Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Fanboiene kryper ut av barken her nå...

 

 

Det er faktisk plenty med tilgjengelige webshopper som både er kjappe til å levere, og som er rimelige. At Komplett begynner å få skikk på terminatoren betyr vel ikke automatisk at de vil bli enerådende på internetthandel av datadeler... Det er rart hvordan fans ser akkurat sin "stjerne" som eneste alternativ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

Endret av Illuvatar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fanboiene kryper ut av barken her nå...

 

 

Det er faktisk plenty med tilgjengelige webshopper som både er kjappe til å levere, og som er rimelige. At Komplett begynner å få skikk på terminatoren betyr vel ikke automatisk at de vil bli enerådende på internetthandel av datadeler... Det er rart hvordan fans ser akkurat sin "stjerne" som eneste alternativ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

9611281[/snapback]

 

Kan det tenkes at grunnen til at noen foretrekker Komplett, er at de vet hva de får? At de har en sinnsykt grei finansieringsordrning? At returvarer og lignende blir behandlet fort? At kundeservicen som regel er kjempe?

 

Mange grunner til at jeg foretrekker Komplett i hvertflal. Vet ikke med de andre, men fanboy kommentarer kan du holde i konsoll forumet.

Lenke til kommentar
Fanboiene kryper ut av barken her nå...

 

 

Det er faktisk plenty med tilgjengelige webshopper som både er kjappe til å levere, og som er rimelige. At Komplett begynner å få skikk på terminatoren betyr vel ikke automatisk at de vil bli enerådende på internetthandel av datadeler... Det er rart hvordan fans ser akkurat sin "stjerne" som eneste alternativ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

9611281[/snapback]

 

WTF gjør den greia innpå her? ble seriøst redd av hvordan folk kan bli.. Men nok off topic. Komplett er ikke langt fra og være på beina igjen nå. Å når sant skal sies så har jeg aldri hatt problemer med dem før denne ene gangen da jeg handlet i en periode de sleit.

Lenke til kommentar

Bestilte et kamera og et minnekort den 19.september... Begge varene var på lager og de har enda ikke pakket den! Kan jo avbestille men jeg syns at komplett har god service osv... Syns det er så kjipt å vente på en vare i flere uker når jeg vanligvis får varene mine derifra på noen få dager... :(

Lenke til kommentar

Kan det tenkes at grunnen til at noen foretrekker Komplett, er at de vet hva de får? At de har en sinnsykt grei finansieringsordrning? At returvarer og lignende blir behandlet fort? At kundeservicen som regel er kjempe?

 

Mange grunner til at jeg foretrekker Komplett i hvertflal. Vet ikke med de andre, men fanboy kommentarer kan du holde i konsoll forumet.

9611681[/snapback]

 

 

Joda, det er grunner til å bruke Komplett. Kommentaren min var vel egentlig mer et svar til et par stk. som hvedet at folk ville komme krypende tilbake til Komplett bare fordi at roboten deres skulle begynne å funke... Men at kundeservicen er kjempe, det vil jeg si meg sterkt uenig i. Faktisk vil jeg hevde at kundeservicen har vært helt forferdelig og nærts sagt ikke-eksisterende i forbindelse med forsinkelsene i lang tid nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
min status endret seg nå fra "åpen" til "fritatt for plukking", hva betyr det, er den bygget, kan jeg vente den snart. Eller er det 4-5 uker til med venting ?

9614825[/snapback]

Betyr egentlig at varene nå er på vei til å bli plukket ned fra hyllene på lageret, men min personlige konspirasjonnsteori er at det er kompletts nye måte å hindre avbestillinger på :p

Lenke til kommentar

Angående den bestillingen på rundt 10k jeg jeg hadde inne (8 stk forskjellige datakomponenter), så ble den bestilt 27. sept. I dag (1.10) ble statusen forandret fra åpen til frigjort for plukk, det står den som enda men kl 21 i kveld ble pakken registrert på omlastingssentralen i Oslo :)

 

Så nå er det virkelig like før alt er som det skal, og det er tydeligvis at de henger litt etter på å oppdatere statusen da min er sendt for lengst men det gjør ingen ting :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er faktisk plenty med tilgjengelige webshopper som både er kjappe til å levere, og som er rimelige. At Komplett begynner å få skikk på terminatoren betyr vel ikke automatisk at de vil bli enerådende på internetthandel av datadeler...

 

Nå er det vel slik at det er norek som har problemer og de som har "terminatoren".

 

Siden norek er den importøren de fleste nettbutikker i norge bruker så rammer dette veldig mange butikker også utenom komplett.

 

faktisk så har det seg slik at enkelte jeg har snakket med på andre nettbutikker begynnte å mistenke norek for å prioritere sin egen lillebror (komplett) og vis dette stemmer (noe jeg helt egentlig betviler)så lønner det seg faktisk å bruke komplett framfor enkelte andre nettbutikker på enkelte varer.

 

(Dette gjelder da varer som nettbutikkene må bestille opp fra norek...)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
faktisk så har det seg slik at enkelte jeg har snakket med på andre nettbutikker begynnte å mistenke norek for å prioritere sin egen lillebror (komplett) og vis dette stemmer (noe jeg helt egentlig betviler)så lønner det seg faktisk å bruke komplett framfor enkelte andre nettbutikker på enkelte varer.

 

(Dette gjelder da varer som nettbutikkene må bestille opp fra norek...)

9616645[/snapback]

Siden Norek er en del av Komplett ASA og Komplett naturlig nok har langt flere ordre enn blant annet Amentio er det ikke rart hvis Komplett blir prioritert..

Lenke til kommentar

hehe når det gjelder min pakke så har Komplett vært super raske mens posten ikke får pakken ut av ****** Pakken har ligget å slappet av på post terminalen siden 01.10.07 Kl:08.21 og statusen er fortsatt den samme :D . Gode gammle posten :thumbup:

 

edit

11:38 status fortsatt samme så nå har Posten driti seg ut igjen, men når det gjelder meg så har jeg blitt vant til det. Ofte de glemmer pakkene mine på omlastningskontoret, ikke klarer å levere på døren (ringer heller ikke opp). Jeg er ikke venn med posten!.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Endelig fått sendingsbekreftelse på kameraet mitt :love: ...

Bare en ting da, jeg er allerede bortreist :thumbdown: ...

Men det betyr at den er der når jeg kommer hjem :thumbup: ...

:D Gleder meg til å få kameraet, skal begynne med lysgrafitti, røyk fotografering og fange alle høstfargene :cool: ... Venta i nesten to uker!

Lenke til kommentar

Komplett fungerer da de, har aldri hatt problemer med lang leveringstid eller dårlig kundeservice. Kanskje ikke best på pris, men suverent best på kundeservicen. Jeg bestilte et spill på torsdagskvelden, ble visstnok sendt fredag formiddag. Pakken ble ikke dumpa i postkassa i dag heller, er det postverket som roter eller har noen spillfikserte naboer snoka i postkassa mi? ^^ Regnet med å få den på mandag eller i hvert fall i dag.

Endret av QuentinTarantino
Lenke til kommentar
Komplett fungerer da de, har aldri hatt problemer med lang leveringstid eller dårlig kundeservice. Kanskje ikke best på pris, men suverent best på kundeservicen. Men jbestilte et spill på torsdagskvelden, ble visstnok sendt fredag formiddag. Pakken ble ikke dumpa i postkassa i dag heller, er det postverket som roter eller har noen snoka i postkassa mi? ^^ Regnet med å få den på mandag eller i hvert fall i dag.

9617880[/snapback]

 

de har aldri hatt problemer med leveringstid?

jeg synes at 1 uke er lang tid for 1 harddisk og 1 kabinett, etter en uke stod den fortsatt som NY.

Begge delene var på lager, både ved bestilling og kanselering.

 

De har vel også sagt selv at de har hatt problemer med leveringen.

 

 

edit: de har vel kanskje fikset de problemene de hadde da

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...