Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Du kjører bort til ei hore, tuter med hornet, ho går inn i bilen. Nico seier han må kjøre til ein litt meir privat plass (smug eller liknande). Der kan du velge mellom tre tenester.

 

Om du tuter på ei dame og ho byrjar å springe eller gå vekk er det ikkje ei hore. Du ser det med ein gang at det er riktig når du først finn ei.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert spurt om før, men..

 

Hvordan.. uhm, funker horene? Hva skal man gjøre? :p Hadde vært morsomt å teste.

 

(Må nevne at jeg kun har spilt i fire timer, er på første øya og har nettopp drept...

Vlad

 

Er omtrent på samme sted som deg.. Siste oppdraget jeg har gjort heter "Do You Have Protection?" hvor du skal

Kjøre Dimitri til Sex Shopen, skyte en dude i leggen, dra til våpensjappa og få en Micro SMG.. GRATIS! Yeah.. ;)

 

 

Deilig å ha (nesten) heeeeeeeeele spillet foran seg.. :dribble:

 

EDIT: Mulig det er jeg som er helt dum, men jeg finner ingen "Ringe"-knapp på telefonen. Hvis jeg feks taster 911, hva skal jeg så trykke på for å ringe..? :hmm:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Velg den grønne knappen på telefone, via numpad.

 

Eh.. nå er jeg ikke helt med.. For meg virker det som om den grønne knappen og "1"-tasten ligger på samme tast. Dvs, det er en firkantet tast øverst til venstre på mobilen, den øverste delen av den er grønn, mens det står et "1"-tall nederst. Når jeg trykker på denne tasten ringer den ikke, det blir bare føyet et "1"-tall til nummeret..

 

EDIT: Btw, vi snakker PS3...

 

 

EDIT2: Fikk det til nå..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

10 biler fra Brucie på mail.

 

Trodde jeg hadde tatt alle Most wanted-missions, men det var tydeligvis forskjellige folk på hver øy. Fikk litt lyst til å skyte duer, også er det disse forbanna racene til Brucie og stunt jumps. Må man bruke motorsykkel på noen av hoppene?

Lenke til kommentar
Mektig stolt over transporten min, nå.

Infernus

Banshee

Turismo

Sultan

Comet

NRG 900

Super GT

Coquette

 

Slå den :)

Jeg har ikke akkurat gått for å ha alle bilene i en kolleksjon (du mente vel forresten Sultan RS i listen), men du skal ha for å ikke ødelegge sjansene man får når kriminelle og andre har unike biler som man sjeldent finner, som Super GT (fra et par kriminelle som døde) og Infernus. Det som for meg er litt merkelig nå om dagen, er at Comet sjeldent dukker opp. Coquette er vel temmelig decent.

 

Nå som du er i farten, gir jeg deg utfordringen å finne alle de forskjellige versjonene av hver bil :) (Ferrariene varierer med litt annerledes luftinntak på karosseriet over bakhjulene, osv.)

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Er det en mulighet for å bare gå rundt i byen, utforske, plage folk osv uten oppdrag? En free mode der man går alene på multiplayer eller noe sånt? Har bare holdt meg til singleplayer hittil. Skulle gjerne spilt en modus uten oppdrag, men man kunne gå rundt overalt og.. drepe folk :p

Lenke til kommentar
Er det en mulighet for å bare gå rundt i byen, utforske, plage folk osv uten oppdrag? En free mode der man går alene på multiplayer eller noe sånt? Har bare holdt meg til singleplayer hittil. Skulle gjerne spilt en modus uten oppdrag, men man kunne gå rundt overalt og.. drepe folk :p

Slå på Sleep Mode på telefonen så får du ikkje telefonar om oppdrag, folk som vil gå på bowling osv. Då kan du herje så mykje du vil utan å bli forstyrra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...