Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sa du ikke bare at det er løgn og at du var lut fattig? Da hadde de sikkert mista interessen. Hvis du er på en russebil regner jeg med at du er teen og går på videregående skole. Så da er det vel kanskje ikke DINE penger det er snakk om uansett men foreldrene dines. Jeg ble ihvertfall ikke "rik" på å stå i kassa på Big Bite når jeg var 18... Synes du skal spenne beina på jenter som behandler deg sånn. Jekke dem ned noen hakk og sette dem på plass. Når de innser at de har driti seg ut begynner de å oppføre seg. Til tider er jeg veldig FOR janteloven...

 

Jenter er egentlig uforskammet enkle skapninger. Men man må gi TYDELIGE signaler. Om ikke begynner vi bare å analysere og dra konklusjoner.

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han står som en pinne, vil inn i en kvinne! En kropp så stram, da jeg lite tam. Kuken er stram, jeg blir en villmann. Det sa bare pang, så var jeg igang. Fram å tilbake, så rett opp i taket! Hun skriker å drømmer, jeg meg i ho tømmer! Dama rømmer, men det er like greit! Mitt lemm ble slapt, det skjedde i natt, kvinne nr. 16 er tatt.

 

Btw, den følelsen man får når jenta samler håret og man vet hva som er hennes neste trekk, det er en digg følelse!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor sa du ikke bare at det er løgn og at du var lut fattig? Da hadde de sikkert mista interessen. Hvis du er på en russebil regner jeg med at du er teen og går på videregående skole. Så da er det vel kanskje ikke DINE penger det er snakk om uansett men foreldrene dines.

Jeg er 18 år, men har en godt betalt jobb og jeg jobber mye etter skoletid. Kan vel egentlig tenkes at jeg har endel penger så folka på russebilen hadde jo ett poeng, men man sier ikke sånt om andre uansett. VI er forøvrig alle på russebilen en gjeng med "pappagutter". Jeg sier aldri noe om hva jeg har til jenter. Sånn jeg enkelt og greit finner ut om dem er golddiggers eller ute etter meg. Det er så kvalmt å fortelle om hva man har fått i gave osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud, Tinder i Oslo. It never ends!

 

Velkommen etter.

I går trodde alle jeg var dritings, så i dag må jeg faen meg fokusere på å være litt mindre eksentrisk.

 

Det er nesten litt sykt hvor lett det er å game de jentene som er litt yngre enn meg. De eldre tar meg ikke seriøst i det hele tatt. Fikk i går høre så sykt mye at jeg var for ung, så om noen har noen tips for hva jeg skal kontre det med, så hadde jeg satt pris på det.

Alle liker eldre folk som regel, men når det kommer til at de sier du er for ung. Den har jeg hørt mange ganger, men for all del så kan du bare juge dem i trynet og si du er 30 år og eier komplett.no for min del. Med mindre du har tenkt å etablere ett lengre forhold enten som venn eller kjæreste så er det "piss i havet" hva nå enn du sier der og da.

 

Jeg er 18 år, men har en godt betalt jobb og jeg jobber mye etter skoletid. Kan vel egentlig tenkes at jeg har endel penger så folka på russebilen hadde jo ett poeng, men man sier ikke sånt om andre uansett. VI er forøvrig alle på russebilen en gjeng med "pappagutter". Jeg sier aldri noe om hva jeg har til jenter. Sånn jeg enkelt og greit finner ut om dem er golddiggers eller ute etter meg. Det er så kvalmt å fortelle om hva man har fått i gave osv.

Herregud hadde det skjedd med meg hadde jeg blitt forbannet, værste som finnes er slike jenter som tror de er noe bare fordi gud har gitt dem ett bra utseende. At du ikke gjorde noe med det, men så finnes det sikkert 20 stk "white knights" på klubben som hadde slått til deg ved første sjangs.

 

Men uansett i mine øyne er det faktisk lavmål og spandere på jenter. Synes det er patetisk måte, du "kjøper" jo dem på en måte forsåvidt og at du prøver å imponere dem ved å bruke penger. Men men, whatever floats your boat. Noen er vel mer gavmilde enn andre.

Lenke til kommentar

I denne tråden? Haha nei det tror jeg ikke:) føler det er risky nok at jeg har bilde av meg selv på avataren når jeg kommer med friske uttalelser her inne på forumet. Tror ikke jeg skal poste bilder offentlig av meg i lårkorte skjørt og strømper også!:) hahah. Men var mange som tok kontakt igår så antrekket falt nok i smak blant flere:P

hehe ok da :)
Lenke til kommentar

Eller lat som du er homo. Får inntrykk av at også homofile får utdelt det frikortet der.

 

Da kan du slå henne så hardt du bare vil også.

Må være såpass hardhendt at hun ihvertfall må en liten tur innom tannlegen etterpå.

Treige i nøtta di damene der så man må være litt tydelige.

Haha. Hvor mange har du slått egentlig? Kjedelig å bli anmeldt.

Lenke til kommentar

Stemora mi èn gang. Men det var mer en slap.

Er ingen som ypper med meg. Jeg er en sånn stille grå mus på byen som ingen vet hvem er eller bryr seg om.
En sånn person du aldri er sikker på om var der eller ikke. :)

Var ute i går og kvelden var skikkelig piss. Gikk meg bare på folk jeg ikke ville se igjen og endte opp med å ta jakken min å gå hjem i halv 2 tida.
Men lever vel over denne gangen også. Før eller siden må det komme lysere stunder for en Nordmøring som har vært ute uttallige vinternetter før.

Lenke til kommentar

Har enda til gode å slå eller bli slått av jenter på byen, men husker ei krakilsk lita tulle på maks 50kg som skulle ta meg og noen kompiser for noen år siden. Jenta kom i et jævla tigersprang og kasta seg i lufta med knyttneven først mot meg. Tok et enkelt skritt til siden og det eneste jeg så var jenta som fløy gjennom lufta og landa i et lite klask på isen. Ikke overraskende ble hun plukka opp av en politimann mens hu spiste kebab etterpå. Vet ikke hva hu var mest sur over, å bli tatt inn av mistah police eller at hun kun rakk å ta én bit av babben, hu sprella i alle fall som en fisk der hun ble løfta ut.

Lenke til kommentar

Opplevde for et par mnd siden at ei dame sprella med armene mot meg når jeg gikk forbi. Sånn febrilsk catfight-like slåing på skuldra. Aner egentlig ikke hva det var, men var jo trangt der, så kan hende hu måtte skille lag med folka sine et lite sekund for å passere meg. Det kan jo tære på enhver person det :lol: Uansett, hadde jo ikke øyekontakt med noen av de før jeg passerte de, så aner ikke hva jeg kan ha framprovosert hos hu annet enn det. Jeg gadd ikke egentlig å bry meg, så gikk videre og latet som at jeg ikke merket det.

Snudde meg litt etterpå og så at det var jo tross alt noen kule gutter med caps hun gikk med, så kan hende hu ville ha litt drama om jeg hadde spurt hva faen som feilet hu. Kompisen min gikk bak, men han var full, så han husker bare at hu "slo".

 

Men, takk til henne egentlig. Hu fikk meg til å tenke på at jeg kanskje hadde en veldig dårlig wibe og at jeg kanskje burde ta opp selvutvikling og pickup igjen.

 

 

 

I går trodde alle jeg var dritings, så i dag må jeg faen meg fokusere på å være litt mindre eksentrisk.

Det er nesten litt sykt hvor lett det er å game de jentene som er litt yngre enn meg. De eldre tar meg ikke seriøst i det hele tatt. Fikk i går høre så sykt mye at jeg var for ung, så om noen har noen tips for hva jeg skal kontre det med, så hadde jeg satt pris på det.

Npnp. Lærte en ting av Tim fra rsd. At man må ha en flow. Jenter liker ikke adhd-state. Du kan godt ha energi, men bare ikke for mye.

Han hadde en sang som man kunne høre på for å komme seg i den flowen, men har den ikke. Har en annen som kan funke like bra: http://www.youtube.com/watch?v=LvY6hl6qOIw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...