hvordan bestemmer du deg for hvem du vil ha med deg hjem?

 

Jeg har aldri verken blitt med noen eller tatt med meg noen hjem. Jeg blir stadig sjekket opp av unggutter, og veldig sjelden av voksne menn. Spørsmålet jeg stiller meg selv da er, hvor har disse ungguttene tenkt til å ta meg med? Hjem til mamma...?

 

Du ser sikkert veldig ung ut?

Lenke til kommentar

Jeg ser nok yngre ut enn jeg er, men ikke SÅ ung. Traff en på 21-22, husker ikke eksakt. Han ga liksom ikke opp, uansett hvor mye jeg lo og sa at han var altfor ung. Svaret hans var: du er nå i hvert fall ikke eldre enn 26!!

 

Han hadde tydeligvis giret seg kraftig opp i speilet før han dro hjemmefra i hvert fall. Viste seg at han bodde i samme område som meg, så jeg ber til gud om at jeg ikke skal møte han på butikken eller på trening eller noe. Uansett så er det vel større sjanse for at jeg husker han enn at han husker meg får man tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har jeg vel forsåvidt ikke sagt. For å være helt ærlig så har jeg alltid sett yngre ut enn jeg er, men nå som jeg kunne ha satt pris på det så har alderen innhentet meg :p de fleste som gjetter alderen min nå gjetter riktig. Konklusjonen er at jeg oppfører meg som en shitkid ute på byn :p

Hehe, fin konklusjon. Du får ta disse unge damejegerne med en god dose humor, og move along. Boys will be boys. Og girls will be all kinds of things that men dont pick up on because reasons. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg ser nok yngre ut enn jeg er, men ikke SÅ ung. Traff en på 21-22, husker ikke eksakt. Han ga liksom ikke opp, uansett hvor mye jeg lo og sa at han var altfor ung. Svaret hans var: du er nå i hvert fall ikke eldre enn 26!!

 

Han hadde tydeligvis giret seg kraftig opp i speilet før han dro hjemmefra i hvert fall. Viste seg at han bodde i samme område som meg, så jeg ber til gud om at jeg ikke skal møte han på butikken eller på trening eller noe. Uansett så er det vel større sjanse for at jeg husker han enn at han husker meg får man tro.

Vel,ta det som et kompliment at folk synes du ser yngre ut enn du er. Alle jeg møter sier jeg ser ut som om jeg er 24-25 år gammel, selv om jeg egentlig ser ut som jeg er 17 eller 18(mener jeg selv).Er nesten 22.

 

Men ta det som et kompliment at yngre menn sjekker deg opp. Sånn jeg ser det, ser kvinner fortere gamle ut enn det menn gjør.

Typisk at unge gutter liker eldre kvinner, men eldre menn foretrekker som regel yngre kvinner.

Lenke til kommentar

 

Alle jeg møter sier jeg ser ut som om jeg er 24-25 år gammel, selv om jeg egentlig ser ut som jeg er 17 eller 18(mener jeg selv).Er nesten 22.

Dagens kommentar.

 

Er ikke hvor gammel du ser ut noe som avgjøres av de som ser på deg?

 

Nei, jeg bestemmer hvor gammel jeg ser ut og jeg ser ut som det jeg er eller yngre.

 

Alle jeg møter sier jeg ser ut som om jeg er 24-25 år gammel, selv om jeg egentlig ser ut som jeg er 17 eller 18(mener jeg selv).Er nesten 22.

Dagens kommentar.

 

Er ikke hvor gammel du ser ut noe som avgjøres av de som ser på deg?

 

Nei,teknisk sett nattens kommentar

Lenke til kommentar

Nei, jeg bestemmer hvor gammel jeg ser ut og jeg ser ut som det jeg er eller yngre.

 

Nei,teknisk sett nattens kommentar

Haha, seriøst? Er det standpunktet ditt, at man selv kan bestemme hvor gammel man ser ut? Da må jeg bare sitere Plato, som åpenbart er en autoritet på dette temaet.

 

plato-head-shot.jpg

 

"Jeg ser ut som om jeg er 13 år." - Plato

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...