Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er du gæren. Jentene er ikke det spor bedre enn guttene. Skanksene dere plukker opp 5 på stengetid blir med nye gutter hjem hver bidige helg. Ingen har flere hakk i stolpene enn dem.

 

Men det flagges ikke alltid like høyt.

ikke kom her og vær " jomfru-R******* " og si at du ikke blir med gutter hjem fra fylla ;)

 

Anonymous poster hash: a428b...a70

Lenke til kommentar

 

 

 

Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk.

 

Det er dette man har baufiler til.

 

(Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.)

 

 

Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du?

 

Man tar Baufilen, og man sager. Det er ikke akkurat hjernekirurgi.

 

Vel, baufil skjærer kun i ên retning og vis man legger like mye trykk i begge retninger ødelegger man den i løpet av få mintter, så "bare saging" er det nå ikke :p men du er jente og vet selvfølgelig ikke dette :p

Lenke til kommentar

 

 

Nei er du gæren. Jentene er ikke det spor bedre enn guttene. Skanksene dere plukker opp 5 på stengetid blir med nye gutter hjem hver bidige helg. Ingen har flere hakk i stolpene enn dem.

 

Men det flagges ikke alltid like høyt.

ikke kom her og vær " jomfru-R******* " og si at du ikke blir med gutter hjem fra fylla ;)

 

Anonymous poster hash: a428b...a70

Tja det har jo skjedd. Men ikke flere forskjellige hver eneste helg. :) Det er alltid ræva sex uansett så jeg gidder stort sett ikke bli med folk hjem om jeg blir spurt, med mindre det er noen jeg kjenner som jeg har ligget med før. Da vet jeg at jeg ikke kaster vekk tiden på elendig fyllesex med en egoist med ølpikk:)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk.

 

Det er dette man har baufiler til.

 

(Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.)

Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du?

Man tar Baufilen, og man sager. Det er ikke akkurat hjernekirurgi.

Vel, baufil skjærer kun i ên retning og vis man legger like mye trykk i begge retninger ødelegger man den i løpet av få mintter, så "bare saging" er det nå ikke :p men du er jente og vet selvfølgelig ikke dette :p
Jeg kaller dette saging. Du må gjerne kalle det kapping, skjæring eller noge annet.
Lenke til kommentar

Seriøst ? Kan dere ikke bare ta alt det vanvittige OT-tullet en anna plass ?

 

Sånn at jeg ikke bare skal fyre uten og bidra til noe.

 

700 spenn i hårklipp og ny blazer i går, fikk vanvittig god respons av motsatt kjønn. Ble faktisk sjekket opp av tre damer, den ene var vanvittig lite attraktiv dog, og påsto jeg var cocky siden jeg ikke ville kysse henne på oppfordring. Men alt i alt, god kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...