Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i Logitech Internet Navigator SE (Black)


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en Nettbutikk som har Logitech Internet Navigator SE Black tastaturet inne på lager, jeg vet bare om Andersen data, og de er litt dyre da jeg også skal kjøpe en mu som var mye dyrere der.... komplett.no får ikke inn tastaturet før den 28-2-2003, og så lenge gidder jeg ikke å vente, itbutikken.no får den inn den 15 var det vel, men det var ubekreftet. 28-2 var anntatt hos komplett. Dette tastaturet er jo umulig å få tak i, ser ut som om alle vil ha det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bestille det fra www.logitech.com ?

De er like billige som de fleste norske webshopper, og sender skamraskt hvis du velger express!

Jeg bestilte en mus fra dem, er storfornøyd :)

 

Har allerede prøvd det :-(, det er noe galt med bestillingssiden deres, error i kodingen ser det ut som, prøv i mange browsere, men alle det samme, når jeg skal trykke på "Velg bestillings måte", nei da, da sjer det ingen ting, prøvd minst 7 ganger med forskjellige browsere, får ringe dem i morgen...

Lenke til kommentar

ringte logitech her i går, ringte det norske nummeret, teknisk hjelp nummeret, og hørte en norsk-amerikansk kvinnestemme som sa at ingen konsulenter var ledige for øyeblikket, satt og ventet og til slutt tok noen telefonen, jeg sa "halo", ikke noe svar, og så sa jeg "is this english", og ås hørte jeg "yes". hehehe... så sa jeg at når jeg valgte norsk under norge på logitech.com og prøvde å bestille funket ikke siden, så sjekket han ut og sa at det skulle gå fint om jeg valgte engelsk under norge, og jada, det funket fint når jeg valgte det, hehehe... Hørte ikke akkurat ut som om de skulle fikse det, litt dårlig at de ikke informerer at kundeservice ikke snakker nosk, serlig når man ringer et norsk nummer og det stod at "representation center" lå i kolbotn. Ikke noe problem for meg, men tenk om noen eldre som dreiv med data eller noe ringte, som ikke kunne engelsk, og de ikke informerte om det en gang, nei det er svakt.... men men...

Lenke til kommentar

og så etter at jeg skrev inn navnet fant jeg ut at DOC Data som skulle levere varene til meg lå i "The Netherlands", Nederland, hehehe :-) , trodde jeg kunne bestille på postoppkrav eller faktura, men nei, kun visa, mastercard etc..

 

gikk forresten ikke an å bestille over telefon... glemte å skrive det i sta...

Lenke til kommentar

Ser flere irriterer seg over F-tastelåsen... mitt største negative møte med de var da de ikke var låst til "vanlig" F-funksjon, jeg skulle lande en 737-400 i MS Flightsim 2002 da jeg skulle trykke F2 for og reversere motorne... hm.. vi fortsetter like glatt forover i fiiin fart... hadder overshoot'et landingen fra før og... det ble et ublidt møte med et grantre for og si det mildt.. Har ellers hamret noen ganger på F-tastene før jeg har sett at de ikke er låst...

Lenke til kommentar
og så etter at jeg skrev inn navnet fant jeg ut at DOC Data som skulle levere varene til meg lå i "The Netherlands", Nederland, hehehe :-) , trodde jeg kunne bestille på postoppkrav eller faktura, men nei, kun visa, mastercard etc..

 

gikk forresten ikke an å bestille over telefon... glemte å skrive det i sta...

 

Noen som vet om det blir beregnet moms eller tollavgifter på kjøp via hjemmesida til Logitech?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, i dag fikk jeg mitt tastatur og må si at jeg er veldig fornøyd! Maken til rått tastatur skal du lete lenge etter, og så sto den så godt til min ViewSonic P90f, begge er sølv og svart farget, så de passet yppelig sammen.

 

Men på pakken stod det følgende:

 

Fortollet av Posten.

 

Faktura for utlagt toll/ moms

+ fortollingsgebyr ettersendes.

 

Så må nok betale toll ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...