Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er sym jet en bra scooter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.. Er symjet en bra scooter eller er det noe dritt som man alltid må skru på ?

8912323[/snapback]

Ingen som vet om dem er bra?

hmm

Skrevet

Hm, er ikke Sym koreansk? Sikkert helt greie de. Jeg kan hvertfall anbefale Piaggio, hadde en piaggio Zip før jeg fikk bil og billappen. Er stort sett bare å fore de med bensin og olje og skifte slitedeler innimellom, så tikker og går de trofast. Totaktsutgaven er det sånn tålig futt i "butikk-original" også.

Skrevet
Hm, er ikke Sym koreansk? Sikkert helt greie de. Jeg kan hvertfall anbefale Piaggio, hadde en piaggio Zip før jeg fikk bil og billappen. Er stort sett bare å fore de med bensin og olje og skifte slitedeler innimellom, så tikker og går de trofast. Totaktsutgaven er det sånn tålig futt i "butikk-original" også.

8931475[/snapback]

Men så er jo ikke Piaggio koreansk da, men Italiensk.

• 10 måneder senere...
Skrevet

sym jet er jo blant de beste du kan kjøpe av scooter..de enaste e at det er litt lite trimm muligheter, ellers so er den stilig og går konge bra orginalt.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei.. Er symjet en bra scooter eller er det noe dritt som man alltid må skru på ?

SYM er et bra merke, altså det er kvalitet fra topp til tå. SYM kan også sammenlignes med merker som Aprilia og Yamaha osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...