Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Regner med at nittutt går rundt med kuken ut av buksen for å signalisere hvor kåt han er, heheeh

edit: på utestedet i kveld, vel å merke

 

EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen

Endret av logaritmemannen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at nittutt går rundt med kuken ut av buksen for å signalisere hvor kåt han er, heheeh

edit: på utestedet i kveld, vel å merke

 

EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen

Cocaine?

Lenke til kommentar

Heller litt rennende nese som følge av forkjølelse

Ah. Jeg har også litt snørr i nesa, så driver hele tiden og tar over et nesebor mens jeg sniffer hardt. Bruker ofte å tenke hvordan det kan misforstås med at jeg kan ha tatt noe drugs, da folk ofte tror jeg er på et eller annet selv om jeg egentlig er ganske edru.

Lenke til kommentar

EDIT: Fy faen, hadde den verste kvelden noen sinne. Var på utested og skulle snyte nesen min. Plutselig fosser det blod ut. Spruter over jakken min og skjerfet mitt. Står 15 min inne i doen og prøver å stoppe blodet, til ingen nytte. Løper hjem så fort jeg greier mens blodet fortsatt renner ut. Fyller papir etter papir med blod. Er helt blodig i trynet. Fy faen

 

Åh, akkurat det skjedde meg meg også :S Utrolig pinlig.. Har lært at jeg skal snyte meg forsiktig fra nå av...

 

Glemte å skrive: Og slutte å tro at gutter bryr seg bare fordi de sier det.. Dingsen mellom beina oversyrer visst for mange av dem...

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Hvordan takler dere en ONS dagen etterpå? Er jeg borte drar jeg så tidlig som mulig, men jeg foretrekker å sove hjemme og det er det ikke særlig kult å komme opp med løgn om en avtale fordi jenta ikke vil dra. Mulig jeg bare er litt kynisk, men jeg ser ikke noe særlig poeng i å skulle bruke nevneverdig mer tid sammen om det var åpenbart at det ikke var annet enn en ONS. Er litt redd noen ikke forstår at det bare var et engangstilfelle og da er det lite kult å stresse henne ut døra. Har begynt å si at jeg skal bort, hoppe i dusjen og forvente at hun er klar når jeg er ferdig. Noen bedre måte å gjøre det på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...