Niki25 Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Hei.. Er symjet en bra scooter eller er det noe dritt som man alltid må skru på ?
Niki25 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Hei.. Er symjet en bra scooter eller er det noe dritt som man alltid må skru på ? 8912323[/snapback] Ingen som vet om dem er bra? hmm
Lefse Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Hm, er ikke Sym koreansk? Sikkert helt greie de. Jeg kan hvertfall anbefale Piaggio, hadde en piaggio Zip før jeg fikk bil og billappen. Er stort sett bare å fore de med bensin og olje og skifte slitedeler innimellom, så tikker og går de trofast. Totaktsutgaven er det sånn tålig futt i "butikk-original" også.
Evil-Duck Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 kjøreskolen bruker SYM å 70% av scooteren her ute er SYM å det er ca ingen problemer med de så er nok knallgode de , men lite trimm muligheter da.
Bearar Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hm, er ikke Sym koreansk? Sikkert helt greie de. Jeg kan hvertfall anbefale Piaggio, hadde en piaggio Zip før jeg fikk bil og billappen. Er stort sett bare å fore de med bensin og olje og skifte slitedeler innimellom, så tikker og går de trofast. Totaktsutgaven er det sånn tålig futt i "butikk-original" også. 8931475[/snapback] Men så er jo ikke Piaggio koreansk da, men Italiensk.
knarken Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 sym jet er jo blant de beste du kan kjøpe av scooter..de enaste e at det er litt lite trimm muligheter, ellers so er den stilig og går konge bra orginalt.
fytech Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hei.. Er symjet en bra scooter eller er det noe dritt som man alltid må skru på ? SYM er et bra merke, altså det er kvalitet fra topp til tå. SYM kan også sammenlignes med merker som Aprilia og Yamaha osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå