Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg tror flere av dere jenter ikke tror dere hadde blitt med RSD-gutta hjem selv om dere muligens hadde blitt det i en ekte situasjon. På samme måte som at jeg tror jeg ikke blir påvirket av reklame, men ved en grundigere etter-evaluering viser det seg at jeg blir det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror flere av dere jenter ikke tror dere hadde blitt med RSD-gutta hjem selv om dere muligens hadde blitt det i en ekte situasjon. På samme måte som at jeg tror jeg ikke blir påvirket av reklame, men ved en grundigere etter-evaluering viser det seg at jeg blir det.

Haha tja, det har jo kommet en og annen RSD-wannabe luskende da. Greit nok jeg er kanskje litt jæveligere nøtt og knekke enn andre damer, men det er da fortsatt mulig!

Men jeg blir dårlig av folk som har overdreven selvtillitt og tror de er verdensmestere og klenger. tafser og maser.

Selvtilitt er sexy, men som sagt tidligere, det er en hårfin linje der før det blir too much.

 

Utrolig hvor mange som driver å gjør research online på hvordan man får med damer hjem fra byen og bruker disse malene i stedet for å være seg selv. :)

De karene jeg har blitt med (over ett år siden vel og merke) skilte seg ut i fra de andre med at de ikke var for pågående, ikke "gikk runden" og satte seg ved meg bare fordi jeg var den som ga best respons, og de satt ikke å spanderte på meg drinker i hytt og pine. Eller jo han ene kjøpte en drink, men jeg kjøpte til han igjen etterpå.

Ikke hadde de dress, sleik og ikke var de verdensmestere.

De oste ikke av selvgodhet og var egentlig veldig forsiktige i starten.

Han ene møtte jeg igjen flere ganger etterpå for en liten periode også:)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å "sjekke" på LSD? Prøvde det på en fest her for en stund siden.

 

Interessant opplevelse :) .

 

Siden tidsinntrykket mitt ble helt rart, tenkte jeg ikke lengre i fortid og fremtid, man ble bare så sykt tilstede her og nå. Slik som bekymringer for framtiden, eller anger fra fortiden var ikke lengre noen bekymring, for det virket aldri som om det var mer enn det som er nå.

 

Slikt som å bry seg om hva andre bryr seg om deg virket som en helt rar greie å gjøre, men så synes jeg også det var vanskelig å forestille meg at jeg var meg.

 

Men, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Det virket som om jeg visste alt, men samtidig også aksepterte at jeg ikke visste noe.

Lenke til kommentar

Basically reklame for LSD her nå!

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Basically reklame for LSD her nå!

 

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

En slik opplevelse kan virke lærerik. Men av min erfaring er Salvia for kort og intenst.

 

Tror forsåvidt ikke LSD kommer til å løse så mye, men synes det var interessant å oppleve verden gjennom dens linser.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Sjekking på kokain og ecstasy skal visstnok være ganske så bra.

 

Kokain gjør deg superavslappet og gir ekstrem selvtillit. Ecstasy "fjerner" sosial angst og gir deg godt humør. Dette er altså veldig bra virkninger for PU, men ikke så bra på lang sikt.

Kokain holder jeg meg langt unna. Men prøvd på ecstasy, og ingenting slår det når det kommer til sjekking, da det rett og slett ikke eksisterer problemer. Tror ikke det er bra å drive å ta det, men tror det kan være lærerikt å sjekke en gang på ecstasy siden man ser hva kan være mulig.

 

Det som virkelig slo meg på LSD, var hvor mye "non-attachment" har og si her i livet. Altså, ikke sette for mye verdi på ting, andre, situasjoner osv. En jævlig paradoksal effekt. Man får på en måte ikke det man vil ha.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Cola er opskrytt og ecstasy gjør meg meg mer optatt av og "reach for the lazers" ettersom jeg digger house til vanlig.

 

Ciklide, neida bare sier det slik jeg har opplevd damer. Også lurer alle på hvorfor de alltid ender opp i senga til en eller anna drittsekk...

Lenke til kommentar

Ciklide, neida bare sier det slik jeg har opplevd damer. Også lurer alle på hvorfor de alltid ender opp i senga til en eller anna drittsekk...

Men det har du helt rett i. Av en eller annen grunn blir mange damer med sleazy menn hjem. Men neste gang du ser det, ta en titt på dama. Mulig hu er fin på utsida osv, og kler seg bra. Men blir du kjent med henne finner du også som regel ut at dette er ALT de bryr seg om. Meg meg meg. Se bra ut, og at alle skal like dem, til og med de de ikke synes er fine nok.. Selv om du bare skal tømme deg i henne å stikke, hvorfor gidde kaste bort tid på slike mennesker? Trist at de belønnes for oppførselen sin. Da hadde jeg heller gått hjem å tatt meg en runk var jeg mann..

 

Jeg gidder ikke ligge med sleazy douchebags, selv om de er aldri så kjekke. Og har ett par kompiser som (stort sett) ikke ligger med sleazy damer heller, selv om de er aldri så pene. Og når fyren er ganske good looking selv er det EKSTREMT morsomt å se hvor grinete damene blir!!:D det blir helt sykt dårlig stemning. Ikke for meg da. Jeg bare ler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Utrolig hvor mange som driver å gjør research online på hvordan man får med damer hjem fra byen og bruker disse malene i stedet for å være seg selv. :)

 

*snip*

 

Det er fordi mange (ja, både menn og kvinner) tolker det "å være seg selv" som "fortsett i samme spor som du gjør nå, så kommer alt til å ordne seg", gjerne til tross for at ting til nå har gitt særdeles magre resultater.

 

For å sitere Richard Bandler på dette: "Unfortunately, most humans have a perverse tendency. If they're doing something and it doesn't work, they'll usually do it louder, harder, longer, or more often. When a child doesn't understand, a parent will usually shout the exact same sentence, rather than try a new set of words. And when punishment doesn't change someone's behavior, the usual conclusion is that it wasn't enough, so we have to do it more."

 

Dette skjer gjerne fordi vi utvikler mentale "blinde flekker" som resulterer i at vi ikke er i stand til å se hva vi selv gjør feil, og vi ender gjerne med å ta den mest lettvinne veien ut. F eks i form av unnskyldninger som "Jeg har prøvd, det fungerer ikke" når man gjorde 10% innsats og hadde så sterke forventninger om å feile at man endte opp med å sabotere for seg selv.

 

Etter hvert som frustrasjonen øker vil en del nå et metningspunkt der de er villige til å gjøre hva som helst for å forandre situasjonen sin, og ender i klørne til RSD eller en av de andre sjekkeselskapene der ute. De heldige vil oppleve et snev av selvinnsikt og faktisk bli "seg selv" slik jeg tror du tolker ordet, mens andre vil ende opp med å bli overmodige, hyperaktive "sleazebags" som Tyler (jeg liker forøvrig fyren, selv om han overkompliserer ting til tider). Ironisk nok, hvis de holder på med det lenge nok så blir dette deres nye "selv", jfr denne videoen.

 

"Fake it til you become it" indeed ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at folk som tar cola blir veldig aggressive og egoistiske i senga i alle fall. Samfaller med inntrykket jeg får av folk jeg har sett på byen som tydelig er påvirka. Veldig cocky og selvgode. Frister ikke å prøve.

 

Har prøvd MDMA og synes ikke det var noe sjekkedrug i alle fall. Man blir jo veldig koselig og empatisk mot alle, så hvis man allerede har noen i kikkerten så kan det sikkert klikke bra der, men jeg ble ikke så veldig utadvendt, hadde det alt for bra til å orke å stresse med å prøve å prate med andre folk.

Lenke til kommentar

Sjekking på kokain og ecstasy skal visstnok være ganske så bra.

 

Kokain gjør deg superavslappet og gir ekstrem selvtillit. Ecstasy "fjerner" sosial angst og gir deg godt humør. Dette er altså veldig bra virkninger for PU, men ikke så bra på lang sikt.

 

Aldri prøvd sjekking på noe av disse, men vet iallefall at hvis det er mye mdma i ex (noe det egentlig skal være) så er det ikke akuratt optimalt til sjekking. Man blir kosete, liker å ta på ting og har det egentlig jævla gøy og deilig.

 

Er det buffet ut med amf kan det fungere bedre, man blir veldig sosial og utadvent av det. Litt som med alko, bare minus de negative effektene som sjangling, snøvling osv, men her er det mange andre problemer som kan oppstå. Nada søvn, amf tiss... (som iallefall ikke er bra til sjekking :p :p )

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Enorm kveld på byen i går.

 

Begynte med vors. En veldig bra finsk jente og jeg kommer begynner å prate, og vi har en ganske grei tone. Ifølge mine kompiser er hun en skikkelig freak. Dessverre mister jeg henne når vi kommer på byen.

 

Vi stikker på en ganske befolket uteplass med dansegulv. Jeg gjør min ting, har det gøy, og grinder noen jenter. Etter en stund ser jeg ei jeg liker. Står vel en meter fra henne.

 

Drar henne inntil og spør; "Hei, hvem er du?". Vi utveksler navn, og jeg går rett for kysset. Vi står og kliner i kanskje 5 minutter, utveksler litt vas, før jeg drar henne med videre.

 

Det har seg slik at jeg jobber i en butikk noen hundre meter unna, så jeg drar henne med dit. Butikken er innredet med stue osv, og hun synes tydelig at dette er jævlig spennende. Ender med at vi har sex midt i butikken i en sofa, samt på gulvet. Morsom opplevelse, og hun sendte meg en melding i morges og takket for i går. Det er alltid gøy.

 

Og sånn fyi. Høylytte jenter er digg!

 

 



Anonymous poster hash: 2e925...f85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Basically reklame for LSD her nå!

 

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

Hvor gammel er den artikkelen? så ikke noen dato på den

Lenke til kommentar

 

Basically reklame for LSD her nå!

 

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

Hvor gammel er den artikkelen? så ikke noen dato på den

 

Publisert fredag 03.10.2008 kl. 08:31, oppdatert 10:28

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...