Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i alle fall gjøre noen få oppdrag først, og så dra ut og se meg om. Leke meg og prøve ut alt det nye! Drikke meg full, dra på strippebar, spille dart, få snuten etter meg, henge meg fast på biler og suse gjennom gatene i min splitter nye bil :)

Skrevet
Jeg skal prøve å få tak i et helikopter asap, og lande på empire state. (eller hvilken det nå er som er høyest.)

Der har jeg vært! :D Herlig når man kjenner seg igjen på noen av bildene. Håper det er ganske nøyaktig med bygninger og slikt som det virkelig er der borte og ikke bare de mest "kjente" tinga. Isåfall skal jeg dra ned til slektningene mine å skyte litt utfor huset :D :D :p

En kar som har prøvd det fortalte at da han tok seg en helikoptertur over LC, så fant han sin gamle leilighet, og han ble sjokkert over hvor nøyaktig gjengitt gaten og leiligheten hans var. Husker dessverre ikke hvor jeg leste dette. Rockstar har selv sagt at de på ingen måte har hatt intensjoner om å gjengi NY til minste detalj, men de har dog gjengitt og kopiert (iallfall på en nogenlunde nøyaktig måte) flere gater og bygninger, og har jobbet mye med flyfoto, tegninger av bygninger, etc. Det er flere detaljer i det spillet her enn folk aner.

Skrevet (endret)
Jeg skal prøve å få tak i et helikopter asap, og lande på empire state. (eller hvilken det nå er som er høyest.)

Der har jeg vært! :D Herlig når man kjenner seg igjen på noen av bildene. Håper det er ganske nøyaktig med bygninger og slikt som det virkelig er der borte og ikke bare de mest "kjente" tinga. Isåfall skal jeg dra ned til slektningene mine å skyte litt utfor huset :D :D :p

En kar som har prøvd det fortalte at da han tok seg en helikoptertur over LC, så fant han sin gamle leilighet, og han ble sjokkert over hvor nøyaktig gjengitt gaten og leiligheten hans var. Husker dessverre ikke hvor jeg leste dette. Rockstar har selv sagt at de på ingen måte har hatt intensjoner om å gjengi NY til minste detalj, men de har dog gjengitt og kopiert (iallfall på en nogenlunde nøyaktig måte) flere gater og bygninger, og har jobbet mye med flyfoto, tegninger av bygninger, etc. Det er flere detaljer i det spillet her enn folk aner.

Bare helt nydelig da! Håper ikke det er like vanskelig å finne en parkeringsplass som det er i virkeligheten :p

(Folk skyter hverandre for en parkeringsplass der borte! Det skal jeg også gjøre :D )

Endret av HighlineDSG
Skrevet
Dette blir sykt. Nå skal jeg ta å lese den her !

Bortkastet tid, imo. Tilogmed jeg kunne ha skrevet den der, etter å ha lest previewsene hos f.eks IGN.

Skrevet

Håper dem har tatt med de fagsa på rulleskøyter fra GTA: VC.

Kunne blitt interessant med den nye fysikkmotoren.

Servere en kule i legg-høyde og se stakkaren smelle inn i kjørefeltet i stor hastighet.

Åh, dette blir fett! :evil:

Skrevet

Det blir en god del sightseeing og råning før jeg gyver løs på de første oppdraga i alle fall. Man må jo gjøre seg kjent med byen. ;)

Skrevet
Ditto. Har det på ingen måte travelt med å bli ferdig med spillet. :p

Samme her! Noe av det morsomste i GTA spillene er jo når man bare går rundt i byen uten mål og mening og oppdager morsomme ting og tilfeldige hendelser :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Gawd, gimme some new stuff ;[

Er inne her hver halvtime for å sjekke etter ingameshit vettu ^^

*NERD*

Skrevet

Kommer til å gjøre de første oppdragene som man alltid gjør i GTA spillene. Deretter når jeg har skaffet meg en saveplass osv, så skal jeg begynne å utforske litt. Teste forskjellige biler, slå ned litt folk og teste den nye fysikkmotoren, og evt nye ting. Men har ikke noe hastverk, vil nyte spillet så lenge som mulig, derfor porsjonerer jeg ut alt det råe. :)

Skrevet

noen som vet om butikker vil holde åpent over midnatt for å kunne levere GTA?! eller har GTA mistet den kultstatusen?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...