Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, faktisk ikke, aller fleste tilfeller blir ikke meldingene mine lest eller besvart. :p Hvis man blir forelska allerede ila 1-2 dater, er man nok rimelig desperat. Har bare hoppet i høyet med få egentlig, og skilte lag med kun prat og uten sure miner. :) Kommunikasjon er viktig vettu.

Lenke til kommentar

snip

 

Nei, var vel mer litt sånn generelt. Dro med meg ei jeg har såvidt snakka med før på byen, og vennina hjem i helga. Hadde planer om og nedlegge jente nr 1, men ettersom vennina var noen hakk penere og svarte kontant ja på spm om og bli med inn på soverommet, så fikk de andre gutta heller prøve seg på hu andre. I ettertid har jeg fundert litt på senarioet.

 

Har forsåvidt endt opp i seng med 2 damer før, som sa de halveigs var keene på og ialefall prøve trekant ei gang, men ettersom klokka var blitt 8 på morran, jeg nesten edru, og dagslys i dobbeltsenga, så endte det ikke med mer enn litt random roting og tulling.

 

Men skal ta prøve og ta til meg det du sa.

 

snip

Devils threesome er vel strengt tatt noe man ikke skryter til jenter om men til sine nærmeste guttevenner. Alle jente er litt bifile innerst inne, og de fleste har vel rota med flere enn ei vennine. Dette er vel ikke så vanlig blandt oss gutter. Det er som logaritmemannen sier, ikke så veldig og skryte av. Ikke så bra seks, litt småkleint, ganske awsome og high five mens jenta jobber som en helt, og en god dårlig historie i ettertid.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Hahah hvis alle jenter er litt bifile så er alle gutter det og. Da kan også dere møte en kar som dere faktisk faller for.

Det er vel mer at jenter faktisk tørr kysse ei venninne, fordi vi ikke er redde for å bli stemplet som homo, i og med at jenter er kommet så langt at vi ikke anser homo som en dårlig ting lengre. Er ikke dermed sagt vi er bi.

Du er ikke bi eller homo om du kysser noen, eller har sex med noen av samme kjønn uten følelser (som feks i en trekant). Du er homo/bi hvis du utvikler romantiske følelser for den personen og blir forelsket eller blir meget seksuelt opphisset av personer av samme kjønn.

Lenke til kommentar

 

Det går stort sett sånn ca ett år mellom hver gang jeg prøver nettdating skikkelig. Resultatet blir feite og/eller psykisk ustabile jenter hver gang :p

 

Forklar? :p

 

Jentene som dukker opp på datingsider er kanskje jenter som ikke får seg så lett kjæreste ellers?

Feks fordi de er umodne, needy, sliter med depressjoner og dårlig selvfølelse etc.

Slike kjærester kan fort bli en handfull og vanskelige å komme i fra hvis det skjærer seg .

 

Samme gjelder for gutter og i såfall.

Lenke til kommentar

 

men sett at dere får dem i sengs da.

blir ikke jentene sjalu på hverandre feks. blir det ikke slik at ene må ligge noen minutter å vente osv mens du holder på med den andre, det er jo ikke noe gøyfor den personen. og hva om du liker hu ene bedre enn den andre?. og er det ikke kleint neste dag.

 

Anonymous poster hash: 270b7...46c

 

Det skjedde faktisk. Det var hovedsaklig hun ene jeg hadde lyst på, hun andre ble litt mer med på lasset på en måte. Jeg endte derfor opp med å ha litt mer sex med hun ene, så hun andre ble sur. Etter et par timer stakk hun fordi hun var fornærmet, haha. Så hun jeg egentlig hadde lyst på forsvant etter, for så å sende meg melding litt etterpå hvor hun ba meg komme til hun som hadde blitt sur for å prøve på nytt. Da jeg kom dit hadde hun sovnet, så endte med at jeg og hun jeg var keen på hadde sex på sofaen til hun som ble sur. Håpløst...

 

Når alt kommer til alt synes jeg egentlig trekant er litt oppskrytt, foruten det å få blowjob av to jenter samtidig (magisk). Blir fort mer jobb enn kos, hvis ikke jentene er unormalt innstilt på at det hovedsaklig er du skal nyte det. Men viktig å få krysset det av listen :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Det går stort sett sånn ca ett år mellom hver gang jeg prøver nettdating skikkelig. Resultatet blir feite og/eller psykisk ustabile jenter hver gang :p

 

Forklar? :p

 

Jentene som dukker opp på datingsider er kanskje jenter som ikke får seg så lett kjæreste ellers?

Feks fordi de er umodne, needy, sliter med depressjoner og dårlig selvfølelse etc.

Slike kjærester kan fort bli en handfull og vanskelige å komme i fra hvis det skjærer seg .

 

Samme gjelder for gutter og i såfall.

 

 

Ingen av punktene du lister har noe med psykisk ustabilitet å gjøre, bortsett fra umodne kanskje.

Lenke til kommentar

 

Jentene som dukker opp på datingsider er kanskje jenter som ikke får seg så lett kjæreste ellers?

Feks fordi de er umodne, needy, sliter med depressjoner og dårlig selvfølelse etc.

 

Nåjå, broren min fant seg dame på nett. De har vært sammen i 7 år og har unge på 5 nå.

Broren min er ikke typen jeg egentlig trodde ville ty til nettdating, han ser bra ut og bruker knapt pc.

Tror de begge valgte det fordi de begge den tiden var veldig opptatt og ikke hadde så mange muligheter eller arenaer for å finne en potensiell partner.

Broren min jobber som brannmann, og det er jo et ganske mannsdominert yrke med rare arbeidstider. Og den fritiden han hadde dedikerte han til ekstemsport.

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...