Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg opplever noen ganger at jenter jeg veit har et godt øye til meg enten forteller meg om tidligere seksuelle aktiviteter, eller enda mer ubegripelig, forteller om dates de sier de skal på.

 

Feks i går så fortalte ei jente jeg er helt sikker på har et meget godt øye til meg at hun skulle på date i morra.

 

Hva er logikken i dette? Hadde jeg vært gira på ei dame er det siste jeg hadde gjort vært å fortelle om tidligere utsvevelser, og langt ifra "skryti" av at jeg skal på date med andre.

 

Har opplevd det nok ganger nå til at jeg klør meg litt i hodet - noen som har innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKADI: Det jeg også lurte på. Men altså. Jeg skjønner at folk er langt mer ulogiske enn det man gjerne tror. Men selv jeg kunne jo ikke klart å komme opp med noe så teit noe, og jeg gjør virkelig mye dumt.

 

hvorre: jeg kan komme med et par konkrete eksempler for å underbygge:

 

1: Flere år sia. Jente som søkte litt vel mye fysisk kontakt, tatt i betraktning at vi bare var kollegaer. For ikke å glemme blikk(ontakt) og formuleringer. Tar ofte insj til kosing osv. Jeg skjønte fort hvor landet lå men lot det ligge siden jeg ikke liker å drite der jeg spiser. I tillegg var det ikke akkurat en jente å dør for heller. Plutselig ut av det blå begynner hun å fortelle om alle guttene hun har pult. Fint for meg tenker jeg, kanskje jeg ikke får noe stress her senere da. To dager senere ringer hun meg i fylla, forteller om alle sin følelser og forteller at hun vil ha pikk der og da.

 

2: Jente som i ene øyeblikket skjeller meg ut for å være uforskammet (skal ikke si at jeg ikke fortjente den). Før hun samme kveld begynner å komplimentere meg for "å være så god" (er som oftest det jeg får høre fra jenter, jeg er forbannet søt og snill) osv. Fulle dumme meg klarer å la seg lure til litt roting samma kveld. Også skjer det ikke noe mer på et par uker, før hun plutselig begynner å oppføre seg mye mer elskverdig enn man kan forvente av en kollega. Jeg velger bevisst å ikke ta hintene da jeg ikke er interessert i noe med hun jenta. Også begynner hun plutselig å fortelle om tidligere dates hun har vært på, og hva hun skal i fremtida. Flott for meg tenker jeg, jeg er off the hook. Så bryter helvete løs, et vanvittig bombardement av meldinger og telefoner, hver eneste dag. Vi må bli sammen, osv. En date klarer hun også å lure meg på, før hun klarer å finne meg på fylla en gang (da er jeg lettere å be) og vi ender opp i samme seng. Jeg takker ennå gud for at jeg var så full den kvelden at jeg sovna før jeg tok jomfrudommen hennes og hadde blitt nødt til å gifte meg jødisk.

 

Siste eks: jente som jeg blir kjent med, vi får god kontakt. Vi tar noen kaffe sammen og møtes litt her og der, blabla, osv osv. Så forteller hun meg om alle hun har vært med, og hva slags sadomachosistiske krumspring hun gjorde helga før. Par dager senere: blabla, bom, du er så flott, blabla, et par uker senere knekker vi også fire av plankene i senga mi.

 

Altså - tydeligere enn det går det vel knapt an å få det?

 

ciklide: Jess. Det var vel noe av det samme SKADI også sa, og som jeg har lurt på selv også. En måte å sjekke interessen/tempen på vannet på.

 

Hittil har jeg besvart slike utsagn med et skuldertrekk, eller med minimalt engasjement og interesse. Også i de tilfellene der jeg har likt jenta. Da jeg har tolket det som en test.

 

Er dette "riktig" fremgangsmåte?

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg har også hatt sånne tilfeller. Spesielt fra hu jeg har crush på nå, som jeg holdt på med på u.skolen. Vi koste oss litt i starten av 8.klasse, og årene etter var det stort sett bare prating om de hu var sammen med, og hva de gjorde når de var sammen. Hu og venninnene var flinke å prate om det rundt meg, som om jeg skulle bli sjalu ellerno(når vi er inne på dette her, så begynner jeg å lure på om de skulle ha reaksjon fra meg?)

Etter u.skolen så ble det et lite avbrekk fram til 2.vgs, hvor hu hadde timer på skolen min noen ganger. Hver gang var det prating om typen hennes.

 

Merkelig nok har jeg egentlig ikke hatt følelser for hva hu har sagt eller gjort noen gang, selv om det er hu jeg egentlig har vært mest forelsket i av alle.

 

Men, er det bare et jentefenomen, eller er det noe i det Bjarnemann sier tru. Om det er det, så er det jo et stort pluss til meg for eventuelt senere, at hu vet at jeg er ganske stabil og rolig(Hu har type, men gir aldri opp den dama der....)

Lenke til kommentar

Hater meg selv litt nå. Var på fylla med hun søte jeg nevnte tidligere i tråden i går. Etter at jeg kom hjem, dritings som en sjøkaptein, klarte jeg å sende henne en melding på FB der jeg langet ut om hvor søt hun er og at vi burde dra på date sammen.

 

Urk.

 

Edit: lurer litt på hva jeg skal gjøre nå som jeg først har vært full og dum. Følge opp og stå for det jeg sa, eller trekke det tilbake som en "feilsendt" melding eller noe. Bra klein melding å få tenker jeg, og vi er tross alt studiekamerater i samme kolokkviegruppe og mange felles venner, så å bumpe inni hverandre kommer vi til å gjøre omtrent daglig.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Hater meg selv litt nå. Var på fylla med hun søte jeg nevnte tidligere i tråden i går. Etter at jeg kom hjem, dritings som en sjøkaptein, klarte jeg å sende henne en melding på FB der jeg langet ut om hvor søt hun er og at vi burde dra på date sammen.

 

Urk.

 

Edit: lurer litt på hva jeg skal gjøre nå som jeg først har vært full og dum. Følge opp og stå for det jeg sa, eller trekke det tilbake som en "feilsendt" melding eller noe. Bra klein melding å få tenker jeg, og vi er tross alt studiekamerater i samme kolokkviegruppe og mange felles venner, så å bumpe inni hverandre kommer vi til å gjøre omtrent daglig.

Har hun svart da?

Lenke til kommentar

Du må i alle fall IKKE ta det tilbake og si du sendte feil, alle med litt vett i skallen gjennomskuer det. Det eneste du oppnår da er å virke utrygg og lite selvsikker. Det du burde gjøre etter min mening, er å le det litt bort samtidig som du gjør det klart at du mente det. Blir ikke kleinere enn du gjør det til selv.

Lenke til kommentar

okey, skjønner ingenting her jeg sitter nå..

 

Møter en jente på tinder, får nr og avtales å møtes. Møtes på et utested idag, ble kort hei og klem. Lott klein stillhet, da hun ikke ligner på bildene i det hele tatt(SJOKK!).. Sier jeg må finne kompisene min og lar det ligge med det. Avslutter kvelden litt tidlig og går hjem, midtveis får jeg en mld av denne tinder-jenta. hun vil møtes. Jeg sier at jeg er på vei og sier hun er velkommen til å slå følge. Før jeg vet ordet av det så spør hun om vei-beskrivelser hjem til meg.

 

Okey da, tenker jeg, skader jo ikke med to personer i senga mi. Hun kommer, jeg lager henne favorittdrinken hennes, vi sitter og snakker på sofaen, før jeg bestemmer meg for å vise henne huset(les:rommet mitt). Går inn får kysset, men etter 5-6 sek meg kyssing sier hun at hun ikke vil gå all-in. Jeg sier det er helt greit og kysser henne igjen og spør om dette er greit. Hun sier egentlig ikke..

 

Greit, dette er jalla, hvorfor kom du hit da?!? men uansett, leder henne ned til sofaen igjen og snakker om random ting. Finner ut favorittserien hennes og spør om hun vil se en episode. Er jo digg å ligge i senga å se på serier sier jeg, og får lurt henne med opp igjen. Ligger i senga en stund før jeg prøver emg på kysset, hun trekker seg unna og jeg trekker meg unna. Helt tydelig at hun ikke vil så da skal ikke jeg prøve mer..

 

Blir kleint og skikkelig ekkelt, før jeg høflig spør om jeg skal følge henne ut.

 

Så nå sitter jeg her da. En jente tar seg bryet om å spørre om veibeskrivelse og leter seg frem til huset mitt midt på natta, men ikke vil hun pule. Hvorfor komme over? Vi har så vidt snakka sammen! Og ikke er hun så snakkesalig..

 

Jaja..noen som har peil på hva som skjedde? Hvor gikk det galt?



Anonymous poster hash: dd7fb...7e4
Lenke til kommentar

Alltid så gøy å ha kompiser rundt deg som er flinkere med damer enn det du er, og "stjeler" de i fra deg. Fikk nettopp en melding av han ene "Jeg fikk med meg begge to hjem. Haha kos deg med å sove alene i natt!"

Jaja byen er survival of the fittest... Håpløst når man er nederst på rangstigen.

 

Kanskje han deler med deg neste gang da, for han fikk vel et problem da han skulle feie over hun ene. "Hvor faen skal jeg gjøre av hun andre?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...