Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Bare normenn klarer å skrive 1337 innlegg (ja var uheldig med tallet) poster om at de får en pakke levert senere en forventet....

 

Det kalles bevisste forbrukere, og er utrolig viktig for at konkurransen skal være optimal. 1300 innlegg er nok helt på sin plass, selv om noen kanskje er litt overdrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare normenn klarer å skrive 1337 innlegg (ja var uheldig med tallet) poster om at de får en pakke levert senere en forventet....

 

Har bestillt to ganger mens denne suttretråden har pågått å fått varene innen rimelig tid...

Står på nettsiden at de har problemer, er det så viktig å få ting med en gang så bestill en annen plass...

Jo det er klart at det på verdensbasis finnes mer allvorlige problemer, og det er heller ikke alle som har klaget her, jeg har like stor sympati med.

Jeg er også ening i koklusjonen om at dersom det haster bør man heller bestille et annet sted. Men husk at tråden var oppe i 700 innlegg eller noe sånt før Komplett i det hele tatt sa noe som helst. Så ja, det er en del unødvendig sutring her, men det har jammen vært mye velbegrunnet frusterasjon også, mer det enn unødig sutring vil jeg påstå.

 

Men jeg syns det er like interessant hver gang det kommer en post som din her. Mener du at de som klaget ikke burde gjort det fordi du fikk dine varer innen rimelig tid? Syns vi skal slutte å gnåle om barnehageplasser, eller fattigdom i Norge også, det rammer ikke meg, så jeg ser ikke problemet...

Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt frustrerende oppi alt dette, er at de forskjellige representatene gir deg helt forskjellig informasjon.

 

Support: 6 uker for å få ferdig en maskin

Salg: 2 uker på å få ferdig en maskin

Salg: 4 uker på å få ferdig en maskin

Salg: 8 dager på å få ferdig en maskin, men kanskje litt forsinkelser

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det jeg synes er litt frustrerende oppi alt dette, er at de forskjellige representatene gir deg helt forskjellig informasjon.

 

Support: 6 uker for å få ferdig en maskin

Salg: 2 uker på å få ferdig en maskin

Salg: 4 uker på å få ferdig en maskin

Salg: 8 dager på å få ferdig en maskin, men kanskje litt forsinkelser

 

:D

Dette er normalt. Gjelder ikke bare Komplett..

Der jeg har jobbet var det jo vanlig at "selgerne" sa vi hadde ett produkt, mens vi som utvikler det sa det ville ta årsverk å lage det.

Så:

En selger vil som regel "juge", en tekniker vil gjerne ta seg veeeeeeeeeldiiiiig llllaaaaaang tid..

Et sted midt imellom kan være ett godt tips.

Lenke til kommentar
La inn en ordre i går, deler til 6 quadcoremaskiner, totalt 59 varer, klokken 12.33. Sendingsbekreftelsen kom klokken 17.06. Virker som om problemene er over og vel så det. Det der kaller jeg kjapt, jeg..

 

Min ordre har stått som plukket siden fredag. Ingen sendingsbekreftelse så langt.

 

Det virker ikke som alt er helt i gjenge hos komplett.

Lenke til kommentar

Jeg tviler meget sterkt på at du får den så tidlig. Forventet betyr at de ikke har noe som helst bekreftede tider, og betyr meget sannsynlig forsinkelse.

 

I beste fall blir den postlagt dagen etter den kommer på lager, 24 oktober. Så må posten gjøre jobben - så alt skal gå perfekt for at du skal få den på den datoen :).

Lenke til kommentar
Hmm ja, begynner å innse det. Får ta en telefon til dem for å høre om det er mulig å få den innen neste fredag, ellers får jeg sjekke med andre webshops. Bør være mulighet for andre å få til dette på 9 virkedager så lenge de har alt på lager.

 

Jeg prøvde å snike i køen. Ingen som ville ta i mot bestikkelser, så tror du bare kan glemme det gitt. Såvidt jeg forstod, var de på produksjonsdato 01 oktober i dag. Vel, i følge han ene på salg anyway.

 

Min var bestilt den tredje, forventet sendingsdato den tolvte og fortsatt står bestillingen min som åpen, så hvis du må ha maskinen til den datoen, hadde jeg sett meg om etter en annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...