Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det med vekt sier kanskje også litt om menneskets evne til å ta vare på seg selv og helsen. Om det er en jente som er så overvektig at du ikke en gang klarer å holde armene rundt henne, så tenker man bare at dette er et rotehode av et kakemonster som ikke klarer å ta vare på seg selv, og ikke bryr seg. Men litt lubben må da folk få lov til å være uten at de skal bli dømt for det. Da kan man jo også satse på å trene litt sammen, eller lage sunnere mat, for å ha noe å drive med i hverdagen :)

Ingen har jo godt av å være smellfeit, men litt å ta i er jo mer normalt enn unormalt.

Lenke til kommentar

Blir fasinert over at stemningen alltid fyrer opp når det er snakk om vekt. Gjerne OVERVEKT.

Men når jenter er for tynne, DA er det greit å si æsj. Sårer nok like mye å bli kalt skjellett som å bli kalt hval.

 

Sluttet å synes synd på jenter for lenge sida. Ingen er hundre prosent fornøyd med seg sjøl.

Det å hate kroppen sin er ett luksusproblem. Ingen er låst til en vekt. Uansett om tallet er for høyt eller for lavt. Alle kan gjøre noe med det. Gener eller ei. Alle kan ikke komme ned i 45kg, men alle kan komme NED. (Evt opp) Joda, jenter har voldsomt kroppspress og mange er ulykkelige, men kroppsfokuset tar mer og mer av hos gutta også. Vet faktisk om gutter både med spiseforstyrrelser og som trener ALT for mye. De er syltynne og med muskler og ser etter min mening helt jævelige ut.

Folk er som de er. Noen er feite, noen er slanke og noen er tynne.

 

Jeg synes ikke feite menn er attraktivt, så jeg klandrer overhodet ikke gutter som ikke vil ha tykke jenter.

En liten ølvom gjør meg pent lite, men det ER sexy med en kar som er litt fit. :) synes ikke sixpack og tydelig markerte muskler er pent, men en kropp som er litt i form er fantastisk. ;)

 

Kan ikke klandre menn for å bli turna on av en stram kropp med hofter og c-kopp. Jeg blir turna on av menn som er fit sjøl. Det blir nok de fleste kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt sykt lei av at det liksom skal være ok å være lubben, men er du litt undervektig kan man snakke så mye dritt om personen man bare vil. Enda verre er det når folk skal ha det til at det er unormalt og unaturlig å være tynn. Alle burde trene for å få en bedre kropp, ikke nødvendigvis for å se bra ut, men fordi det er sunt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er like naturlig å være for tynn som å være tjukk. Det går på gener det og. Og det kan være like farlig og fører meg seg like mange helseplager.

Trenger ikke bety at vedkommede sulter seg.

 

Når jeg er på trening er det først og fremst for psyken. Jeg føler meg bedre selv om man ikke ser magemuskler og bicepsene mine.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Er helt sykt lei av at det liksom skal være ok å være lubben, men er du litt undervektig kan man snakke så mye dritt om personen man bare vil. Enda verre er det når folk skal ha det til at det er unormalt og unaturlig å være tynn. Alle burde trene for å få en bedre kropp, ikke nødvendigvis for å se bra ut, men fordi det er sunt.

Sitert for sannhet.

Lenke til kommentar

Bare for å ha det på det rene, jeg er ikke overvektig. Jeg har alltid vært tynn, og har alltid fått høre det, gjerne med en liten brodd. Men poenget mitt er at å forvente at alle skal se ut som en Hollywood-kjendis er å forvente for mye.

 

Jeg er forøvtig uenig i at det bare er å legge på seg. Kjenner flere som har gått på feitekur og som likevel ikke legger på seg. Personlig legger jeg stort sett bare på meg på magen, noe som kan se litt rart ut..

Lenke til kommentar

Da skal jeg teste det ut etter nyttår :) . Regner med det koster penger det også? I så fall hvor mye? Og er det mulig å bruke det på en "normal måte" uten å betale?

 

Det er i utgangspunktet gratis, men er en del man ikke får gjort uten å betale. Men man kan i alle fall snakke med folk! Visse funksjoner må man betale for, men de mest grunnleggende funksjonene er gratis.

 

Bare for å ha det på det rene, jeg er ikke overvektig. Jeg har alltid vært tynn, og har alltid fått høre det, gjerne med en liten brodd. Men poenget mitt er at å forvente at alle skal se ut som en Hollywood-kjendis er å forvente for mye.

 

Jeg er forøvtig uenig i at det bare er å legge på seg. Kjenner flere som har gått på feitekur og som likevel ikke legger på seg. Personlig legger jeg stort sett bare på meg på magen, noe som kan se litt rart ut..

 

Der er vi helt enige, med andre ord. Jeg er bare så lei av å bli fortalt hvilke kroppsfasonger som er normale og unormale. Og absolutt, å legge på seg kan være like vanskelig som å gå ned i vekt. Jeg må jobbe helt ekstremt for å gå opp 2-3 kilo, noe som er like kjedelig som å måtte jobbe utrolig hardt for å gå ned 2-3 kilo. Noen må dessverre bare trene ekstra hardt, og spise enda mer riktig enn andre for å se resultater.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...