Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I en litt kinkig situasjon.

Fått (seksuell) interesse for kompisen til eks'en min, men ut av respekt for han, burde jeg enten holde meg unna, eller vente en god stund.

 

Frister utrolig mye å ta det til neste level med han på neste fest vi møtes. Men det hadde vært så dårlig gjort. Bittersøtt.

 

Hva sier dere til denne etiske problemstillingen?

 

Anonym poster: 2842e2183774fac73520a6cc27c17faf Anonym poster: 2842e2183774fac73520a6cc27c17faf Anonym poster: 2842e2183774fac73520a6cc27c17faf

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ønsket meg litt bedre dametekke og har begynt å gløtte litt på dette med sjekking og slikt. Det er jo en jungel uten like, så lurte på om noen kunne hjulpet meg i riktig retning til hvordan man skal gå frem. Jeg er oppegående sosial, så det er sagt, men kunne gjerne finpusset dametekket i prosessen med å finne konemmaterialet.

 

Sjekking og slikt er ikke tema kompisgjengen, så har liksom ingen å diskutere dette med. Holder forsåvidt til i Trondheim om noen vil dra meg med!

Lenke til kommentar

Var ute med Nittut i dag. Slikka en jente på do. Det var skikkelig rave. Vet ikke om Nittut koste seg i kveld. Fikk med en dame opp til meg, men hun stakk av. lol

 

Koste meg som faen. Men var bedre på Fredagen. Da var det +2 og godstemning. Lørdagen ble brukt mye til å wingmane min kompis som feiret bursdag (grunnen til at jeg dro til trondheim) og det med god suksess! (Grunnen til at vi kom til deg for å hente spriten vår så sent ^^)

 

Trondheim må jeg si er en veldig fin by. Lett med logistikk der da de fleste er studenter og bor i nærheten av klubbene / kjenner noen som kjører. Selv hadde jeg hotell 200 meter fra de beste utestedene og nøt sterkt av den frukten på Fredagen ;)

 

Takk for en fin kveld Log, vi får gjøre det igjen neste gang jeg farer opp. Har tenkt å spare på de fra fredagen til senere anledninger ;)

 

Jeg skulle gjerne ønsket meg litt bedre dametekke og har begynt å gløtte litt på dette med sjekking og slikt. Det er jo en jungel uten like, så lurte på om noen kunne hjulpet meg i riktig retning til hvordan man skal gå frem. Jeg er oppegående sosial, så det er sagt, men kunne gjerne finpusset dametekket i prosessen med å finne konemmaterialet.

 

Sjekking og slikt er ikke tema kompisgjengen, så har liksom ingen å diskutere dette med. Holder forsåvidt til i Trondheim om noen vil dra meg med!

 

reddit.com/r/seduction har en fin mengde med materiale (se i sidebaren). Ellers er det veldig smart å lese ebooken fra girlschase.com, den har en del gode tips ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Digger turer utenbys for å bytte "jaktmark" :-)

Pleier å ta en del av de i løpet av et år, ofte bare til Haugesund (en time og 2 i bil), hotell er jo selvfølgelig obligatorisk.

Blir nok noen Oslo-turer og etterhvert, men har drøyet det selv om jeg har vært invitert 4-5 ganger, pga. jeg "kun" er 21.

Lenke til kommentar

Morsomt at jo mindre innsats jeg gjør om dagen jo lettere blir det. Jeg har bare kost meg når jeg har vært på byen de siste par ukene og de jentene som har blitt med meg hjem har approcha meg, ikke omvendt. Det er blitt ganske klart at om man har det genuint bra merker folk det, og motsatt, folk legger merke til at du ikke er helt på topp. Det oser desperasjon når gutta forsøker å dra jenter, men klarer samtidig ikke å gi et oppriktig smil.

 

Eller kanskje det bare er den jævla fete nye skjorta mi som gir meg det lille ekstra om dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Denne helgen hadde jeg tidens verste wingwoman, hun hooka meg opp med venninner som hadde type (fordi hun jeg kjente mente at de måtte komme seg ut av forholdene), 2 dager på rad.

Lenke til kommentar

Hm. Når du er inne på damer med type, er det generelt no-no å prøve seg på disse? Opplevde på fredag at jeg fikk trusler om juling hvis jeg ikke sluttet å snakke med ei (typen kom inn i mellom etter at jeg tok på henne). Prøvde å avvæpnet situasjon med å si at jeg bare var en venn, dama var med på det, men typen var tydeligvis veldig lite villig til å la meg snakke videre med henne så jeg stakk for min egen sikkerhet. Lite behagelig. Det er for mange dudes som ser på dama som en eiendel som ikke kan ta egne beslutninger. Noen tips her til hva som kan fungere som bedre avvæpning?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For min del er det no-go, uansett hvor villig dama er til å være utro, det har med respekt for min egen helse og faktisk for typen, selv om jeg ikke har peiling hvem det er.

Trenger ikke alltid å tenke med pikken, og det finnes nok av single damer der ute :)

 

I ditt tilfellet hadde jeg stukket jeg og, mye idioter der ute som blir latterlig fort sjalu.

Lenke til kommentar

Det er helt klart en del karer der ute som er litt for eiersyke og sjalu når det gjelder hvem dama deres prater med, men jeg hadde aldri prøvd meg på en dame jeg visste eller fikk vite at er i ett forhold. Det vitner bare om råtten moral om du aktivt prøver deg på damer i forhold. Om dama tar insj, og ikke er veldig beruset er det jo noe litt annet, da det ofte kan vitne om ett dårlig forhold som uansett hadde hatt godt av å avsluttes, men fortsatt i en moralsk gråsone, om ikke noe annet.

Ikke at jeg synes det er greit å være utro på noen som helst måte, men det er viktig å tenke at det finnes nyanser i verden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om dama tar insj, og ikke er veldig beruset er det jo noe litt annet, da det ofte kan vitne om ett dårlig forhold som uansett hadde hatt godt av å avsluttes, men fortsatt i en moralsk gråsone, om ikke noe annet.

Ikke at jeg synes det er greit å være utro på noen som helst måte, men det er viktig å tenke at det finnes nyanser i verden..

Jo, men hvor lett er det for å vite at forholdet er dårlig? Et forhold er et forhold, om det er bra eller dårlig gidder som regel ikke jeg å ta stilling til :)

Lenke til kommentar

Hm. Når du er inne på damer med type, er det generelt no-no å prøve seg på disse? Opplevde på fredag at jeg fikk trusler om juling hvis jeg ikke sluttet å snakke med ei (typen kom inn i mellom etter at jeg tok på henne). Prøvde å avvæpnet situasjon med å si at jeg bare var en venn, dama var med på det, men typen var tydeligvis veldig lite villig til å la meg snakke videre med henne så jeg stakk for min egen sikkerhet. Lite behagelig. Det er for mange dudes som ser på dama som en eiendel som ikke kan ta egne beslutninger. Noen tips her til hva som kan fungere som bedre avvæpning?

Morsom vinkling. Akkurat der levde du opp til første del av nicket ditt. Selvfølgelig vil en mann forsvare reviret sitt. Blir ikke eiesyk av den grunn.

 

Mitt tips: Ikke sjekk opp dame som har typen i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...