Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Nå er 90% av jentene der fordi de bare skal sjekke det ut,

GUILTYYYY.

 

Når det er sagt har sikkert den samme utviklingen kommet hva gjelder dere gutter . Var mye fint å se på når jeg hadde Tinder i Oslo før helga, men de aller aller fleste gutta var ikke akkurat noen fruktfat de heller.

Problemet ligger vel i at 10'er jentene går lei alt maset og sletter seg, så er det bare ugler igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Nå er 90% av jentene der fordi de bare skal sjekke det ut,

GUILTYYYY.

 

Når det er sagt har sikkert den samme utviklingen kommet hva gjelder dere gutter . Var mye fint å se på når jeg hadde Tinder i Oslo før helga, men de aller aller fleste gutta var ikke akkurat noen fruktfat de heller.

Problemet ligger vel i at 10'er jentene går lei alt maset og sletter seg, så er det bare ugler igjen?

 

Vel, en tier har jeg enda til gode å se på Tinder.

Lenke til kommentar

Har sikkert skjedd blant guttene og, ja. Det er nok dessverre uunngåelig når appen har blitt så populær som den har blitt, samtidig som den er blitt så stueren.

 

Er nok mange av de peneste jentene som sletter seg ja, noen av mine penere venninner kan få 300 matcher på 30 min hvis de swiper alle til høyre. Er helt ekstremt. Og 90% av disse matchene prøver å snakke med de asap. Skjønner at det blir slitsomt, jeg klarer ikke å legge merke til halvparten av matchene mine engang, jeg har bare rundt 100.

 

Og det er fordi tiere så og si ikke eksiterer, IT-Henrik :wee:

Lenke til kommentar

STUEREN?

Tinder er STUERENT?

Nå må du rette opp skøytene her. Når jeg var i Oslo tok det max 5 minutter før jeg kom til ett bilde av en veltrent kropp i boksershorts med ansiktet utenfor kamera.

Jeg beit på og sjekka ut resten av bildene hans. Det var ett innblikk i Anders 32's verden, en verden av glattbarbert kasse og en steilende erigert penis rett opp i kamera. Jeg screenshottet alle bildene og sendte til en kompis som takket så meeget for disse artistiske bildene så sent på kvelden.

 

Stuerent, det er ikke ett begrep jeg vil bruke om Tinder.
App full av kåtsekker - that's more like it. Eller "Kåtsækka!" som vi sier der jeg kommer ifra.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Nei jeg er helt enig. La oss brenne de røde strømpene og ta ifra kvinnene makten de har fått. En kvinnelig statminister?! Nei nå! La oss sette kurven tilbake under oppvaskkummen der den hører hjemme og låse kvinnen tilbake inn på kjøkkenet med et kneipbrød og noen osteskiver. Det er der vi skal være! Skakke bestemme noe vi. Nå har vi fått prøvd oss i noen tiår, nå får det være nok. Penger til heimen kan mann i huset tjene. Vi skal lage mat, ta oppvask og massere slitne herreskuldre etter en lang arbeidsdag på kontoret. Så kan husets herre låse seg inn på kjøkkenet når det napper i pungen og ta oss oppetter kjøleskapet til vi skriker å jamrer og legge igjen to strikkepinner som vi kan bruke i fall mensen utenblir.

Det var best før i tida.

 

Møtet er hevet!

Ja for guds skyld tilbake dit. Bare lol av hvordan dere drar det ut av proporsjoner.

 

Anyways, hvis noen bruker hot or not appen så har jeg hatt meget stor suksess med å se på dems interesser også + de sammen. Feks om en liker sjokolade og strender kan jeg finne på og skrive: har ikke lyst til å bade i havet mens vi nyter litt sjokolade på stranden etterpå?

 

Så og si 100% sjangs for at de svarer tilbake og at jeg holder en samtale med dem.

Lenke til kommentar

Wat. Aldri? Jeg har opplevd opptil flere ganger at en random bare kommer med drikke til meg, uten at jeg har så mye som hilset på fyren. Og blir støtt og stadig spurt om personen får lov å spandere på meg drikke. Som oftest får jeg velge akkurat det jeg vil og.

 

Men nå liker jeg å jakte litt selv. Så synes det er kjedelig med de som spanderer. Har alltid penger til å kjøpe drikke selv, om jeg først drar ut. Bedre det enn å ha plagsomme mannfolk etter nakken, som man ikke er interessert i.

Lenke til kommentar

NESTEN aldri:)

Enten er karene for fattige, hever seg over å spandere vekk drinker, eller jeg er for stygg til at de gidder kjøpe noe til meg.

 

MEN det skal sies at de gangene jeg har blitt spandert på har det vært karer på 30-40 foruten èn gang. Unntaket var 26 år og jeg ble faktisk med han hjem. Kjente han fra før da.. Så tror kanskje jeg ennå er "for ung" å regne her på traktene hva gjelder spandering. Satser på å utnytte meg av det om noen år når karene jeg er keen på har bedre råd og er mer desp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...