Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far.

Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her.

 

Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg.

Lenke til kommentar

Du må nesten mingle med de som ligger hakket over mellomklassen. Har vært i USA noen ganger nå og aldri sett mye fint (NY, Boston, San Fran, Santa Cruiz).

Men lillesøstera til en kamerat var på utveksling der (for et par år siden) og bodde med en familie som var ganske rike, og jentene hun minglet med var langt over gjennomsnittet av det jeg noen gang så i USA ihvertfall :hmm:

 

Største tetthet av heite jenter: Beograd, Serbia.

Veldig uventet, du fikk ikke kontakt med dem uansett da, men fortsatt fascinerende. Spesielt med alle gutta i grilldress, mens jentene hadde høye hæler og pene kjoler.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far.

Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her.

 

Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg.

 

Du merker fort at de har et overvektsproblem der borte.

 

I LA er det noe fint, men de er som regel så høye på pæra at ja...

Lenke til kommentar

Spanderer ofte! Kjøper så mye jeg greier å bære av shots og drinker å deler ut. Hva skal jeg med ett par tusenlapper alene uansett?

Tja, du kan bruke de på noe annet, i stedet for å fremstå som en try-hard som prøver å kjøpe seg venner og fitte. Folk har råd til sin egen drikke, og hvis de ikke har det burde de holde seg unna byen i utgangspunktet. Såklart, venner er venner og det er en ting. Men da hadde jeg forventet å blitt spandert på tilbake i ny og ne.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

 

 

Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far.

Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her.

 

Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg.

 

Du merker fort at de har et overvektsproblem der borte.

 

I LA er det noe fint, men de er som regel så høye på pæra at ja...

 

 

Haha. Ok. Ser for meg de to scenarioene ja :p

 

Kjøp ei hvis de er de eneste fine. What happens in Vegas....

 

Jeg synes det er relativt ekkelt med horer. Sex for meg blir ganske dårlig om jeg ikke er "into" personen, så da blir det bare at de legger seg oppå og jukker mens jeg tenker "skal ikke dette være deilig", og så blir dama tørr etterhvert, og det går ikke for noen :p

 

 

 

Du må nesten mingle med de som ligger hakket over mellomklassen. Har vært i USA noen ganger nå og aldri sett mye fint (NY, Boston, San Fran, Santa Cruiz).

Men lillesøstera til en kamerat var på utveksling der (for et par år siden) og bodde med en familie som var ganske rike, og jentene hun minglet med var langt over gjennomsnittet av det jeg noen gang så i USA ihvertfall :hmm:

 

Største tetthet av heite jenter: Beograd, Serbia.

Veldig uventet, du fikk ikke kontakt med dem uansett da, men fortsatt fascinerende. Spesielt med alle gutta i grilldress, mens jentene hadde høye hæler og pene kjoler.

 

Da får jeg mingle med de. Blir ikke lett på en uke, men skal fly business, så kanskje vi finner noen kule amerikanere fra mellomklassen på flyet som vi kan drekke med. Lov å håpe. Har en fetter som jobber i LA, men han har ikke mye interesse av byliv.

 

 

Hmm. Jeg som hadde inntrykk av at damene fra øst europa var veldig glade i menn fra norden. Kanskje det bare gjelder baltikum.

 

Ellers så har en annen fetter (har mange fettere) bodd i Rio, og der er det visst helt villt om man er fra norden. Trur man hadde klart seg bra der under karneval-tider. Jeg er veldig glad i damer med former, så lenge de ikke er feite.

Lenke til kommentar

Spanderer ofte! Kjøper så mye jeg greier å bære av shots og drinker å deler ut. Hva skal jeg med ett par tusenlapper alene uansett?

Bruk tusenlappene dine fornuftig heller.

 

Skjønner ikke hvor folk på min alder får penger ifra... Jeg har to jobber og jobber ofte 14 timer i gangen og jeg har mer enn nok med å betale faste utgifter om ikke jeg skal drive å kjøpe alkohol til folk jeg skal prøve å bli kjent med også.

Aldri kult å skulle kjøpe seg til venner eller sex uansett:)

Bare 18 åringer som synes det. Og desperate 40 åringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...