Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Holdt på med Manhunt achievementen, hvor man skal drepe alle "Most Wanted" som er oppført på politi-computeren. Jeg har nå drept alle som står der, men jeg fikk ikke noen achievement :( WTF? Noen som vet hva dette kommer av?

Tre forskjellige lister, altså en liste per øy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg nå???

 

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Har drept han fyren (han jeg kunne bestemme om jeg ville drepe eller ikke) Hva nå? Ikke no sted å gå
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

hvilken fyr? det ringer sikkert noen plutselig eller sjekk e-post-

Lenke til kommentar
Tre forskjellige lister, altså en liste per øy :)

 

Oh snap! Da får jeg fortsette i morra da ^^

 

Forresten, leste at man kan bruke "Call for backup" som hjelp, men jeg får det ikke til. Noen som kan forklare det? Eller er det bare ikke meningen å bruke backup når man skal ta most wanted?

Når du bruker denne funksjonen kjem det ein politibil til åstaden der du er innanfor ganske kort tid. Har fungert alle gangene eg har prøvd. Ikkje noko funksjon eg har brukt mykje. Den fungerer alltid, også når du ikkje er ute etter most wanted.

Lenke til kommentar
Hva skal jeg nå???

 

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Har drept han fyren (han jeg kunne bestemme om jeg ville drepe eller ikke) Hva nå? Ikke no sted å gå
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

hvilken fyr? det ringer sikkert noen plutselig eller sjekk e-post-

 

Han fyren i slutten av spillet.

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig med story i løpet av 20 timer eller noe jeg :) Men hvis jeg failet et mission, så loada jeg, så jeg ikke brukte masse unødvendig tid. Jeg dreiv heller ikke å cruisa rundt uten å loade tilbake til rett etter forrige mission. Ville ikke gå glipp av "Liberty City Minute" :p Og når jeg skulle bare kødde rundt osv, så plukket jeg bare opp mobilen og valgte "Free Mode" under Multiplayer :D

Når jeg var ferdig med storyen, så hadde jeg gjort 62% eller noe, nå har jeg gjort 77% eller noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...