Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål til Komplett.no: Hvordan ligger dere ann nå? Har dere forsatt forsinkelser?

9642746[/snapback]

 

Spørsmål til deg: Har du lest de siste postene her?

9644622[/snapback]

 

Jepp, nå har jeg det. Men det er greit å få vite av Komplett.no hvor lenge de eventuelt har igjen å få fikset problemene sine.

 

Utifra de siste trådene her, så ser det jo litt dårlig ut enda......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Spørsmål til Komplett.no: Hvordan ligger dere ann nå? Har dere forsatt forsinkelser?

9642746[/snapback]

 

Spørsmål til deg: Har du lest de siste postene her?

9644622[/snapback]

 

Jepp, nå har jeg det. Men det er greit å få vite av Komplett.no hvor lenge de eventuelt har igjen å få fikset problemene sine.

 

Utifra de siste trådene her, så ser det jo litt dårlig ut enda......

9644690[/snapback]

 

om de faktisk gir riktige tall er vel noe helt annet, for de sa at det skulle være fulsltending oppe og gå i uke 40, som er nå, men folk har fortsatt problemer

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på Komplett 3/10. Forventet sendedato var 8/10. I dag ble det sendt. Var en bunke med komponenter inkludert 1 demovare.

 

Forventet sendedato kan nok være både tidligst og senest.

 

Jeg er fornøyd med tiden det tok nå. Kunne selvfølgelig tenkt meg å fått komponentene nå i helgen, men det hadde nok akkurat ikke gått uansett. Posten er jo ikke akkurat de kjappeste,

Lenke til kommentar

Vil nå ikke si problemene er over. Bestilte nytt kamera og minnekort til skolens avis den 11. september. Den 27. september ble ordreren frigjort for plukk, men har ikke skjedd et drøyt siden den tid. Begynner å nærme seg en måned for levering av varer som har vært på lager hele tiden. Hadde det vært mulig å kansellere så hadde jeg gjort det. Synes jeg har ventet lenge nok.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte Søndag, mandag var det levert posten, tirsdag kveld kom SMS fra posten om at pakken var ankommet. Pakken ble hentet onsdag.

 

Dette er bra levert. :thumbup:

 

Svein

 

Personlig mener jeg det er levert slik man burde forvente det. Kanksje er jeg bortskjemt, men nettbutikker bør trøkke ting ut i løpet av en virkedag. Får håpe komplett også kommer seg tilbake til det, de var relativt trege også før denne oppgraderingen (er vel kanskje derfor oppgraderingen kom)

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min din-side pc den 29. september, med noen modifikasjoner, forventet sendingsdato 10. oktober. Så i dag at statusen ble satt til 'frigjort for plukk' rundt 23 tida i går kveld, så jeg håper det betyr at maskinen ikke er langt unna sending nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
44 sider om hvor lang leveringstiden er frister ikke til noe kjøp vil jeg påstå.

 

Får 66 sider jeg, og jeg har standard antall innlegg per side. Har noen administratorer lekt seg med kontrollpanelet? :ermm:

Lenke til kommentar
Får 66 sider jeg, og jeg har standard antall innlegg per side. Har noen administratorer lekt seg med kontrollpanelet? :ermm:

Eller så har bare noen tastet 44 i stedet for 66 :p? Henta pakken min fra komplett i går, herlig å fikle litt med kameraet :D... Den var klar for henting på torsdag da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...