Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvordan er det egentlig en sårbar situasjon?

Det var ikke nødvendigvis en sårbar situasjon, men følte jeg var i flere andre sårbare situasjoner.

 

Du ljuger om livssituasjonen din for å fremstille deg selv som en taper, med vissheten om at du sannsynligvis blir dumpet, noe du blir. Det eneste du gjør da er jo å pakke deg selv inn i bobleplast, og å ufarliggjøre avvisningen du allerede så komme.

Ja, jeg ljuger, og ja jeg gir meg ut for noen andre enn den jeg er, noe som ikke er bra. Men fortsatt jævlig interessant (synes jeg) å teste ut :) .

 

Hadde du prøvd deg på dama uten noe tull, planlegging, skuespill eller tanker om å kun være "gal", DA hadde du satt deg i en sårbar situasjon.

Enig, jeg liker best å ikke ha noen planer når jeg "prøver" meg på damer, det er også da jeg føler jeg gjør det best. Nå skal det også sies jeg ikke hadde planlagt å lyve om negativt shit, er noe jeg kom på der og da, ikke at jeg vil si det er bra, men var fortsatt jævlig artig.

 

 

 

 

Gårsdagen: Var jævli artig :) . Var på et vors og møtte der en jente, jeg føler jeg har fucket det litt til med før, men interessant hvor annerledes hun oppførte seg nå. Jeg må virkelig bli bedre å ikke være redd for å åpne de jentene jeg allerede har blitt avvist av en gang for lenge siden.

 

Dog, en ganske rar greie som skjedde i går, det var en jente som dyttet til meg to ganger, når hun gikk forbi dansegulvet hvor jeg drev å danset. Jeg er 98% sikker på at jeg ikke snakket eller tok på henne, så var jævlig spesielt. Det var heller ikke en type "teasing dytt" eller "shit test dytt", var "onde" intensjoner, jaja.

 

Digger når man greier å slippe seg løs ute, er så jævlig artig :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par ting min oppmerksomhet har fanget opp i løpet av fredagen og lørdagen:

 

- Det er jævlig mye fete folk her i verden :) .

 

- Interessant å tenke seg at man kun eksisterer i 10 sekunder av gangen, selv om det ikke nødvendigvis er så bra det heller. Nå tror jeg ikke man kan gjøre det til en regel da jeg føler alt slutter å fungere så fort det blir en regel.

 

- Logikk og fakta er oppskrytt. Man kan alltids bruke logikk for å begrunne hvorfor noe er "slik". Og "fakta" må nesten aksepteres, selv om det ikke nødvendigvis er sant og man gjerne har bare deler av fakta som ikke fører til noe bra "syn" på "saken". Interessant, å i stedet for å la logikken begrense det man vil "tro" på, så bruker man logikken til å begrunne hvorfor det man vil "tro" på eksisterer.

 

- Skal man være villig til å nå de høyeste høyder, må man også være villig til å gå gjennom de dypeste daler.

 

- Så lenge man ikke freaker ut over at man bare sitter en plass alene, så er det heller ingen problem, og man trenger ikke nødvendigvis å komme ut av "state".

 

- De mest attraktive jentene er de artigste :) , eller kanskje de artigste jentene er de mest attraktive?

 

- Ærlighet fører til et roligere sinn.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Trenger råd fra forumets selverklærte sjekkeguruer:

 

De relativt få gangene jeg har hatt ONS, har det ikke vært noe problem å få blitt med jenta hjem når utestedet stenger. Sier bare type "Hvor skal du? Skal jeg følge deg hjem?" og det har funket fjell. Igår derimot, etter å ha pratet, danset og klina med ei jente, og alt ligger til rette for at jeg skal "følge henne hjem", sier hun til meg når vi er utenfor utestedet noe ala " du, jeg tror jeg drar hjem alene jeg / med vennina mi..." (som stod litt unna) "...er det greit?".

Hva skulle jeg sagt? Jeg sa jo ja det var greit, takket for en morsom kveld (var jo en veldig hyggelig og morsom kveld) og dro hjem alene.

Lenke til kommentar

Du kunne jo ha pushet på mer, med ting som "Vi tar bare en liten tur, er bare keen på et glass vann og slappe av litt. Må opp tidlig i morgen" etc. Bare kom med ting som høres fornuftig ut, ting som gir henne "lov" til å ha deg med hjem, slik at hun kan tenke "det bare skjedde" i ettertid. Det er heller ikke dumt å få henne litt bort fra venninnene før dere går, ellers kan det hende at hun "trekker" seg.

Lenke til kommentar

Trenger råd fra forumets selverklærte sjekkeguruer:

 

De relativt få gangene jeg har hatt ONS, har det ikke vært noe problem å få blitt med jenta hjem når utestedet stenger. Sier bare type "Hvor skal du? Skal jeg følge deg hjem?" og det har funket fjell. Igår derimot, etter å ha pratet, danset og klina med ei jente, og alt ligger til rette for at jeg skal "følge henne hjem", sier hun til meg når vi er utenfor utestedet noe ala " du, jeg tror jeg drar hjem alene jeg / med vennina mi..." (som stod litt unna) "...er det greit?".

Hva skulle jeg sagt? Jeg sa jo ja det var greit, takket for en morsom kveld (var jo en veldig hyggelig og morsom kveld) og dro hjem alene.

Venninner kan være tidenes største "cockblockere", og jenter vil ofte ikke ofre sitt vennskap for en natt med deg som mye mulig ikke fører til noe mer.

 

Ja, sjalusi er fucked up.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dog, en ganske rar greie som skjedde i går, det var en jente som dyttet til meg to ganger, når hun gikk forbi dansegulvet hvor jeg drev å danset. Jeg er 98% sikker på at jeg ikke snakket eller tok på henne, så var jævlig spesielt. Det var heller ikke en type "teasing dytt" eller "shit test dytt", var "onde" intensjoner, jaja.

Noen mennesker setter den bedritne personligheten sin på utstilling når de er på byen. Jeg vet ikke om det er alkoholen, omgivelsene eller begge deler, men det er de som tror at når de er ute kan de tillate seg hva det skal være. Holder meg langt borte fra sånne mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen mennesker setter den bedritne personligheten sin på utstilling når de er på byen. Jeg vet ikke om det er alkoholen, omgivelsene eller begge deler, men det er de som tror at når de er ute kan de tillate seg hva det skal være. Holder meg langt borte fra sånne mennesker.

Ja, heldigvis er hun ikke min søster :p .

 

Uh, I'm tryna learn something new

I'm tryna surround myself with people that inspire me

or at least inquire similar desires

to do what it T-A-K-E just to reach the T-O-P

I'm talking ideas, motivation

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vært syk hele uken, så blir en relativt edru tur på byen idag, får se hva hekkan vi greier å finne på :ph34r:

Great_success.jpg

 

Prøvde en ny måte for å lande hun jeg var ute etter, la alle korta på venninna, og så kom hun jeg ville ha sakte men sikkert krypende ^^

Lenke til kommentar

Var vitne til starten av en veldig innviklet sjekking i helga.

 

Det startet med at jeg dro ut sammen med fire venner, hvorav to jenter plassert høyt på utseendeskalaen. Vi ankommer utestedet relativt tidlig for å unngå kø og for få oss en plass å sitte. Etter en rutinemessig tur i baren, er vi alle godt plassert i en hjørnesofa. Ikke lenge etter kommer en fyr traskende med to glass og ei champagneflaske . Jentene i gruppa får hvert sitt glass, og får fortalt at det er fra en eller annen fyr i lokalet. Vi smiler litt av situasjonen, før vi fortsetter praten.

 

Etter en liten stund kommer en ny person bort og hilser på den ene av guttene i gjengen. Han blir sittende å prate litt med kompis nr.I en stund, før han til slutt hilser på kompis nr.II og meg, uten å i det hele tatt se på jentene i gruppen. Han spør om kompis I er interessert å stikke i baren for å kjøpe noe drikke, og begge blir borte. Mens han er borte kommer det en ny fyr(mulig det var samme) til bordet, setter fra seg ei champagnebøtte, og blir borte.

 

Etter noen drinker må kompis nr.II på toalettet, og mens han står og gjør det fornødne, overhører han en liten gjeng som snakker om "hvordan ting ligger an" og "om alt går etter planen". Han synes de likner på de som oppsøkte bordet vårt, men uten å tenke mer over det, returnerer han til oss.

 

Litt senere er ei av jentene ute og ser seg rundt, når hun blir møtt av to fyrer som introduserer seg som venner av kompis nr.I. De blir stående å snakke litt, før hun sier at hun skal tilbake til oss. Når hun kommer tilbake og forteller at hun nettopp møtte noen venner av kompis nr.I, finner vi fort ut at det ikke kan stemme

 

Etter dette gjorde noen omstendigheter(som jeg ikke kommer til å utdype) det tilnærmet umulig for sjekkerne å fortsette rutinen sin, og vi så heller ikke noe mer til dem.

 

 

Ler av situasjonen nå i ettertid, og ergrer meg over at jeg ikke fikk sett "neste trekk".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sitter her med "champis" selv (synes søte uekte er best ;)) og lurer litt på denne sjekkehistorien.. Var det egentligguttene eller jentene som ble sjekket opp,, nesten? tihi :p

Lurte på det samme selv :hmm:

Ekte champagne er best, EOD. :D

Lenke til kommentar

 

Hørtes en smule desperat ut.

 

Etter de hadde sendt den første champagneflaska, kunne de ha åpnet der. Alt det andre etterpå, var bare unødvendig. Jentene forstår jo hva som hva som foregår, og klarer å se sammenhengen (som oftest). Fordi om de kanskje ikke gir uttrykk for det, hele tiden.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...