Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn seriøst. Det er ikke bare jentene som er flinke til å vinkle bildene og legge på filter. Dere gutter er ikke NOE bedre. Videre er det vel greit å tenke på at noen ikke bruker Tinder som sex-app men for å møte nye folk og kanskje en potensiell kjæreste. Andre har Tinder bare fordi alle andre har det. Noen har også høyere standarder enn andre og det kan godt hende hun ikke fant deg så fysisk tiltrekkende som på bildene, men at hun gav deg en ny sjanse likevel siden du virka hyggelig. Men at hun ikke ville bli pult og så sendt hjem uten å høre fra deg mer. Kjenner jenter som ligger med randoms hver helg og jenter som bare har sex hvis de har kjærester, så her er tankegangen veldig forskjellig. Kan jo å ha vært en turnoff når du gikk på sak å "skulle vise huset" feks da hadde det kanskje vært bedre å sitte oppe litt og bare si "skal legge meg jeg, skal du hjem eller vil du sove her?" Så kunne du tatt det derifra.

Kan ikke klandre ei jente bare fordi du ikke fikk ligge med henne på første daten. Da må du jobbe mer med sjarmen din gutten min! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alltid så gøy å ha kompiser rundt deg som er flinkere med damer enn det du er, og "stjeler" de i fra deg. Fikk nettopp en melding av han ene "Jeg fikk med meg begge to hjem. Haha kos deg med å sove alene i natt!"

Jaja byen er survival of the fittest... Håpløst når man er nederst på rangstigen.

 

Kanskje han deler med deg neste gang da, for han fikk vel et problem da han skulle feie over hun ene. "Hvor faen skal jeg gjøre av hun andre?"

 

Planen var vel kanskje å feie over begge? Det går rimelig greit, det og.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare gå på en date med hu å gi henne en sjanse hvis du synes hun er søt? Er du så steil på at du skal være singel? :)

Vel. Jeg bestemte meg ganske raskt for ikke å baile ut her. Uansett utfall så ville det bare vært feigt å baile ut.

 

Men. Ehm. Ja. Med referanse til tidligere diskusjon så kan det hende at jeg har feilbedømt litt (les: ganske brutalt). Så de som har lyst til å si "hva var det jeg sa", slå dere løs.

 

Sendte henne en ny melding i går der jeg spøkte om denne fyllemeldngen. Men og at jeg mente det fulle meg hadde sagt tidligere, og at vi burde finne på noe en dag. Svaret kom ganske raskt; uten at jeg hadde fått det med meg så har hun nylig truffet en annen. Så, joda, flott det.

 

cikilde: når sant skal sies begynner jeg å gå ganske lei av å være singel

 

Men jeg var virkelig sikker på at det "var noe der". Kan jeg virkelig ha tatt feil? :hmm:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg burde kanskje skjønt at jenta var litt vel drita da hun sprayet parfyme i munnen.

Nå har jeg parfymesmak i munnen.

 

Hva er fremgangsmåten sånn nå etterpå når jenta fra i går ble dårlig og forsvant/stakk egenetlig? Skjønner at det kanskje er litt flaut for hennes del, men altså, har ikke vært noe bedre selv til tider, så ser ikke at det er noe å henge seg opp i.

Kjenner henne fra noen år tilbake (og er søstra til ei jeg var kompis med) så er ikke ei totalt random.

Tror ikke hun var så veldig seriøst ute etter noe ettersom det ble noe kleint da venninna begynnte å mase på meg at jeg burde gå for henne, for hun er helt fantastisk (noe hun riktignok er). Men er keen på å lodde stemningen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvis du tror hun er flau etter det og ikke tør å ta kontakt, er det ikke bare for deg å ta kontakt igjen da? Og hvis hun nevner det og begynner å beklage seg, så feier du det vel bare vekk med en "shit happens/det kan skje oss alle/det forblir mellom oss to"-kommentar?

 

Hvem er det vel som ikke sitter på kne foran dassen og gaper opp en gang i blant? Kan skje hvem som helst på en dårlig dag det. :)

 

Hva smaker dårligst av parfyme og spye da? :)

Lenke til kommentar

Finnes mange ting jeg hadde putta i kjeften etter en spykule enn parfyme... Er man hjemme hos noen burde det være nok av husholdningsvarer som kan ta knekken på den værste lukta, som f.eks tannkrem på badet. Er man ute er det jo bare å finne en kiosk, eller bestille en whisky eller no som dekker over.

Lenke til kommentar

Finnes mange ting jeg hadde putta i kjeften etter en spykule enn parfyme... Er man hjemme hos noen burde det være nok av husholdningsvarer som kan ta knekken på den værste lukta, som f.eks tannkrem på badet. Er man ute er det jo bare å finne en kiosk, eller bestille en whisky eller no som dekker over.

Så langt tenker ikke stupfulle nittenåringer. Da er det mer "UÆÆ JEG SPYDDE Å NÅ VIL HAN KYSSE! PARFYMEN HVOR LA JEG PARFYMEN?!?!" *Rote i 3 minutter i den ENORME veska som inneholder tusen ting hun aldri har bruk for på byen*

 

Oida. Nå ble jeg dømmende igjen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...