Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 mnd med samboer idag :p . Hadde ikke trodd dèt for ett år siden, men du verden så bra jeg har det :D . Vi feirer ikke det altså, men kom til å tenke på det da Yvonne skrev to mnd.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe, nei, vi feirer det ikke vi heller altså. Men det er en koselig tanke, det har gått så innmari fort rett og slett. :)

Endret av yvonne2
Skrevet

Vi er vel i den andre enden av skalaen enn det dere er. Vi feirer månedsdagene ved romantisk, hjemmelaget middag og vin. Vi pleier å kjøpe eller lage nerdete gaver til hverandre også.

• Liker 2
Skrevet

Når vi snakker om månedsdager osv, i morgen er det en mnd siden første date med han jeg holder på med nå. Tiden går fort!

Håper på å kunne feire månedsdager en vakker dag jeg også, eller bare ha jevnlige romantiske dater, høres så søtt ut. <3

Skrevet

Åh, drømmedate med drømmefyr, måtte dette vare <3 Eneste minus er at der er umulig å konsentrere seg på jobben i dag, drømmer meg bort hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

er det nå jeg skal si at praten er overflødig og at dere vet når dere er kjærester?

Noen vet det, er man som meg derimot og alltid antar det verste og har opplevd mye rart, så er praten helt a-ok.

Skrevet

Jeg bare sa "er vi kjærester da eller?", han sa ja, og så var vi det. Jeg følte ikke for å prate så mye om det, men sånt er jo veldig individuelt.

Skrevet

Følte meg som verdens heldigste jente i går, og alt var vare kos, så trenger egentlig ikke ta noen prat enda. Eller mer bekreftelse. Krysser fingrene for at det forsetter like bra etter påske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...