Kennet_H Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hadde ikke trodd de skulle slutte med wanted rating. Men mente spesefik og ha lest at de skulle gå bort fra stjernene
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Det er fortsatt stjerner, men det som er nytt er at politiet vet bare at du er innenfor en radius på så og så mange km, så du ser på kartet hvor stort område politiet kommer til å se etter deg. Hvis du kommer deg ut av dette området uten at politet ser deg forlate det, så har ikke politiet peiling på hvor du er. Så da går det en stund, og du mister alle stjernene. Men hvis du har politiet etter deg og du greier ikke å miste de, så blir deres radius større. Så når man får politiet etter seg så gjelder det å få politiet ute av syne så fort som mulig, og forlate det området man har vært i. Det er fortsatt stjerner, men det som er nytt er at politiet vet bare at du er innenfor en radius på så og så mange km, så du ser på kartet hvor stort område politiet kommer til å se etter deg. Hvis du kommer deg ut av dette området uten at politet ser deg forlate det, så har ikke politiet peiling på hvor du er. Så da går det en stund, og du mister alle stjernene. Men hvis du har politiet etter deg og du greier ikke å miste de, så blir deres radius større. Så når man får politiet etter seg så gjelder det å få politiet ute av syne så fort som mulig, og forlate det området man har vært i.
Aleks Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Blir kanskje litt vanskelig og komme ut av det omerådet uten at politiet ser deg om du har et politihelikopter etter deg da, med mindre du har en bazooka på lage
Korka Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg håper virkelig bare at det blir noen som lager en drifte server jeg
Laland Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Tror det nye wanted-systemet kan bli kjempegøy jeg! Det å overleve med 6 stjerner var aldri aktuelt før, nå blir det noe å jobbe for!
kilik Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Mulig det har blitt nevnt før, men Elkjøp selger GTA IV Special Edition til 899 kroner.
kilik Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Personlig synes jeg det er vel dyrt, men så er det egentlig bare den boka jeg har lyst på. Et alternativ er å bestille den fra Amazon.com til ca. 450 kroner + toll/frakt.
thomassit0 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Mulig det har blitt nevnt før, men Elkjøp selger GTA IV Special Edition til 899 kroner. Her er store bilder med det som følger med. http://www.xbox360fanboy.com/photos/gtaiv-special-edition/
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Steike. Har sett etter Special Edition lenge nå, men har ikke sett noen som har det. Så jeg bestilte det på flekken hos lefdal. Gratis frakt der . Bestilte det til PS3 selv om jeg har xbox 360.
mamama Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Steike. Har sett etter Special Edition lenge nå, men har ikke sett noen som har det. Så jeg bestilte det på flekken hos lefdal. Gratis frakt der . Bestilte det til PS3 selv om jeg har xbox 360. Haha hvorfor det? Koster jo like mye til den hvite boksen.
Henry9 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Eksklusivt «GTA IV»-innhold til PS3 (PlayStation 3)Ifølge PSW vil PS3 få eksklusivt nedlastbart innhold til Home. Det har lenge vært kjent at Xbox 360-versjonen av «GTA IV» vil få to eksklusive nedlastbar episoder fra Xbox Live. Skal vi tro det amerikanske bladet PSW (PlayStation World Magazine) vil også PlayStation 3 få eksklusivt innhold - ikke i form av episoder men tilbehør til Home. «GTA IV» vil nemlig få stor støtte for Home. Man vil kunne bevege seg rundt i Home og se Rockstar- og «GTA IV»-reklame. Man vil kunne utstyre sin karakter med t-skjorter, caps og jakker med Rockstar-logo på. Belønninger du oppnår i spillet vil du kunne pynte hjemmet ditt i Home med. Som for eksempel plakat av Niko, en av karakterene i «GTA IV». Dypere system Sony har lenge sagt at de vil ha et dypere belønningssystem enn kun poeng, slik Xbox 360 har det med achievements og gamerscore. Sony har sagt at de vil at man skal kunne bruke de belønningene man får. Og dette kan vel ikke bety noe annet enn at Sony har et meget spennende belønningssystem på gang. Det å kunne pynte rommet sitt med belønninger mottat i spill høres ut som en kjempespennende idé. Til slutt nevner PSW noen fakta som er avslørt om spillet. Alle fotgjengere har over 1000 linjer med dialog. Til nå er 60 kjøretøy blitt avlørt - det inkluderer biler, lastebiler, helikoptere, motorsykler og båter. 12 sentrale karakterer har blitt avslørt. Bilde av artikkelen kan du se her. Mulig det har blitt nevnt før, men Elkjøp selger GTA IV Special Edition til 899 kroner. Her er store bilder med det som følger med. http://www.xbox360fanboy.com/photos/gtaiv-special-edition/ Hva er greia med det? Det er jo lite vits å ha det der! Jeg skal vertfall ikke kjøpe den.. Endret 31. mars 2008 av Henry9
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Steike. Har sett etter Special Edition lenge nå, men har ikke sett noen som har det. Så jeg bestilte det på flekken hos lefdal. Gratis frakt der . Bestilte det til PS3 selv om jeg har xbox 360. Haha hvorfor det? Koster jo like mye til den hvite boksen. Har vel med at jeg alltid har spillt GTA på Playstation, så er vant med det. I tillegg bråker 360`en min en del mer enn PS3`en min, den klikker mye oftere enn PS3`en pga at den blir for varm, og det skal ikke så mye til for å få riper i cd`en på xbox. (hos meg ivertfall). Endret 31. mars 2008 av nouse4aname
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Er det enda folk som ikke kjøper spill til 360 bare fordi den bråker? Litt av ett kriterium å raske opp att maskinen lager lyd. Skru lyden opp så slutt og syt! Vet att 360 bråker men når jeg har kun ett høytalersett til 1300kr og overdøver bare på middels volum Dette spillet er kjøpt til 360 og careless att 360 bråker.. For meg så er den stille nok Endret 31. mars 2008 av Toman85
thomassit0 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Eksklusivt «GTA IV»-innhold til PS3 (PlayStation 3)Ifølge PSW vil PS3 få eksklusivt nedlastbart innhold til Home. Det har lenge vært kjent at Xbox 360-versjonen av «GTA IV» vil få to eksklusive nedlastbar episoder fra Xbox Live. Skal vi tro det amerikanske bladet PSW (PlayStation World Magazine) vil også PlayStation 3 få eksklusivt innhold - ikke i form av episoder men tilbehør til Home. «GTA IV» vil nemlig få stor støtte for Home. Man vil kunne bevege seg rundt i Home og se Rockstar- og «GTA IV»-reklame. Man vil kunne utstyre sin karakter med t-skjorter, caps og jakker med Rockstar-logo på. Belønninger du oppnår i spillet vil du kunne pynte hjemmet ditt i Home med. Som for eksempel plakat av Niko, en av karakterene i «GTA IV». Dypere system Sony har lenge sagt at de vil ha et dypere belønningssystem enn kun poeng, slik Xbox 360 har det med achievements og gamerscore. Sony har sagt at de vil at man skal kunne bruke de belønningene man får. Og dette kan vel ikke bety noe annet enn at Sony har et meget spennende belønningssystem på gang. Det å kunne pynte rommet sitt med belønninger mottat i spill høres ut som en kjempespennende idé. Til slutt nevner PSW noen fakta som er avslørt om spillet. Alle fotgjengere har over 1000 linjer med dialog. Til nå er 60 kjøretøy blitt avlørt - det inkluderer biler, lastebiler, helikoptere, motorsykler og båter. 12 sentrale karakterer har blitt avslørt. Bilde av artikkelen kan du se her. Mulig det har blitt nevnt før, men Elkjøp selger GTA IV Special Edition til 899 kroner. Her er store bilder med det som følger med. http://www.xbox360fanboy.com/photos/gtaiv-special-edition/ Hva er greia med det? Det er jo lite vits å ha det der! Jeg skal vertfall ikke kjøpe den.. Greia med det er at R* liker $$$.
Thespaniard Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Når vil GTAIV gå gold? Er det annonsert en dato for dette?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Når vil GTAIV gå gold? Er det annonsert en dato for dette? rimelig snart eller så begynner de å få dårlig tid..
vStyle Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Hadde ikke trodd de skulle slutte med wanted rating. Men mente spesefik og ha lest at de skulle gå bort fra stjernene Wanted-stjernene er jo noe av det mest elementære i GTA-serien!
Mountain Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 http://www.gta4.net/news/4046/gta4-hud-revealed/ Endelig in-game screens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå