Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det er helt sykt hvor mye verdi min tilstedeværelse hadde nå på lørdag. Det er jævlig artig å tenke på at min "state of mind" kan bidra så mye.

 

Tror kanskje jeg er litt mye "on" fra starten av. Fikk i hvert fall høre det på lørdag fra en venninne av meg, og forsåvidt en jente jeg møtte på nasch også.

 

Hadde en litt artig opplevelse på lørdag, hvor jeg møtte en bekjent utenfor en uteplass. I vinduet så jeg en jente som satt på innsiden, og hun smilte veldig til meg, så når jeg kom inn åpnet jeg henne med en gang, og det gikk veldig bra.

 

Hadde også tidenes hotteste dans på lørdag. Jeg og en jente, som jeg faktisk tror hadde type (fikk vite etterpå), danset så hot at jeg ble slappet i tryne av en bekjent (hun liker å få oppmerksomheten når hun danser).

 

Jeg må komme meg bort fra Norge tror jeg. En periode i en av Europas storbyet tror jeg kunne passet meg bra. Hadde bare satt opp livet mitt slik at jeg sover hver dag etter jobb, også feste hver natt :) .

 

_________________________________

 

Fokuset mitt i mine siste samtaler har virkelig vært veldig her og nå, og det er fantastisk :) . Det er som en boble og jeg legger egentlig veldig lite merke til hva som skjer rundt meg.

 

_________________________________

 

De aller fleste avvisninger er min egen feil tror jeg, og da fordi jeg sender ut veldig miksede signaler.

 

Damer som har type bruker å være veldig grei, og sier først at de har type etter en del prating.

 

En og annen er jo direkte sur, men slik er nå livet.

 

Så, så lenge jeg er helt rolig og tror alt vil funke, så vil det funke. Og trikset er jo litt det at jeg ikke har bestemt meg å gjøre noe, men jeg er veldig spontan om jeg ser en mulighet, og da blir alt veldig naturlig.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Å fy faen den låta er det lenge siden jeg har hørt, men ja. Refrenget beskriver den låta best. "Just like perfection. Like no other, flawless. Absolutely flawless". Måtte trykke replay.

 

Ja, at en så ensformig sang kan være så bra er merkelig. Det er ihvertfall en definisjon på hvordan jeg prøver å være når jeg møter jenter. Ikke for mye, bare flawless :p

Lenke til kommentar

Du burde nesten starta egen tråd hvor du loggfører utviklingen din:) virker som du har endra deg en del. Må være herlig med en slik utvikling.

Jeg har en kompis som bare kan sette seg ved ett bord med folk han aldri har møtt og bare begynne å prate med dem. Skulle ønske jeg kunne sånn .

Ja, forbedringen de siste 18 mnd er helt enorm.

 

Denne uka har jeg kanskje vært litt for mye direkte på sjekkingen, og det poraliserer litt fort. Veldig artig, men jeg merker jenter kan bli litt redd.

 

Har nok vært til tider litt ADHD, fordi jeg kjeder meg fort. Må bare finne roen enda bedre, for "teknisk sett" så er sjekkingen min ganske så god for øyeblikket.

 

Angående å sette seg med et bord å prate med dem, så har jeg også begynt å få det til. Handler for det meste om å ikke sette press på de som sitter ved bordet (altså, de må ikke føle et press for å føre samtalen) og virkelig bare si det som føles naturlig. Nå har jeg greid å trene meg opp til å prate bare drit. Altså, ikke drit som i at det jeg sier ikke gir mening, men at det jeg sier ikke på noen som helst måte trenger å være en konsekvens av miljøet eller de jeg møter. Jeg har rett og slett bare blitt god på å uttrykke hva jeg tenker.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

 

Høres ut som en du har dårlig erfaring med fra tidligere dette? :no:

 

Har faktisk så og si alltid endt dårlig for meg med jenter jeg har giddi å brydd meg om, såklart det var mye koslig med de jeg har blitt kjent med osv men alltid endt dårlig til dags dato.

 

Så jeg prøver egentlig å gi mest faen og ikke involvere med emosjonelt men heller ha en idgaf attitude og innse at jeg klarer meg fint uten dem. Klart meg fint alene i 19år, klarer meg sikkert fint alene i 19år til.

 

Og hvis dere synes det var slemt gjort og skrive det, så kan dere stelle dere i køen for å sleike meg i ræva. Folk som tar seg nær av sånne ting er patetisk.

Lenke til kommentar

Har faktisk så og si alltid endt dårlig for meg med jenter jeg har giddi å brydd meg om, såklart det var mye koslig med de jeg har blitt kjent med osv men alltid endt dårlig til dags dato.

 

Så jeg prøver egentlig å gi mest faen og ikke involvere med emosjonelt men heller ha en idgaf attitude og innse at jeg klarer meg fint uten dem. Klart meg fint alene i 19år, klarer meg sikkert fint alene i 19år til.

 

Og hvis dere synes det var slemt gjort og skrive det, så kan dere stelle dere i køen for å sleike meg i ræva. Folk som tar seg nær av sånne ting er patetisk.

Jeg er veldig for å klare meg selv. Men jeg vil heller ikke la frykten for å bli såret stoppe meg. Om jeg skulle bli såret vil det bare hjelpe i lengden, ved at jeg knuser mine svakheter.

 

Tror det er viktig å ha empati for andre mennesker for å kunne dele et øyeblikk med dem.

 

__________________________________

 

Sett tilbake så hadde jeg en god mulighet for å få meg noe på et naschpiel på tirsdag. Hun var vel litt overvektig, men en veldig hyggelig jente. Hun var veldig interessert i meg. Husker hun faktisk mistet glasset en gang når vi begynte å prate om lidenskaper :p . Endte med at vi satt i sofaen og pratet, mens hun begynte å beføle meg i skrittet. Kompisen spurte om jeg skulle være med han, jeg sa først ja, men jenta ville at jeg skulle være, så jeg sa til kompisen min at jeg ble igjen. Men så kom venninna av jenta med noe drama, så endte med at jeg dro. Jenta var litt skuffet over at jeg dro, hun kom tilbake til meg etter å tatt seg av venninna, og jeg burde jo egentlig ha kjørt på, fordi jeg hadde nok hatt det veldig artig, og gleden jeg kunne bidratt med hadde vært veldig stor. I tillegg så hadde det jo vært en god lærepenge og sikkert gitt meg litt bedre karma :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

"Undervektig"

"Slank"

"Normal"

"Kraftig bygd"

"Feit"

"Bælfeit"

 

?

Hun var sånn sett kraftig bygd ja. Men jeg er ikke så god på å gi detaljer om folks utseende ;) . Jeg vet om jeg finner det tiltrekkende, og jeg synes ikke hennes utseende sånn sett var så tiltrekkende, men kunne sikkert hatt det artig.

 

Men nå burde jeg kanskje egentlig ha standarder(?). Men det beste er jo å være kjærlighet ovenfor alle.

Lenke til kommentar

Sånn tilsynelatende kan det virke som om gutter er superkresen på kropp, men jeg observerer likevel at de fleste jenter likevel får seg noe. Så jeg antar at det bare er for å "tøffe seg" de fleste er så kresen.

God kropp er faen meg the shit :p . Men ja, menn er vel ikke noe særlig kresne (tror forsåvidt heller ikke kvinner) om situasjonen skulle oppstå.
Lenke til kommentar

Men det med vekt sier kanskje også litt om menneskets evne til å ta vare på seg selv og helsen. Om det er en jente som er så overvektig at du ikke en gang klarer å holde armene rundt henne, så tenker man bare at dette er et rotehode av et kakemonster som ikke klarer å ta vare på seg selv, og ikke bryr seg. Men litt lubben må da folk få lov til å være uten at de skal bli dømt for det. Da kan man jo også satse på å trene litt sammen, eller lage sunnere mat, for å ha noe å drive med i hverdagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...