Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Vel. Samtalelengdene mine er vel ikke noe å skryte av. 3-4 meldinger, så møter jeg dem. Ønsker de ikke å møtes da, 2-3 meldinger til, så prøver jeg igjen. Skjer det ikke da, dropper jeg samtalen helt til de (hvis de) åpner den igjen.

 

Har aldri bare "en" "tråd" i en samtale. Skriver alltid om 3-4 ting slik at det aldri blir korte meldinger. Svarer alltid kortere enn henne (utenom hvis jeg åpner samtalen) og prøver å få det til å virke som hun kjenner meg, for det øker sjansene for et møte. (Jeg lyver ikke. Bare sier ting som virker kjent).

Damn, Det høres egentlig effektivt ut kanskje fordi det er det.. Når jeg tenker meg om var det slik jeg mekka exen min innpå den siden der (Det var aldri noe bra forhold menmen fikk litt av hvert;)) Skrev bare:

 

"Hey, Du ser ut til å ha fotoskils! Kunne du tatt noen fancy bilder av fancy meg? ;)"

And then it was on.

 

Så pleier du og åpne med bare Hei? Eller skriver du lengere? Fordi sånn som jeg ser for meg nå så skal jeg prøve på neste jeg finner som jeg liker med:

 

Meg: Hei :)

 

x: (Får sikkert Hey, Hallo, Halla:) o.l)

 

Meg: Lyst å komme hjem til meg sånn at vi kan kose oss med sjokolade, Tv-titting, Sofa og pledd? ;) Eller blir det kanskje litt for mye på en gang hehe..

 

Hva tror du? ;) Ellers pleier jeg bare å sende kyss, Og en del kysser tilbake og da sender jeg brev med bare Hei:) og så begynner vi å prate men dette blir laaaange samtaler :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare skriv at hun virker som en interessant/spennende jente som du har lyst å møte og bli bedre kjent med. Dropp detaljene om hva dere skal gjøre konkret, du dreper spenningen før du i det hele tatt er i gang. Hva dere skal gjøre viser du fysisk når dere faktisk møtes ;)

Takker for tips :) Jeg bare tenkte sånn at når man drar fram noe koselig er det lettere og få dem med på det siden det da høres koseligt ut enn at man skriver bare helt rett fram hva man vil
Lenke til kommentar

Damn, Det høres egentlig effektivt ut kanskje fordi det er det.. Når jeg tenker meg om var det slik jeg mekka exen min innpå den siden der (Det var aldri noe bra forhold menmen fikk litt av hvert;)) Skrev bare:

 

"Hey, Du ser ut til å ha fotoskils! Kunne du tatt noen fancy bilder av fancy meg? ;)"

And then it was on.

 

Så pleier du og åpne med bare Hei? Eller skriver du lengere? Fordi sånn som jeg ser for meg nå så skal jeg prøve på neste jeg finner som jeg liker med:

 

Meg: Hei :)

 

x: (Får sikkert Hey, Hallo, Halla:) o.l)

 

Meg: Lyst å komme hjem til meg sånn at vi kan kose oss med sjokolade, Tv-titting, Sofa og pledd? ;) Eller blir det kanskje litt for mye på en gang hehe..

 

Hva tror du? ;) Ellers pleier jeg bare å sende kyss, Og en del kysser tilbake og da sender jeg brev med bare Hei:) og så begynner vi å prate men dette blir laaaange samtaler :hrm:

 

På nettet åpner jeg ALDRI med kun "hei" og jeg sender heller ikke kyss / whatnot som man kan gjøre på den siden. Målet er å skille seg ut, det gjør du ikke hvis du gjør som alle andre :-)

Lenke til kommentar

På nettet åpner jeg ALDRI med kun "hei" og jeg sender heller ikke kyss / whatnot som man kan gjøre på den siden. Målet er å skille seg ut, det gjør du ikke hvis du gjør som alle andre :-)

Men har jo ikke lyst å skrive "Hei jeg kunne slikket deg i rassen i ett år for å kunne ha sex med deg 1 gang" da :laugh:

 

Det er å sette seg selv i veldig dårlig lys og lavtverdiende.

Men man må ha noe crazyyy, Er enig i det og dette funker mye bedre :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Merkelig formulert spørsmål.

Om det er lurt? Vel det kommer an på hver enkelt person.

Noen greier å lage drama utav intet, mens andre avskyr det så langt så mulig.

Går utifra at det er det du rett for, drama ? :)

Lenke til kommentar

Det spørs jo hva du er ute etter.

 

Gitt at du har et knippe jenter du er interessert i, men hvem av dem du ender opp med er vilkårlig kan det la seg gjennomføre.

Men pass deg for at du ikke blir rejected av den første du går inn for, ingen jenter vil ha han som går og åpenbart prøver seg hos alle til han får napp.

Altså, du må sjarmere dem alle til en av dem vil ha deg.

Lenke til kommentar

Altså, du må sjarmere dem alle til en av dem vil ha deg.

Så da skal han "prøve å sjarmere"? Tviler på at det funker så bra. Tror det beste er å ikke være redd for å vise sine intensjoner, og ikke være veldig avhengig av et utkom. Eller noe slikt, men nå vet jeg egentlig ikke en shit.

 

 

 

I dag tror jeg faktisk jeg skal ut alene, merket sist hvordan det å være med noen holdt meg litt tilbake når det kom til å gå opp til jenter. Føler også jeg hadde bygd opp et ego sist helg, noe som ikke var bra. Husker hvordan jeg skrev for et par uker siden hvordan jeg gruet meg til en dårlig kveld, men må si jeg nesten ser fram til det nå :) .

Lenke til kommentar

Det jeg mente er at han må gjøre seg til en person andre vil sjekke opp, om det er flere han har lyst på samme sted. Være en sånn fyr som sjarmerer andre enn de han vil sjekke opp også. Hvertfall ikke gjøre det åpenbart at han vil donne hun ene, og når hun rejecter går videre på neste.

Lenke til kommentar

Meg: Hei :)

 

x: (Får sikkert Hey, Hallo, Halla:) o.l)

 

Meg: Lyst å komme hjem til meg sånn at vi kan kose oss med sjokolade, Tv-titting, Sofa og pledd? ;)

 

Hadde du skrevet noe slikt til meg, så hadde jeg sikkert sluttet å svare deg etter den posten der. Ettersom du gir uttrykk for hva du er ute etter med engang, noe som gjør at spenningen forsvinner, som nevnt over her.

 

Lite utfyllende poster, med for eks. bare "Hei:)", blir aldri besvart. For lite interessant, og forsvinner i mengden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artig kveld ute i går. Var veldig glad jeg gikk ut alene, og møtte på noen kjentfolk også :) . Fikk virkelig satt meg selv i sårbare situasjoner, og eksperimenterte to ganger med å gi det mest elendig inntrykket jeg kunne; Sa til en jente at jeg bodde jeg hos min mor, og fikk penger fra NAV, før jeg sa det var hun ganske interessert virket det som, men så sa hun at jeg skulle gå videre, noe jeg ikke gjorde. Som igjen fikk henne til å si noe til en kar som satt ved siden av. Jeg trodde først hun sa til han at hun ville ha meg vekk eller noe slikt, men han hadde en litt artig reaksjon, tok noen dance moves med armene :) .

 

Sa noe lignende til en annen jente når jeg skulle dra ut, ga henne først en klem også sa jeg noe, ala at jeg bodde hjemme hos min mor, og NAV'et, hun sa også at jeg bare skulle gå videre. Men synes heller ikke hun var spesielt attraktiv.

 

Uansett, så møtte jeg også to jævli fete karer i går, som hadde mye vettig å si :) . Digger å dra ut, da det ofte føles ut som et lite eventyr i seg selv.

 

Møtte også en jente jeg synes er helt magisk, hun sa mye som fikk meg til å tenke litt :) .

Lenke til kommentar

Artig kveld ute i går. Var veldig glad jeg gikk ut alene, og møtte på noen kjentfolk også :) . Fikk virkelig satt meg selv i sårbare situasjoner, og eksperimenterte to ganger med å gi det mest elendig inntrykket jeg kunne; Sa til en jente at jeg bodde jeg hos min mor, og fikk penger fra NAV, før jeg sa det var hun ganske interessert virket det som, men så sa hun at jeg skulle gå videre, noe jeg ikke gjorde. Som igjen fikk henne til å si noe til en kar som satt ved siden av. Jeg trodde først hun sa til han at hun ville ha meg vekk eller noe slikt, men han hadde en litt artig reaksjon, tok noen dance moves med armene :) .

 

Sa noe lignende til en annen jente når jeg skulle dra ut, ga henne først en klem også sa jeg noe, ala at jeg bodde hjemme hos min mor, og NAV'et, hun sa også at jeg bare skulle gå videre. Men synes heller ikke hun var spesielt attraktiv.

 

Uansett, så møtte jeg også to jævli fete karer i går, som hadde mye vettig å si :) . Digger å dra ut, da det ofte føles ut som et lite eventyr i seg selv.

 

Møtte også en jente jeg synes er helt magisk, hun sa mye som fikk meg til å tenke litt :) .

 

Hvordan er det egentlig en sårbar situasjon? Du ljuger om livssituasjonen din for å fremstille deg selv som en taper, med vissheten om at du sannsynligvis blir dumpet, noe du blir. Det eneste du gjør da er jo å pakke deg selv inn i bobleplast, og å ufarliggjøre avvisningen du allerede så komme. Hadde du prøvd deg på dama uten noe tull, planlegging, skuespill eller tanker om å kun være "gal", DA hadde du satt deg i en sårbar situasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...