Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Synes det er på sin plass at denne tråden ligger på førstesiden. Bestilte PC for 10 dager siden, står fortsatt som åpen. Forventet sendingsdato var 10/10. Sendte en mail, de sa du skulle starte på den rett over helga, og at jeg forhåpentligvis fikk den i løpet av neste uke. Imponerer fortsatt ikke meg, ikke minst fordi de annonserer 10/10 som forventet sendingsdato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok jeg glatt overgår alles dårlige erfaringer med komplett den siste tiden.

Bestilte tv hos dem for ca en måned siden. Fikk sendingsbekreftelsen kort tid etter, men har fortsatt ikke mottatt noen sending.

Har sendt dem flere mail og purret, og hver gang har de sagt at 'ja nååå er det din tur, beklager ventetiden.'

 

Og hva fikk jeg i mailen idag?

Joda, en bekreftelse på at de nå har slettet ordren, og at jeg aldri får varene jeg bestilte overhodet. For å toppe det hele så var dette en 'plaster-på-såret'-ordre fordi jeg tidligere betalte for mye på en annen ordre, og tv'en jeg bestilte skulle brukes i en filmklubb som jeg nå har måttet sette på vent pga deres somling.

 

Jeg er veldig spent på hvordan de kommer til å behandle denne saken, og hva slags oppreisning jeg får, om jeg får noen i det hele tatt.

Jeg har vært stamkunde der i mange år og handlet for mange mange tusen kroner.

Men hvis de tror de kan fortsette å behandle meg som dritt, så mister de ikke bare en stamkunde, men jeg skal saktens sørge for at de ikke bare får LITT dårlig publisitet.

 

Jeg er vanligvis en svært sindig og kontrollert person, men denne kundebehandlingen jeg har fått hos komplett den siste tiden må være den absolutt verste jeg har noensinne har opplevd, og forhåpentligvis noensinne kommer til å oppleve.

 

Jeg trodde rett og slett dette ikke var mulig...

Lenke til kommentar
Tror nok jeg glatt overgår alles dårlige erfaringer med komplett den siste tiden.

Bestilte tv hos dem for ca en måned siden. Fikk sendingsbekreftelsen kort tid etter, men har fortsatt ikke mottatt noen sending.

Har sendt dem flere mail og purret, og hver gang har de sagt at 'ja nååå er det din tur, beklager ventetiden.'

 

Og hva fikk jeg i mailen idag?

Joda, en bekreftelse på at de nå har slettet ordren, og at jeg aldri får varene jeg bestilte overhodet. For å toppe det hele så var dette en 'plaster-på-såret'-ordre fordi jeg tidligere betalte for mye på en annen ordre, og tv'en jeg bestilte skulle brukes i en filmklubb som jeg nå har måttet sette på vent pga deres somling.

 

Jeg er veldig spent på hvordan de kommer til å behandle denne saken, og hva slags oppreisning jeg får, om jeg får noen i det hele tatt.

Jeg har vært stamkunde der i mange år og handlet for mange mange tusen kroner.

Men hvis de tror de kan fortsette å behandle meg som dritt, så mister de ikke bare en stamkunde, men jeg skal saktens sørge for at de ikke bare får LITT dårlig publisitet.

 

Jeg er vanligvis en svært sindig og kontrollert person, men denne kundebehandlingen jeg har fått hos komplett den siste tiden må være den absolutt verste jeg har noensinne har opplevd, og forhåpentligvis noensinne kommer til å oppleve.

 

Jeg trodde rett og slett dette ikke var mulig...

 

I denne saken har du vel da også krav på kompensasjon, da de har brutt en avtale om levering.

 

Det er bare å innsee, komplett har blitt for store og høye i hatten

Lenke til kommentar
Synes det er på sin plass at denne tråden ligger på førstesiden. Bestilte PC for 10 dager siden, står fortsatt som åpen. Forventet sendingsdato var 10/10. Sendte en mail, de sa du skulle starte på den rett over helga, og at jeg forhåpentligvis fikk den i løpet av neste uke. Imponerer fortsatt ikke meg, ikke minst fordi de annonserer 10/10 som forventet sendingsdato.

 

Jeg bestilte maskin den 03 oktober, forventet sendingsdato den 12 oktober. Noe som jo i og for seg er greit, og jeg hadde jo forventet at den ikke kom til å komme i dag. Det som derimot irriterer meg litt, er at de ikke endrer den estimert sendingsdato. Men, jeg purre hver dag, og de får vel nesten skylde seg selv litt på det :)

 

Men men.

Lenke til kommentar

LoL Komplett:P:P

 

Bestilte meg noe RAM og håpte på å få det ihvertfall innn en rimelig tid.

Bestilte det i juli måned, fikk mail forrige uke at ny "Forventet" på lager 01.12.2007

Tenkte liksom bare..... WTF? LOL! HEEEElVETEEE"#¤%&/()=

 

Sist jeg bestilte, så var det for en betydelig større sum, og varene kom 2 daga etterpå rett på døra.

Men nå som jeg bestilte bare litt småtteri av noe RAM, FUCKINGS halvt år etterpå!!

 

Forskjellsbehandling, vedda på det:P:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Akkurat bestilt skjermkort hos Komplett, Sapphire HD2900Pro.

Lagervare om ni dager, får håpe det ikke tar så fryktelig langt tid utover det.

Gratulerer! Blir sikkert mye gøyere å spille enn på ditt tidliggere ATI-kort.

Lenke til kommentar

Tja kan vel stemme i å si at min PC døde og jeg måtte levere den inn for feilsøking. Viste seg at PSU hadde krepert og tatt med seg grafikkortet i samme slengen. Etter 6 uker med purringer fikk jeg PC-en tilbake. Jeg startet den og det fungerte på et hvis. Den skranglet litt og jeg fikk rarre feilmeldinger. HK var ikke skrudd helt fast, DVD skrivern lå løst i brønnen, løse ledninger lå rett på hovedkortet. De hadde satt inn en ny PSU uten å fortelle hvilken type (Hadde TT 750W Toughpower og de satte inn en NorthQ 1000W istedet hihi). De hadde fiklet med regionale instillinger i windows slik at programmer hadde mikset språk, og det var korrupte filer så jeg måtte reinstallere. Det siste fordi de hadde koblet ledningene til diskene som stod i RAID feil og det tålte ikke windows. De knabba PC speakern som jeg hadde lagt ved også :)

 

Etter jeg hadde ryddet opp og skrudd ting fast, fikk jeg alt til å funke bra. Jeg orket ikke ta opp saken mer. Komplett er nok ikke førstevalget mitt for levrandør nei.

 

Bruktmarkedet her er mer pålitelig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er andre gangen jeg bestiller fra Komplett i høst og begge gangene er pakken levert etter kort tid.

Søndag bestilte jeg fra Netshop og Komplett samtidig og pakkene ankom meg samtidig så jeg ser ikke problemet med lang leveringstid.

 

Det hender at noen vinner ofte "på Bjerke" også.

Du er nok unntaket som bekrefter regelen om at KompLotto ikke er noe å satse på som leverandør dersom du vil være sikret rask levering.

Men det er greit med litt motvekt til andre "litt" mer kritiske innlegg. :)

Lenke til kommentar
LoL Komplett:P:P

 

Bestilte meg noe RAM og håpte på å få det ihvertfall innn en rimelig tid.

Bestilte det i juli måned, fikk mail forrige uke at ny "Forventet" på lager 01.12.2007

Tenkte liksom bare..... WTF? LOL! HEEEElVETEEE"#¤%&/()=

 

Sist jeg bestilte, så var det for en betydelig større sum, og varene kom 2 daga etterpå rett på døra.

Men nå som jeg bestilte bare litt småtteri av noe RAM, FUCKINGS halvt år etterpå!!

 

Forskjellsbehandling, vedda på det:P:P

Bestilling av varer med en "forventet på lager" status er jo et sjangsespill, og har i grunn lite med dette leveringsproblemet Komplett sliter med i sommer/høst. Og du vet at dine konspirasjonsteorier er helt motsatt av hva de fleste andre her opplever i praksis eller?

Jo flere plasseringer, jo større sjanse for treghet har vært trenden.

 

Siden du ønsker å vedde på at du er forskjellsbehandlet har du sikkert tenkt ut hvordan dette foregår, og jeg lurer. Er det slik at de bevist trenerer sine bestillinger inn til lager fordi de har sett at du er så gjerrig å bare bestille et par rambrikker, eller hvordan virker systemet?

 

Tror det er en del her som overvurdere sin egen betydning i Komplett's hverdag... :whistle:

Lenke til kommentar
LoL Komplett:p:P

 

Bestilte meg noe RAM og håpte på å få det ihvertfall innn en rimelig tid.

Bestilte det i juli måned, fikk mail forrige uke at ny "Forventet" på lager 01.12.2007

Tenkte liksom bare..... WTF? LOL! HEEEElVETEEE"#¤%&/()=

Sist jeg bestilte, så var det for en betydelig større sum, og varene kom 2 daga etterpå rett på døra.

Men nå som jeg bestilte bare litt småtteri av noe RAM, FUCKINGS halvt år etterpå!!

 

Forskjellsbehandling, vedda på det:p:P

Kanskje prøve å skrive litt mer seriøse innlegg, så kanskje noen tar deg seriøst også (se utheving). SMS språk er foresten ikke tillatt på forumet.

 

Forventet lager er uansett bare "forventet" og ikke "bekreftet" som det står om de vet når varen kommer.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Bare normenn klarer å skrive 1337 innlegg (ja var uheldig med tallet) poster om at de får en pakke levert senere en forventet....

 

Har bestillt to ganger mens denne suttretråden har pågått å fått varene innen rimelig tid...

Står på nettsiden at de har problemer, er det så viktig å få ting med en gang så bestill en annen plass...

Lenke til kommentar

At folk gidder bestille da de fleste vet det er problemer...

Takke seg selv kan de fleste :p

 

Ja kom igjen å kommenter og kvin over at jeg sier dere kan takke dere selv :p:ph34r:

 

Kommer til å bestille ting derfra nermere jul men jeg driter i når jeg får dem bare de ikke bruker 1 måned (da tenkt at alt er på lager):p

 

 

 

Tråden kan vel egentlig stenges ? eller ?... er jo bare det samme som blir repetert her hele tiden ? :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...