Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! lurer på hvor man får hatter eller briller på singelplayer har sjekka alle butikkene.. noen som vet?

 

 

Alt jeg har av hatter/briller er masken fra bankranet

Russian shop, den første butikken. Der har de en type solbrille, en vanlig brille og to festlige hatter.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Hei! lurer på hvor man får hatter eller briller på singelplayer har sjekka alle butikkene.. noen som vet?

 

 

Alt jeg har av hatter/briller er masken fra bankranet

Russian shop, den første butikken. Der har de en type solbrille, en vanlig brille og to festlige hatter.

 

Meh.. falt ikke i smak :p tenkte litt på oddjob hat og kullsvarte solbriller jeg :cool:

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan man overfører saves fra en PS3 til en annen?

 

Prøvde med USB-stick, og fikk lastet det over. GTA klarer ikke å finne den, though.

 

Kan det ha noe å gjøre med at savegamet er fra EU-versjonen, mens jeg spiller US-versjon?

 

Forøvrig fra en 60GB EU til en 40GB US.

Lenke til kommentar

Fader begynner å bli mektig lei å leite etter sånne folk som står rundt i byen med småoppdrag nå. De står jo så og si aldri der de skal stå, bare heldig om jeg kommer på et tidspunkt der de faktisk står der. Synes de kunne stått på plassene sine hele tida, skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan man overfører saves fra en PS3 til en annen?

 

Prøvde med USB-stick, og fikk lastet det over. GTA klarer ikke å finne den, though.

 

Kan det ha noe å gjøre med at savegamet er fra EU-versjonen, mens jeg spiller US-versjon?

 

Forøvrig fra en 60GB EU til en 40GB US.

du får prøve nåt av det gjenget på denne tråden fåreslår https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11025712

men det skal sies at æ ikke har fådd dette til.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Fader begynner å bli mektig lei å leite etter sånne folk som står rundt i byen med småoppdrag nå. De står jo så og si aldri der de skal stå, bare heldig om jeg kommer på et tidspunkt der de faktisk står der. Synes de kunne stått på plassene sine hele tida, skikkelig irriterende.

Bruk guiden på http://www.xbox360achievements.org

 

Der står det forklart nøyaktig kvar alle er og når på døgnet dei er der.

Lenke til kommentar
Fader begynner å bli mektig lei å leite etter sånne folk som står rundt i byen med småoppdrag nå. De står jo så og si aldri der de skal stå, bare heldig om jeg kommer på et tidspunkt der de faktisk står der. Synes de kunne stått på plassene sine hele tida, skikkelig irriterende.

Bruk guiden på http://www.xbox360achievements.org

 

Der står det forklart nøyaktig kvar alle er og når på døgnet dei er der.

Bruker den så klart, men er ikke akkurat alt som stemmer her. For eksempel nr. 12 står det at skal spawne med en gang etter at man møter på han første gangen, bare rett borti gata, men det har ikke skjedd. Nr. 2 har jeg ikke funnet heller i tillegg til flere andre.

Lenke til kommentar

Morsom og irriterende episode:

 

Jeg liker å ha en politibil stående på parkeringsplassen min, fordi hvis jeg bare skal cruise litt er det greit med sirene osv. En gang jeg kom til safehouse derimot var det en politimann som syntes det var en dårlig idé. Han var tydeligvis en patruljeredne politimann og hadde nettopp arrester en kar, sikkert langer eller no, siden han var politi og så en politibil tenkte han sikkert at han bare kunne ta den. Altså en politimann stjal bilen min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...