Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mindre abort og kvinnediskusjon?

 

Vet ikke hvordan det er med andre, men personlig har jeg en helt og holdent sperre mot jenter i forhold. Uansett hvor mye de prøver seg.

Totalt avviste ei på lørdag. Ho prøvde veldig også, derfor det ble litt merkelig og minneverdig.

Hvordan er dere mot de med i forhold?

 

 

Respekt^

 

tumblr_mt80mvKYGn1rqfhi2o1_500.gif

 

 

 

Edit:

Menn i forhold er no go.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Fordi det er respektløst mot dama fyren har, og fordi det vitner om at vedkommede bare er avskum i mine øyne.
Jeg har så ufattelig lite respekt for mennesker som er utro. Utroskap er ubeskrivelig ødeleggende for menneskene det rammer. Aldri i verden om jeg skal være "The Other Woman".
Det er ekkelt og lavmål når menn og kvinner med kjæreste prøver å komme i buksene på andre, og for meg en skikkelig turn off i tillegg. Vil du ha sex, ligg med kjæresten din.
Vil du ha sex med noen andre, gjør det slutt med kjæresten din først. :)

Lenke til kommentar

Tja, jeg har hatt sex med et par jenter i forhold. Skal jeg være helt ærlig kommer jeg ikke til å gjøre det igjen (hvis jeg faktisk vet at hun er i et forhold før noe skjer, that is), jeg får rett og slett dårlig samvittighet med tanke på fyren. Selv om jeg godt vet at det er jenta sitt ansvar, ikke mitt. Har heller ikke noe behov for å tilfredsstille slike jenter, da de egentlig fortjener å bli dumpet gang på gang. Føler ikke for å støtte opp under den ødelagte moralen deres, og gi de selvbekreftelsen de er ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du har aldri pult noen som går på p-piller?

 

Blir akkurat det samme bare at du slipper den overhengende tanken om at det nylig var en annen kar å tømte seg i henne som hadde veldig gode svømmere og fikk full pott.

 

 

 

 

 

Jeg pulte ei gravid jente en gang, fyllte henne opp uten kondom, var gøy. Lar meg ikke stoppe av verken gifteringer eller kjærester :)

Sjarmerende.

Never forget: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535199

nekter ikke for at jeg sliter med å få venner men alle kan få damer for en kort stund :)

Tja det hørtes jo temmelig stusslig ut i den gamle tråden:/

Lenke til kommentar

Jeg vet. Det er ikke akkurat noe som plager meg nevneverdig, men prøver så godt jeg kan å unngå og trykke feil på jenter jeg ikke finner attraktive.

 

Apropos, synes kvaliteten på Tinder blir dårligere og dårligere. For noen måneder siden var standarden mye bedre, og de fleste som hadde det var faktisk interessert i treffe andre. Nå er 90% av jentene der fordi de bare skal sjekke det ut, jentene som tidligere ikke har trodd de har sett bra nok ut for sånne apper prøver det, og til og med bedrifter bruker appen som reklame. Kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...