Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte du kan se hvilke oppdrag du har gjort? (Med navn)

 

Hadde tenkt å registrere fremgangen min her, men det blir litt vanskelig når jeg har kommet 18,14 % ut i spillet og ikke husker navnene på alle oppdragene jeg har gjort og ikke gjort..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noen måte du kan se hvilke oppdrag du har gjort? (Med navn)

 

Hadde tenkt å registrere fremgangen min her, men det blir litt vanskelig når jeg har kommet 18,14 % ut i spillet og ikke husker navnene på alle oppdragene jeg har gjort og ikke gjort..

Du er iallefall ikkje langt unna det siste oppdraget, finn det og huk av alle fram til det.

 

Zeph.jpg

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Finnes det noen måte du kan se hvilke oppdrag du har gjort? (Med navn)

 

Hadde tenkt å registrere fremgangen min her, men det blir litt vanskelig når jeg har kommet 18,14 % ut i spillet og ikke husker navnene på alle oppdragene jeg har gjort og ikke gjort..

Du er iallefall ikkje langt unna det siste oppdraget, finn det og huk av alle fram til det.

 

Zeph.jpg

 

:w00t:

 

 

Jo, jeg er nok ganske langt unna det siste oppdraget.

Lenke til kommentar

Hehe, litt dårleg formulert ja. Det siste oppdraget du tok blir navnet på fila når du lagrer, finn det oppdraget og huk av alle fram til og med det oppdraget. På den sida står det noko lunde i kronologisk rekkefølge. Du kan ta ein del oppdrag om kvarandre sidan ein kan ta oppdrag frå fleire samtidig, men det blir circa riktig.

Lenke til kommentar
Hehe, litt dårleg formulert ja. Det siste oppdraget du tok blir navnet på fila når du lagrer, finn det oppdraget og huk av alle fram til og med det oppdraget. På den sida står det noko lunde i kronologisk rekkefølge. Du kan ta ein del oppdrag om kvarandre sidan ein kan ta oppdrag frå fleire samtidig, men det blir circa riktig.

 

Å ja, sånn ment.

 

Vet at de står sånn noenlunde i kronologisk rekkefølge, men det er noen midt inni min rekke av fullførte oppdrag som jeg vet jeg ikke har gjort. Når jeg har krysset av på alt jeg tror jeg har fullført i spillet, stemmer ikke prosentene helt med det jeg får oppgitt i spillet, så det hadde vært fint om det fantes en måte å se navnene på dine fullførte missinons..

Lenke til kommentar

Kul video, og kul musikk :) Men kommentarene der var de aller festligste....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Xbox is 1337 for all of u ps3 fags out there the onli good game is metal gear xbox is wayyyyyyyy better than evrything GRAPHICS AND GAMEPLAY THE GAMES R WAY BETTER GEARS AND HALO3 AND THE XBOX IS FOR EVERYONE NOT RICH MOTHER FUCKERS
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye penger jeg har brukt på å ringe sykebil... Hadde over 700 000, men nå er jeg nede i litt over 600 000. Noe av det er selvfølgelig brukt på våpen.

 

Forresten var det mektig festlig å hoppe fra Alderney til Algonquin. Også ble jeg ganske stressa på det hoppet hvor man får 4 stjerner... Hvis noen har tenkt å prøve seg på stunt jumps, anbefaler jeg å bruke NRG 900 på omtrent alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...