Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg en ny avtale med han fyren jeg "holder på med", vi har bare ikke bestemt helt når enda. Også har det seg sånn at jeg faktisk har muligheten til å ligge med to stykker i romjulen og jeg har, unnskyld meg, ikke lyst til å droppe det selv om det ikke koster meg noe å la det være. Blir det teit å spørre han jeg holder på med hvor han mener vi står i forhold til sånn enda vi bare har rotet en gang? (For hvis han mener at vi ikke skal holde på med andre, så lar jeg det være).

Lenke til kommentar

Nå har jeg en ny avtale med han fyren jeg "holder på med", vi har bare ikke bestemt helt når enda. Også har det seg sånn at jeg faktisk har muligheten til å ligge med to stykker i romjulen og jeg har, unnskyld meg, ikke lyst til å droppe det selv om det ikke koster meg noe å la det være. Blir det teit å spørre han jeg holder på med hvor han mener vi står i forhold til sånn enda vi bare har rotet en gang? (For hvis han mener at vi ikke skal holde på med andre, så lar jeg det være).

Jeg hadde spurt. Kjedelig om dere blir mer seriøs, og så viser det seg at han ikke synes noe om at du har hatt deg med noen mens du datet ham.

Lenke til kommentar

Nei, er vel ikke det? Kan spørre hva han tenker om dere eller noe sånt?

Tror jeg ikke tør å spørre, fordi jeg er ganske sikker på at han er "seriøs. Likevel vet jeg strengt tatt ikke før jeg har spurt han rett ut.

 

De siste dagene har kontakten vært svært begrenset, og det plager meg litt samtidig som jeg vet at alt han har sagt tilsier at alt er okei. Dessuten er det faktisk jul og han er av den typen som klarer å legge fra seg mobilen og chille.

 

Har lekt med tanken om avslutte hele driten for å spare meg for alle disse plagsomme tankene og slitsomme "vet-ikke-hva-som-skjer"-tiden.

Lenke til kommentar

Darknessl, du er inne på noe. Jeg har aldri vært så betatt av noen også ødelegger jeg bare for meg selv.

 

Egentlig tror jeg at alt skal få være i fred fram til jeg møter han igjen, så får jeg heller ta det fra der og satse på at alt er i skjønneste orden. Satse på at han er opptatt med familien og at han tenker at alt er i orden med meg, og derfor greit å la ligge litt nå i jula og fram til vi møtes.

Lenke til kommentar

Du har vel vært der selv engang. Om ikke nå. Så for mange år siden.

I såfall har jeg fortrengt det :p Jeg sier ikke at kjærlighetslivet mitt alltid har gått på skinner, men jeg kan ikke huske å ha vært så destruktiv. Hopp i det med begge beina, ta sats! Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke gjorde.

Lenke til kommentar

Ah, du tøffer deg? ;)

 

Er slitsomt å være usikker og i startfasen av forhold er det så forbaska lett å bli usikker. Og så er man redd for å ville mer enn den andre, for å bli såret etc...

 

På sett og vis blir det jo en måte å tøffe seg på, men det er nesten så jeg tror på at det er hva jeg vil selv, men det er ikke veldig gjennomførbart. Jeg er så vanvittig feig

Lenke til kommentar

For min del er det bare et godt tegn å være usikker ihvertfall. For når jeg ikke er det, så har jeg virkelig ikke brydd meg om at det går til helvete. Jeg har bare godt av å føle det på den vonde siden og, ikke bare den gode.

Nå er ikke jeg personen som har noe problem med å spørre hvordan ting ligger an, om vi er ekslusive etc. Men det jeg er vant til, det er å bare baile. Har ikke noe problem med å sjekke opp fyren og ta initiativet til sex heller da så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...